Bedrijfs logo van droomidee.nl

Droomidee.nl

1.0

1 reviews

Omschrijving bedrijf

Over Droomidee.nl
Slaap heeft een grote invloed op je gezondheid, productiviteit, stress en geluk. Een slechte nachtrust leidt vaak tot vermoeidheid en gespannenheid. Daarom is het belangrijk om een goed matras te hebben. Matrassen zien er op het eerste gezicht allemaal het zelfde uit. Wit en donzig. Desalniettemin zijn er veel verschillen tussen matrassen. Slaap je op een verkeerd matras kun je rugklachten krijgen wat weer kan leiden tot andere gezondheidsklachten.
Bij DroomIdee kun je kwalitatieve matrassen kopen. In dit artikel kijken wij naar DroomIdee en lees je alles over DroomIdee zoals het proefslapen, contact en betaalmogelijkheden, reviews en ervaringen over DroomIdee.

DroomIdee review

DroomIdee wil niet alleen top kwalitatieve matrassen leveren maar ook een goede service bieden. Ze streven ernaar om transparant te zijn en een eerlijke prijs te bieden voor de matrassen. DroomIdee is al actief sinds 2013 en hebben altijd een lage prijs en beste service als focus gehad. Redenen om bij DroomIdee je matras te kopen zijn: Gratis bezorg- en retourservice, 100 dagen proefslapen, deskundige klantenservice. Bestel je je matras vandaag? Heb je deze morgen in huis. Op je aankoop ontvang je 10 jaar garantie en kun je 100 dagen proefslapen.
Wil je het matras proberen? Dat kan! Je kunt 100 100 dagen jouw nieuwe pocketvering matras uitproberen. Niet tevreden? Dan kun je het kosteloos omruilen voor een ander matras.
DroomIdee biedt een laagste prijs garantie. Omdat zij geen fysieke winkels hebben of andere grote overhead kosten, kunnen zij de laagste prijs bieden.

DroomIdee Topkwaliteit Matrassen

Bij DroomIdee kun je terecht voor de volgende matrassen: Medische matrassen, Matras op maat, Afwijkende lengte maten en Pocketvering matrassen. De pocketvering matrassen zijn verkrijgbaar in de volgende afmetingen: Pocketvering Matras 80×200, Pocketvering Matras 90×200, Pocketvering Matras 120×200, Pocketvering Matras 140×200, Pocketvering Matras 160×200, Pocketvering Matras 180×200 en Pocketvering Matrassen 210cm.

Betalen bij DroomIdee

Je kunt je nieuwe matras veilig afrekenen middels een van de volgende betaalmethodes: Paypal of Ideal. Wil je liever achteraf betalen dan is dat mogelijk met After pay.

Contact met DroomIdee

Heb je een vraag over een van de matrassen van DroomIdee? Of heb je al reeds iets besteld en heb je een vraag over je bestelling? Neem dan contact op met de klantenservice van DroomIdee. Telefoonnummer van de klantenservice is 085 760 0742. Per mail is DroomIdee bereikbaar via [email protected]. De klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 t/m 17:30 uur. DroomIdee is gevestigd aan Nicolaas Beetsstraat 6A, 3511 HE in Utrecht.

DroomIdee reviews, wat is jouw ervaring?

Heb jij al eens een pocketvering, medisch matras of matras op maat besteld via DroomIdee? Ben je er tevreden mee? Heb je gebruik gemaakt van de gratis proefslaap mogelijkheid? Is je matras snel geleverd? Heb je contact gehad met de klantenservice en hoe is dat bevallen? Wij lezen graag jouw review, ervaring of juist klacht over DroomIdee. Samen ontdekken wij of DroomIdee een goede matrassen webshop is om je volgende matras te kopen!
Vergelijkbare bedrijven

Bedrijfs reviews

Reviews en ervaringen

tom -

Meest populaire review

Review

Op 31 oktober 2021 een matras besteld bij Droom idee. Matras was niet leverbaar, maar werd op 26 november geleverd. Na een maand of twee lag het nog steeds niet lekker. Last van pijn in de onderrug en aan een kant had ik het gevoel uit bed te rollen. 100 Dagen proefslapen, dus niks aan de hand.Ander matras besteld bij een ander bedrijf en toen dit er was, het Droom idee matras eraf gehaald. Het leek wel berg en daal. Op sommige plekken kuilen en andere plekken bobbels.Toen een verzoek gedaan bij Droom idee om het matras te retourneren. Prompt kreeg ik het bericht dat mijn 100 dagen proefslapen verstreken was. Ze hadden gemakshalve de bestel datum als begin van mijn 100 dagen proefslapen genomen en niet de dag dat het geleverd was. Nouja, kan gebeuren, dacht ik toen nog. Heb ze daar op geattendeerd en daarom kon ik het matras toch retourneren. Afspraak gemaakt en nu begint het pas echt...De bezorger zou het matras tussen 19.50u en 21.25u komen ophalen. Om 22.00u was er nog steeds niemand geweest. Ik besloot op de tracking link te klikken waar die bezorger toch bleef. Toen kreeg ik de melding dat hij al geweest was om half 10 en dat ik niet thuis was. En of ik maar even 25 euro kon aftikken omdat ik niet thuis was ,anders zouden ze het matras niet ophalen. Ik ging hier natuurlijk niet mee accoord. Ik kreeg toen een mail dat de bezorger meerdere malen had aangebeld en me ook nog gebeld op mijn telefoonnummer. Hoe komt het dan dat ik niets gehoord heb??? Mijn deurbel gaat nogal zwaar en je moet hem best ver induwen voor hij gaat. Het kan dus zijn dat de bezorger hem niet ver genoeg heeft ingeduwd, maar is dat mijn schuld? En dat hij getelefoneerd heeft??? Is hij zowel incababel om op een deurbel in te drukken als om een telefoon te bedienen? Of liegt hij gewoon of is hij nooit geweest? En dat kost mij dan 25 euro! Droom idee bleef volhouden dat ik de 25 euro boete moest betalen, daarmee implicerende dat ik een leugenaar ben en ik daadwerkelijk niet thuis was. En bedankt he.. Als klap op de vuurpijl kreeg ik nog deze mail (adres onleesbaar gemaakt): [email protected] Mon 2/21/2022 7:46 AM Beste Tom, Bedankt voor je bericht. Onderstaande betaling van €25,00 moet worden voldaan om het matras bij je te komen ophalen. Als adres hebben we de ********in ******* klopt dit? Wanneer ik op Google Maps kijk, dan is dit een winkelcentrum. Als dit het geval is dan moeten wij de openingstijden van het winkelcentrum weten, anders staan we voor een dichte deur. Ik hoor graag van je! Met een vriendelijke groet, Ismay | Droomidee E: [email protected] W: www.droomidee.nl T: 085 7600 742 logo Droomidee Dit is echt hilarisch. Mijn straat grenst aan een winkelcentrum, maar ligt er niet in. Wat denken ze nou? Dat ik in de Albert Hein woon? Niet alleen zijn ze niet in staat om een bel in te drukken of een telefoonnummer te draaien, google maps gebruiken is voor deze charlatans ook al te moeilijk!! En dit dan als smoes gebruiken dat ze het matras niet kunnen ophalen.., omdat ik in de Albert Hein woon ..of in de bakker..of in de slager. Ze slapen blijkbaar zo beroerd op hun eigen matrassen , dat ze permanent IQ verlies hebben opgelopen. Hahahahahahaahahahahahah. Ze hebben me 300 euro door mijn neus geboord maar ik heb tenminste nog even kunnen lachen. Ik begrijp dat het bedrijf een prijsvechter is met kleine marges , maar om dan zo aan je geld te komen...Want volgens mij was dit alles een vooropgezet plan om maar vooral niet aan hun eigen voorwaarden te voldoen. Wat een nachtmerrie!!!