Bedrijfs logo van bol.com

Bol.com

2.92

6 reviews
Bezoeken

Omschrijving bedrijf

Over Bol.com
Bol.com "de winkel van ons allemaal", is een van Nederlands grootste webshops waar je alles en nog wat kunt bestellen. Via Bol koop je met enkele klikken een nieuwe iPhone en ontvang je hem de volgende dag in huis.
 

Voordelen van Bol.com

De goede naamsbekendheid, levertijd en het grote aanbod zijn belangrijke redenen om iets te kopen bij Bol.com. Je bestelling wordt gratis verzonden vanaf 20 euro en je kunt je bestelling binnen 30 dagen na besteldatum gratis retourneren.
Op het internet lezen we gemixte signalen over de kwaliteit en service van Bol, zo is hier te lezen hoe men positieve reviews verzamelt om de Bol reputatie te beschermen. Des te meer gaat een site als Reviewdesk een grote rol spelen en hebben wij jullie hulp nodig. Heb jij iets besteld bij Bol? Laat ons weten hoe dat bevallen is door middel van het plaatsen van een review.
 

Bol.com assortiment

Bol is jaren geleden gestart met verkoop van boeken via internet. Omdat dit een groot succes werd hebben ze in de loop der jaren meer categorieën toegevoegd aan hun assortiment. Momenteel verkoopt Bol producten in de meest uiteenlopende categorieën zoals: boeken, muziek, games en films tot dranken en delicatessen. Verder kun je ook bij Bol alles voor je dier, tuin of woning kopen.
 

Bol cadeaukaart

Kun je ondanks het grote assortiment van Bol geen cadeau vinden voor iemand. Geef hem de Bol cadeaubon. Deze is vanaf 5 euro te koop en loopt op tot 150 euro.
 

Bol in Belgie

In Belgie wint Bol steeds meer aan populariteit, in ons buurland is deze shop al actief sinds 2010.
 

Select

De in 2018 gelanceerde Select dienst van Bol geeft leden extra voordelen zoals gratis verzendkosten (normaal vanaf 20 euro) en extra leveringsopties, op sommige producten ontvang je als select klant ook nog eens extra korting. De kosten voor Bol Select bedragen 9.99 euro per jaar.
 

Betaalmethodes

Bij Bol kun je jouw bestelling afrekenen met iDeal, Mastercard, overboeking, achteraf betalen, creditcard of natuurlijk met de Bol cadeaukaart.
 

Contact opnemen met Bol

Bol is geen uitzondering wanneer het gaat om het gebruik van een irritante chatbot, zij hebben Billie. Wil je een echt mens spreken dan is Bol te bereiken via telefoonnummer 030 310 49 99 of je kunt een mail sturen via het contact formulier https://www.bol.com/nl/contactformulier. Ook is het mogelijk via Facebook Messenger een bericht te sturen https://www.messenger.com/t/bolpuntcom
 

Reviews, ervaringen of klachten over Bol?

Heb jij iets besteld bij Bol? Dan zijn wij heel benieuwd naar jouw ervaring, review of klacht!
Is het allemaal goed gegaan of heb je contact moeten opnemen met de klantenservice? Zo ja, hoe ging dat? Wat was de levertijd van jouw bestelling? Hoe heb je de site ervaren en kon je makkelijk vinden wat je zocht?
Laat jouw review, ervaring of beoordeling over Bol achter en help toekomstige klanten een juiste keuze te maken!
Vergelijkbare bedrijven

Bedrijfs reviews

Reviews en ervaringen

Maarten -

Meest populaire review

Review

Prima bedrijf, heb daar mijn airpods gekocht en die werden zeer snel geleverd. Ben er erg blij mee dus

Rief -

Review

Schitterend bedrijf, snel geleverd, goede service

Ruben Van Wijk Heeft een aankoop gedaan op

Review

Ik kocht bij Bol.com 2 jaar en 9 maanden geleden een Lenovo laptop ter waarde van 700 euro. De laptop is normaal gebruikt (ik ben student) en is onlangs gecrasht. Ik heb de laptop opgestuurd naar Bol.com met de vraag deze te repareren. Dat blijkt niet meer te kunnen, er zijn geen onderdelen meer voor. Omdat ik dit erg snel vindt heb ik Bol.com inmiddels 6x gevraagd (2x per mail en 4x telefonisch) wat zij voor mij kunnen betekenen binnen de wettelijke garantie. Ze beloven terug te bellen maar dit doen ze ook niet. Niemand geeft antwoord op een simpele vraag! De wettelijke garantie is iets anders dan de inmiddels verlopen fabrieksgarantie. Bij Bol.com werken echter mensen die mijn vraag niet snappen, of ze doen alsof. Ze geven namelijk geen antwoord op mijn vraag, maar geven alleen maar aan dat de laptop niet meer gemaakt kan worden. Daarnaast doen ze alsof ze niet weten wat wettelijke garantie is.(staat notabene op eigen website) er werken ook geen managers bij de klantenservice volgens de verschillende medewerkers die ik heb gesproken. Wat het service niveau behoorlijk verklaart. De combinatie met de berichten over het aan banden leggen van de uitgestelde betalingen en het feit dat ze zich nu zo ontzettend dom opstellen terwijl ze juridisch ontzettend in gebreke zijn en inmiddels de managers blijkvaar allemaal ontslaan zijn doet vermoeden dat ze richting faillisement gaan. En zo niet, dan vraag ik het wel aan via de advocaat. Ik wil namelijk mijn geld terug omdat ik een ondeugelijk product hebt gekocht. De procedure is hiervoor inmiddels gestart, maar ik zou oprecht even wegblijven bij Bol.com mensen!

Gerard -

Review

Begin 2022 6 eetkamerstoelen gekocht. Vanaf het begin hier problemen mee gehad. Ik heb meerdere stoelen teruggestuurd ivm leuningen en stof stuk, nu nog steeds meerdere stoelen stuk, wat mij betreft wordt de koop ontbonden, dit levert enkel ergernis op. Zowel bol.com als usuals.be de uiteindelijke leverancier geven niet thuis. Bol.com geeft niet thuis en verwijst naar usuals, die inhoudelijk niet reageert. Het is mijns inziens te gek voor woorden dat ik zelf mails moet sturen naar usuals, de eetkamerstoelen heb ik immers gekocht en betaald bij / aan bol.com

RICK PEETERS / JO RUBENS -

Review

Een Nespresso koffiezet gekocht: Dit toestel ter reparatie aangemeld omdat er regelmatig een plas leidingwater onder het toestel lag. Oplossing Bol.com reparateur Zes Goes: Oorzaak probleem niet gevonden/vastgesteld maar ligt buiten de garantie (???) Oplossing: =Apparaat blijft bij reparateur > Apparaat kwijt / geld weg. Of: Ik betaal € 20,= en krijg het apparaat ongerepareerd (!) terug. Beste Bol.com, dàt gaan we dus zo niet doen. Ik heb het apparaat opgestuurd omdat het defect was/is, dus NIET voor mijn plezier. Dat jullie reparateur in Goes (Ik heb ze even gegoogled, ze hebben veel 1 ster recensies dus dat zegt al iets) niet in staat is om een defect te repareren is één zaak. Dat zij stellen dat dit defect (een defect dat ze dus naar eigen zeggen niet hebben vastgesteld!) buiten garantie valt snap ik niet. Ik heb niks met de reparateur van Bol.com te maken, de verkoper is Bol.com. En =zeg het me als ik iets gemist heb= bij Bol.com geldt de wettelijke garantie termijn van 2 jaar.

Sam -

Review

Service was matig, moest erg lang wachten voor ik eindelijk iemand te spreken kreeg. Levering was via postnl, pakketje was bij de buren gedropt zonder mij te informeren. Product was wel ok. kwalitatief in orde