Reviews en ervaringen
M. Arab -
Review
In januari contact met Go-Volt gehad. Ik zou een offerte krijgen en een flink bedrag zou moeten aanbetalen. Dit gebeurde binnen 1 dag en alles ging heel snel en ik betaalde ook gelijk het bedrag. Ik zou dan gebeld worden voor het plannen van een afspraak. Alles zou binnen 6 weken geïnstalleerd worden, werd mij verteld. En toen begon het....nadat ik 4 weken helemaal niets meer hoorde, belde ik met Go-Volt. De afdeling planning en klantenservice is eigenlijk niet te bereiken. Je hangt 10 minuten in de wacht en dan wordt de lijn gewoon verbroken. Na een paar dagen meerdere keren geprobeerd te hebben, kreeg ik iemand aan de lijn. Er was sprake van personele problemen, veel zieken, en planningsproblemen. Mij werd verzekerd dat ik volgende week gebeld zou worden. Ik werd natuurlijk niet gebeld. Toen weer met hen gebeld. Na vele pogingen weer iemand aan de bel gekregen. Er waren problemen en alles had vertraging opgelopen. Ik zou zeker de week daarna gebeld worden. Inmiddels zaten we ergens begin maart. Maar op een gegeven moment kreeg ik een email dat vanwege drukte alles vertraging had opgelopen en dat ik geduld zou moeten hebben. Uiteindelijk na veel wachten kreeg ik een telefoon voor de planning. Ik was blij, ik had eindelijk een afspraak op 1 april. Op 1 april werd ik gebeld dat het toch niet door kon gaan vanwege het weer. Een slappe excuus natuurlijk. Werkt dit zogenaamd bedrijf in de wintermaanden niet? Men wilde twee weken later op 15 april langskomen. Inmiddels was ik het zat geworden. Ik wilde de bestelling annuleren maar dat mocht natuurlijk niet van het bedrijf want eenmaal besteld, zit je eraan vast. Ik heb ze toen gewezen op de consumentenrechten en hun verplichtingen als een commercieel bedrijf. Ik zou ze nog een laatste kans geven voor 15 april. U kunt het raden. Vandaag is 15 april en ik zit dit te schrijven. Toen op 10:30 niemand kwam verschijnen, heb ik een paar keer gebeld. Ze waren natuurlijk weer niet bereikbaar. Ik heb toen gemaild. Ik werd gebeld en het werd mij medegedeeld dat er iets in de planning was misgegaan en dat ik vandaag niet op de planning stond. Ik heb een dossier laten aanmaken via rechtsbijstand. Nu ga ik ontbinding van het contract en schadevergoeding forceren. Kijkt U AUB verder als u zonnepanelen wilt instaleren naar een ander bedrijf. Ik heb nooit zo'n zeer slecht functionerend bedrijf als Go-volt mee gemaakt.