Bedrijfs logo van bazaaronline.nl

Bazaaronline.nl

1.25

2 reviews

Omschrijving bedrijf

Over Bazaaronline.nl

Is bazaaronline.nl betrouwbaar?

Twijfel je of je iets moet bestellen bij bazaaronline.nl? Lees dan op deze pagina alle reviews en ervaringen van andere klanten. bazaaronline.nl is actief in de categorie huis, tuin, dier en kantoor en verder ook te vinden in de subcategorie homedeco en tuin.

Waarom kiezen voor bazaaronline.nl?

Je kiest voor bazaaronline.nl wanneer je goede service en snelle levering wil ontvangen en wanneer je bij een betrouwbare site wil kopen.

Contact met bazaaronline.nl

bazaaronline.nl kun je contacteren indien je vragen of opmerkingen hebt over een van hun producten of diensten..

Jouw ervaringen en review over bazaaronline.nl

Heb jij weleens iets besteld bij bazaaronline.nl? Laat ons dan weten hoe je dit ervaren hebt! Door het delen van jouw review help je andere bezoekers om een goede keuze te maken. Het delen van een review is makkelijk en binnen 1 minuut gedaan.
Vergelijkbare bedrijven

Bedrijfs reviews

Reviews en ervaringen

Frieda -

Review

Mijn dochter besteld 2 serviezen en theeglazen en kopjes. De dozen met servies komen binnen, kapot. Mijn dochter neemt contact op met de klantenservice en krijgt aanwijzingen. Die volgt ze op. Dan komt er 1 servies binnen. Gelukkig heel. Mijn dochter belt weer op en geeft aan dat er 1 doos is binnengekomen, waar het andere servies blijft. Dat zou in orde komen. Ook heeft mijn dochter via de mail contact opgenomen over theeglazen. Ze kreeg een bericht terug wat hierin bijgevoegd is. Helaas is dit nu nog niet binnengekomen. Mijn dochter heeft steeds gebeld over haar andere servies. Na maanden geven ze ineens aan dat het oude servies terug moet. Dat is weggegooid na weken in de weg te hebben gestaan. Bazaaronline, ik begrijp dat u de dozen terug had willen hebben. Alleen is het handig dit meteen aan te geven, niet na maanden. Vanmorgen is er weer door ons gebeld. Ook zijn er slechte reviews geplaatst. Want nee, we zijn niet tevreden hoe dit wordt opgelost. Werd mijn dochter ineens gebeld door een leidinggevende. Nee, ze kreeg geen nieuw servies. Hij had een bandopname waarin mijn dochter zou verklaren dat ze het servies lekker in de kast had staan. Ik zou u aanraden de bandopname terug te luisteren, dan komt u erachter dat dit niet is gezegd door mijn dochter. Tevens gaf u als tip dat dit wel geflikt kon worden bij een matrassen zaak. Heel fijn dat u zo aan uw matras komt meneer. Ik vind het niet zo eerlijk. Ook kon u zich niet heel goed beheersen. Als mijn dochter nog eens een slechte review schreef kon ze een advocaat vanaf uw kant verwachten. Het woord kut is gevallen. Luister u gerust uw bandopname na. Ik denk dat als uw klantenservice geen goede aanwijzingen geven, dat u dat niet na maanden kunt terugdraaien. Dit had u meteen moeten oppakken. Daar bent u schijnbaar niet aan toegekomen. Dus nogmaals een verzoek om het 2e servies op te sturen. De fouten van uw klantenservice kunt u na maanden niet afschuiven op de klant. Oh en een tip, fouten kunnen gebeuren, los ze op. Dan zijn de reviews ook beter.

Luminita Vatafu -

Meest populaire review

Review

Tapijt besteld volgens omschrijvingen dik met een poolhoogte van 37mm en €199.Deze kwam OPGEROLD maar alles behalve dik en poolhoogte maar 24 mm. Dus direct email gestuurd dat ze moeten deze komen ophalen. Krijg ik een email met een post.nl label dat ik moet het in een DOOS doen en retourneren. Omdat ik heel raar vond heb ik gebeld en opnieuw geemaild hierover. Krijg ik als aantwoord dat deze mag GEVOUWEN worden en opgestuurd worden in een doos. Zo gezegd zo gedaan. Volgende dag kreeg ik een telefoontje dat de retour wordt niet geaccepteerd in eerste instantie dat het niet in originele verpakking zou zijn! Omdat ik een email heb met hun aanzegging voor het opsturen van de tapijt kwam een ander reden : het zou vies zijn. Echter dat zijn karton deeltjes (doos was te groot dus randen afgesneden en waarschijnlijk bij inpakken of uitpakken op de randen gekomen). En behalve dat tapijt ook beschadigd is. Dat kan... Welk tapijt van 200x300 cm doe je in een doos??? Helaas is niet mijn verantwoordelijkheid. Ik heb gedaan wat mij werd gezegd. Als de tapijt zou netjes opgehaald worden zoals ook bezorgd werd en niet in een doos was dit niet gebeurt... Tapijt heeft geen 5 min. gelegen. Alleen fotos gemaakt. Nu willen ze alsnog €199 voor. Dus koste wat het kost... Ik heb aangegeven dat geen van bovenste is reden van weigering van retour. Toen dreigen met incasso kosten. Ze kunnen lang wachten de dreiging maakt me niet bang. Ik sta sterk in mijn schoenen. Ik wil met deze review laten zien hoe zielige manier hebben van verkopen zodat alsnog aan de geld van de product komen. Zielig .. Wat ben ik blij dat voor de betaling achteraf met Klarna heb gekozen.