Reviews en ervaringen
Mw. Broekema -
Review
Vrijdag bij de Blokker Veendam ontkalker gehaald, bij binnenkomst hoorde ik al erge harde muziek. In de winkel en met name achterin was het nog luider en zo hard dat het dwars door mijn oorbeschermers heenging. Heb gemeld aan de caissière dat hun muziek te hard staat en tegelijk kreeg ik de chef op me nek en wilde niets weten van te harde muziek en weet het aan mijzelf. Achtergrond muziek oké maar dit is geen achtergrond muziek meer voor een winkel waar iedereen welkom behoort te zijn, deze zaak lijkt meer op een discotheek. Schrijnend en pure minachting van deze chef naar mij toe, er zijn ook mensen beste chef die een hersenaandoening hebben. U bent niet alleen op deze wereld.
Mir -
Review
Tijdens opzetten stellingkast blijkt een onderdeel niet te deugen (gaatjes ontbreken in ijzeren frame (staafje) waardoor tussensteun niet geplaatst kan worden). Hele kast staat verder... Blokker geeft aan dat ik enkel of €6 kan terugkrijgen, of de hele kast retour kan sturen.... Dat betekent dat ik én de kast uit elkaar moet halen, én een verpakking moet hebben die inmiddels kapot is én ik het hele pakket naar een PostNL punt moet brengen. Na een mail van mij met de vraag om een andere oplossing die minder buitenproportioneel is (bijvoorbeeld het ijzeren staafje terugsturen en dus ruilen voor een ander ijzeren staafje en dan het pakket waaruit het goede staafje komt als ondeugdelijk beschouwen) of een andere oplossing die voor beide partijen tevredenstellend is, meldt men mij opnieuw dat ik de kast of kan terugsturen of dat ik €6 terug kan krijgen. Geen enkele flexibiliteit dus. Erg jammer, want als ik deze hele kast terugstuur en een andere bestel dan heeft dat precies hetzelfde effect...... de klant dus buitenproportioneel belasten zodat deze het ondeugdelijke product niet terugstuurt. Eens maar nooit meer
Marja -
Review
ik heb een bestelling geplaatst via de Blokker webshop. Dit artikel werd dan weer geleverd via een andere winkel, de fitwinkel. Nadat ik een paar dagen niets had vernomen (artikel zou binnen 1-2 dagen geleverd worden) heb ik maar eens contact opgenomen. Eerst met de fitwinkel: daar wisten ze van geen bestelling af. Na even verder kijken bleek dat het artikel niet betaald was. Raar, want het was wel direct van mijn rekening geschreven. Vervolgens contact opgenomen met Blokker: er was iets mis gegaan, dit kon niet hersteld worden dus de bestelling kwam te vervallen. We waren inmiddels dik een week verder... Op mijn verzoek mij dan het geld terug te storten kreeg ik te horen dat dit 5-10 werkdagen zou duren!! Ik heb verzocht hier een spoedopdracht van te maken. Dit zou de dame doen maar tot dusver heb ik mijn geld niet terug gezien. Schandelijk. Doet mij denken aan diefstal