RICK PEETERS / JO RUBENS

4 x bekeken

Magimix Nespresso apparaat

Review gaat over ervaring met Bol.com op

Een Nespresso koffiezet gekocht: Dit toestel ter reparatie aangemeld omdat er regelmatig een plas leidingwater onder het toestel lag. Oplossing Bol.com reparateur Zes Goes: Oorzaak probleem niet gevonden/vastgesteld maar ligt buiten de garantie (???) Oplossing: =Apparaat blijft bij reparateur > Apparaat kwijt / geld weg. Of: Ik betaal € 20,= en krijg het apparaat ongerepareerd (!) terug. Beste Bol.com, dàt gaan we dus zo niet doen. Ik heb het apparaat opgestuurd omdat het defect was/is, dus NIET voor mijn plezier. Dat jullie reparateur in Goes (Ik heb ze even gegoogled, ze hebben veel 1 ster recensies dus dat zegt al iets) niet in staat is om een defect te repareren is één zaak. Dat zij stellen dat dit defect (een defect dat ze dus naar eigen zeggen niet hebben vastgesteld!) buiten garantie valt snap ik niet. Ik heb niks met de reparateur van Bol.com te maken, de verkoper is Bol.com. En =zeg het me als ik iets gemist heb= bij Bol.com geldt de wettelijke garantie termijn van 2 jaar.