Maarten -

Meest populaire review

Review

Prima bedrijf, heb daar mijn airpods gekocht en die werden zeer snel geleverd. Ben er erg blij mee dus

Sam -

Review

Service was matig, moest erg lang wachten voor ik eindelijk iemand te spreken kreeg. Levering was via postnl, pakketje was bij de buren gedropt zonder mij te informeren. Product was wel ok. kwalitatief in orde

Rief -

Review

Schitterend bedrijf, snel geleverd, goede service

RICK PEETERS / JO RUBENS -

Review

Een Nespresso koffiezet gekocht: Dit toestel ter reparatie aangemeld omdat er regelmatig een plas leidingwater onder het toestel lag. Oplossing Bol.com reparateur Zes Goes: Oorzaak probleem niet gevonden/vastgesteld maar ligt buiten de garantie (???) Oplossing: =Apparaat blijft bij reparateur > Apparaat kwijt / geld weg. Of: Ik betaal € 20,= en krijg het apparaat ongerepareerd (!) terug. Beste Bol.com, dàt gaan we dus zo niet doen. Ik heb het apparaat opgestuurd omdat het defect was/is, dus NIET voor mijn plezier. Dat jullie reparateur in Goes (Ik heb ze even gegoogled, ze hebben veel 1 ster recensies dus dat zegt al iets) niet in staat is om een defect te repareren is één zaak. Dat zij stellen dat dit defect (een defect dat ze dus naar eigen zeggen niet hebben vastgesteld!) buiten garantie valt snap ik niet. Ik heb niks met de reparateur van Bol.com te maken, de verkoper is Bol.com. En =zeg het me als ik iets gemist heb= bij Bol.com geldt de wettelijke garantie termijn van 2 jaar.

Gerard -

Review

Begin 2022 6 eetkamerstoelen gekocht. Vanaf het begin hier problemen mee gehad. Ik heb meerdere stoelen teruggestuurd ivm leuningen en stof stuk, nu nog steeds meerdere stoelen stuk, wat mij betreft wordt de koop ontbonden, dit levert enkel ergernis op. Zowel bol.com als usuals.be de uiteindelijke leverancier geven niet thuis. Bol.com geeft niet thuis en verwijst naar usuals, die inhoudelijk niet reageert. Het is mijns inziens te gek voor woorden dat ik zelf mails moet sturen naar usuals, de eetkamerstoelen heb ik immers gekocht en betaald bij / aan bol.com

Ruben Van Wijk Heeft een aankoop gedaan op

Review

Ik kocht bij Bol.com 2 jaar en 9 maanden geleden een Lenovo laptop ter waarde van 700 euro. De laptop is normaal gebruikt (ik ben student) en is onlangs gecrasht. Ik heb de laptop opgestuurd naar Bol.com met de vraag deze te repareren. Dat blijkt niet meer te kunnen, er zijn geen onderdelen meer voor. Omdat ik dit erg snel vindt heb ik Bol.com inmiddels 6x gevraagd (2x per mail en 4x telefonisch) wat zij voor mij kunnen betekenen binnen de wettelijke garantie. Ze beloven terug te bellen maar dit doen ze ook niet. Niemand geeft antwoord op een simpele vraag! De wettelijke garantie is iets anders dan de inmiddels verlopen fabrieksgarantie. Bij Bol.com werken echter mensen die mijn vraag niet snappen, of ze doen alsof. Ze geven namelijk geen antwoord op mijn vraag, maar geven alleen maar aan dat de laptop niet meer gemaakt kan worden. Daarnaast doen ze alsof ze niet weten wat wettelijke garantie is.(staat notabene op eigen website) er werken ook geen managers bij de klantenservice volgens de verschillende medewerkers die ik heb gesproken. Wat het service niveau behoorlijk verklaart. De combinatie met de berichten over het aan banden leggen van de uitgestelde betalingen en het feit dat ze zich nu zo ontzettend dom opstellen terwijl ze juridisch ontzettend in gebreke zijn en inmiddels de managers blijkvaar allemaal ontslaan zijn doet vermoeden dat ze richting faillisement gaan. En zo niet, dan vraag ik het wel aan via de advocaat. Ik wil namelijk mijn geld terug omdat ik een ondeugelijk product hebt gekocht. De procedure is hiervoor inmiddels gestart, maar ik zou oprecht even wegblijven bij Bol.com mensen!