Frieda

2 x bekeken

Servies

Mijn dochter besteld 2 serviezen en theeglazen en kopjes. De dozen met servies komen binnen, kapot. Mijn dochter neemt contact op met de klantenservice en krijgt aanwijzingen. Die volgt ze op. Dan komt er 1 servies binnen. Gelukkig heel. Mijn dochter belt weer op en geeft aan dat er 1 doos is binnengekomen, waar het andere servies blijft. Dat zou in orde komen. Ook heeft mijn dochter via de mail contact opgenomen over theeglazen. Ze kreeg een bericht terug wat hierin bijgevoegd is. Helaas is dit nu nog niet binnengekomen. Mijn dochter heeft steeds gebeld over haar andere servies. Na maanden geven ze ineens aan dat het oude servies terug moet. Dat is weggegooid na weken in de weg te hebben gestaan. Bazaaronline, ik begrijp dat u de dozen terug had willen hebben. Alleen is het handig dit meteen aan te geven, niet na maanden. Vanmorgen is er weer door ons gebeld. Ook zijn er slechte reviews geplaatst. Want nee, we zijn niet tevreden hoe dit wordt opgelost. Werd mijn dochter ineens gebeld door een leidinggevende. Nee, ze kreeg geen nieuw servies. Hij had een bandopname waarin mijn dochter zou verklaren dat ze het servies lekker in de kast had staan. Ik zou u aanraden de bandopname terug te luisteren, dan komt u erachter dat dit niet is gezegd door mijn dochter. Tevens gaf u als tip dat dit wel geflikt kon worden bij een matrassen zaak. Heel fijn dat u zo aan uw matras komt meneer. Ik vind het niet zo eerlijk. Ook kon u zich niet heel goed beheersen. Als mijn dochter nog eens een slechte review schreef kon ze een advocaat vanaf uw kant verwachten. Het woord kut is gevallen. Luister u gerust uw bandopname na. Ik denk dat als uw klantenservice geen goede aanwijzingen geven, dat u dat niet na maanden kunt terugdraaien. Dit had u meteen moeten oppakken. Daar bent u schijnbaar niet aan toegekomen. Dus nogmaals een verzoek om het 2e servies op te sturen. De fouten van uw klantenservice kunt u na maanden niet afschuiven op de klant. Oh en een tip, fouten kunnen gebeuren, los ze op. Dan zijn de reviews ook beter.