lenie verwijs Heeft een aankoop gedaan op

Meest populaire review

Review

Bij het inchecken moest ik € 50,00 borg betalen. De hotel kamer, het ontbijt en parkeerkosten had ik al vooruit betaald. De borg zou ik de andere ochtend bij vertrek retour ontvangen. Toen ik uitcheckte kreeg ik de mededeling dat de kamer al betaald was en dat ik kon weggaan. Toen ik om borg vroeg werd er even vreemd gekeken maar toe bleek dat ik via social deal had geboekt bleek ik dit normaal te zijn. Alleen de borg kreeg ik niet terug omdat het systeem niet werkte, het zou via het hoofdkantoor gaan en enkele weken duren voordat ik de € 50,00 terug zou krijgen. Ik moest die dag in het AMC zijn en heb diverse keren gebeld met het hotel of het systeem al werkte en of ik mijn borg via mijn bankpas terug kon laten storten. Het systeem werkte niet toen ik thuis was na mijn behandeling rond 3 uur smiddags kreeg ik een telefoontje van het radisson of ik even terug kon komen met mijn bankpas. het systeem deed het namelijk weer. Toen ik uitlegde dat ik vanuit lelystad naar amsterdam moest rijden en dit voor mij ruim 150 km. is en vroeg wie mij dit ging betalen werd er lakoniek op gereageerd dan duurt het enkele weken voor u uw geld terug heeft. Een mail aan de hotelmanager van het radisson heeft niets uitgehaald je wordt gewoon niet terug gemaild. Een factuur heb ik ook niet gekregen normaal krijg je die bij hotels wel. Schandalig zulke bedrijven in Nederland ik hoop dat de ficus die lui eens goed aanpakt het niet verstrekken van factuur is volgens mij niet correct.