Bedrijfs logo van radisson hotels nl

Radisson hotels nl

1.0

1 reviews

Omschrijving bedrijf

Over Radisson hotels nl

Is radisson hotels nl betrouwbaar?

Twijfel je of je iets moet bestellen bij radisson hotels nl? Lees dan op deze pagina alle reviews en ervaringen van andere klanten. radisson hotels nl is actief in de categorie reizen en vakanties en verder ook te vinden in de subcategorie hotels.

Waarom kiezen voor radisson hotels nl?

Je kunt gerust bij radisson hotels nl bestellen. Redenen om te bestellen zijn de: goede service, snelle levering, ruim aanbod en de betrouwbaarheid.

Contact met radisson hotels nl

Heb je een vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van radisson hotels nl.

Jouw ervaringen en review over radisson hotels nl

Ben je tevreden met hoe alles rondom je bestelling bij radisson hotels nl verlopen? Deel jouw reviews, ervaringen, recensies, beoordelingen of klachten over radisson hotels nl met ons. Zo help je niet alleen ons maar juiste andere klanten. Het achterlaten van een review kost je slechts een minuutje.

Wat zegt radisson hotels nl overzichzelf?

Over Radisson Blu:
Radisson Blu beschikt over 274 hotels verspreid over 71 landen in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Radisson Blu hotels bevinden zich in de meest gewilde bestemmingen van de wereld: dynamische, grote steden, dichtbij luchthavens en in de meest aantrekkelijke, recreatieve hotspots.
Vergelijkbare bedrijven

Bedrijfs reviews

Reviews en ervaringen

lenie verwijs Heeft een aankoop gedaan op

Meest populaire review

Review

Bij het inchecken moest ik € 50,00 borg betalen. De hotel kamer, het ontbijt en parkeerkosten had ik al vooruit betaald. De borg zou ik de andere ochtend bij vertrek retour ontvangen. Toen ik uitcheckte kreeg ik de mededeling dat de kamer al betaald was en dat ik kon weggaan. Toen ik om borg vroeg werd er even vreemd gekeken maar toe bleek dat ik via social deal had geboekt bleek ik dit normaal te zijn. Alleen de borg kreeg ik niet terug omdat het systeem niet werkte, het zou via het hoofdkantoor gaan en enkele weken duren voordat ik de € 50,00 terug zou krijgen. Ik moest die dag in het AMC zijn en heb diverse keren gebeld met het hotel of het systeem al werkte en of ik mijn borg via mijn bankpas terug kon laten storten. Het systeem werkte niet toen ik thuis was na mijn behandeling rond 3 uur smiddags kreeg ik een telefoontje van het radisson of ik even terug kon komen met mijn bankpas. het systeem deed het namelijk weer. Toen ik uitlegde dat ik vanuit lelystad naar amsterdam moest rijden en dit voor mij ruim 150 km. is en vroeg wie mij dit ging betalen werd er lakoniek op gereageerd dan duurt het enkele weken voor u uw geld terug heeft. Een mail aan de hotelmanager van het radisson heeft niets uitgehaald je wordt gewoon niet terug gemaild. Een factuur heb ik ook niet gekregen normaal krijg je die bij hotels wel. Schandalig zulke bedrijven in Nederland ik hoop dat de ficus die lui eens goed aanpakt het niet verstrekken van factuur is volgens mij niet correct.