Parkos
Bezoek websiteWat vind je van parkos?
Vul hieronder het aantal sterren in...
Reviews, ervaringen, beoordelingen en recensies van andere klanten over parkos
Ervaringen en reviews
Milo Leget
Vallet Parking Keulen
Ik had een reservering voor Vallet Parking van vrijdag 21-04-2023 07:30 uur tot zaterdag 06-05-2023 12:30 uur bij Parkos geboekt op de luchthaven van Keulen. Echter deze Vallet Parking verliep ver van vlekkeloos. Wij zijn nog nooit naar de luchthaven van Keulen geweest, maar wij hadden de indruk goed voorbereid te zijn. We sliepen de dag voor vertrek in een hotel op de luchthaven en hadden Vallet Parking bij Parkos geboekt, net als vorig jaar toen we vertrokken van de luchthaven van Düsseldorf. Op vrijdagochtend 21-04-2023 belde ik na het ontbijt met Parkos / Easyparkenkoeln en kreeg na 3 keer bellen iemand aan de lijn die gebrekkig Engels sprak met een zwaar Duits accent. Ik gaf mijn gegevens van de boeking, auto en naam door en de meneer begreep mij niet en ik de meneer niet, maar uiteindelijk kwamen we eruit en kwam de meneer zelfs naar ons hotel op het vliegveld De meneer kwam aan op een elektrische step, echter mijn auto zat tot de nok toe vol en zowel de meneer als zijn elektrische step paste niet in de auto. Hier begon al direct een beetje zichtbaar de irritatie van de meneer van Parkos / Easyparkenkoeln De meneer stelde voor dat ik naar de standaard aanname plaats op het vliegveld zou rijden en terwijl mijn vrouw haar tweede bak koffie in mijn auto liet vallen en mijn 6-jarig kind veel aandacht vroeg, kreeg ik in (nogmaals) gebrekkig Engels even snel uitleg hoe ik van het Hotel naar het afleverpunt van de luchthaven moest rijden, kortom er was veel hectiek dat op 1 moment samenkwam Ik kreeg nog wel even mee, dat er haast was, want de meneer moest naar andere klanten. Ik reed weg en was vrijwel direct verdwaalt en belande in een ogenschijnlijke bus sluis waar ik bijna als enige optie zag om te gaan spookrijden terwijl er een bus aankwam. Ik ben vervolgens toch maar doorgereden en trok een parkeerkaartje uit een zuil en belande blijkbaar bij de aankomsthal, terwijl ik bij de vertrekhal moest zijn Ondertussen belde de meneer diverse malen waar ik was en ik gaf aan dat ik hopeloos verdwaald was, waar ik als reactie kreeg te horen dat hij naar andere klanten moest en dat ik moest opschieten. De irritatie bij de meneer van Parkos / Easyparkenkoeln klonk steeds duidelijker door de telefoon. Vervolgens hebben we elkaar ergens getroffen bij de aankomsthal, hij heeft foto’s van de auto gemaakt, ik heb hem de sleutels gegeven en hij reed weg We stonden ergens op het vliegveld met 5 koffers, een 6-jarig kind en geen bagage-trolley in zicht. Na een dramatische ochtend, waarbij uiteindelijk bleek dat onze vakantie niet doorging (vanwege de stakingen op het vliegveld), heb ik weer met Parkos / easyparkenkoeln gebeld, nadat wij eerst bij de exacte locatie zijn gaan staan, waar de auto afgeleverd zou worden. Na de inmiddels bekende spraakverwarring over wie ik was, wat mijn auto/reserveringsnummer was, getracht uit te leggen dat er een staking was en ons vliegtuig niet vertrok, oftewel ik heel misschien mijn auto terug mocht ontvangen Uiteindelijk begreep de meneer het en gaf hij aan mijn auto terug te komen brengen. Een kwartier later kwam dezelfde meneer mijn auto brengen en ik ging mijn zoontje halen die in de buurt aan het spelen was, terwijl mijn vrouw de meneer opwachtte De man stopte bij mijn vrouw, duwde de autosleutels in de hand van mijn vrouw, verscheurde een of ander papier en gooide dat in de prullenbak terwijl hij zonder 1 woord te zeggen wegliep. Hoe wij verder van de luchthaven af moesten komen, moesten wij zelf maar uitzoeken blijkbaar De bordjes van de uitgang volgend kwamen wij vervolgens bij paaltjes en moesten €15,- betalen om de luchthaven te betalen. Na een klacht ingediend te hebben bij Parkos hebben heb ik nadat zij met Easyparkenkoeln overlegd hebben de helft van het totaal betaalde bedrag terruggestort en nadat ik aangaf dat ik daar niet mee akkoord was, verschuilde Parkos zich achter de onderaannemer (Easyparkenkoeln) en moest ik zelf maar contact opnemen met Easyparkenkoeln. Grappig want het probleem is begonnen met het nagenoeg niet kunnen communiceren met de meneer van Parkos omdat deze alleen Duits sprak. Uiteindelijk heb ik dus €77 + €15 betaald voor 3 uur parkeren bij Parkos. Blijkbaar vindt Parkos de onbeschofte behandelingen van klanten van Parkos normaler dan klantenservice. Jammer en teleurstellend. Om mijzelf en mijn familie te beschermen tegen het onbeschoft gedrag van onderaannemers van Parkos, is Parkos helaas bij deze een klant kwijt.
Oostdam
3B
Zo slecht! Om 3uur op Schiphol aangekomen, geen plaats en meneer had geen tijd. We moesten maar even een half uurtje wachten totdat hij terug was. Onbeschoft behandeld door beheerder. Nooit meer! Ga gewoon naar P3
Versteeg
B5XBNMB
Vele weken van tevoren gereserveerd, en al betaald. Ontvangen we vervolgens minder dan 12 uur voor vertrek het bericht dat onze parking niet meer beschikbaar is vanwege constructiewerkzaamheden en onze reservering is geannuleerd. Betaling is nog altijd niet gerestitueerd. Bij contact verwijst Parkos naar de parkeeraanbieder. Daar hebben wij geen contract mee gesloten en hebben wij ook geen geld aan betaald!!! Er was zo kort voor vertrek natuurlijk geen langparkeermogelijkheid meer te verkrijgen. Hebben uiteindelijk EUR 425 moeten betalen voor taxivervoer naar en van Brussel. Waardeloos
joop
12w12
Nooit doen, boek gewoon P3, doe je het niet dan kom je snel achter waarom
Marijke
Valet parking
Duidelijke, correcte en vriendelijke communicatie. Afgifte van de auto voor de ingang van Schiphol en ook het ophalen. Perfect, geen wachttijd. Goedkoper dan parkeren op Schiphol en geen shuttlebus.
Yvonne Maassen
Parkeerplaats
We boekten op 26 maart een parkeerplek via Parkos in Düsseldorf. We moesten naar Sternpark toe. 27 april zouden we gaan vliegen. De avond daarvoor kregen we een bericht dat sternpark overboekt was en dat naar een ander adres moesten. We gaven aan we verwachten geen extra kosten te hoeven betalen. Geen reactie. Op het andere adres kregen we te horen dat ze geen zaken met sternpark deden. We moesten 90 euro betalen. Graag of niet. We stonden met de rug tegen de muur want we moesten ons vliegtuig halen. Parkos/sternpark reageert niet op onze berichten. Fijn om zo op vakantie te gaan. Grote oplichters, nooit meer Parkos.
Erwin
Schipholparkeren
Als je boekt via Parkos, krijg je de indruk dat Drive Up Services een zeer professioneel bedrijf is. Zo staat er bijvoorbeeld: “Drive Up Services heeft een mooie wachtruimte voorzien van een toilet en er staat een kop koffie voor u klaar bij aankomst. De medewerkers helpen u graag met het inladen van uw bagage.” Nou, niets is minder waar. Er staat alleen een aftandse kantoorcontainer met een dixie-toilet ernaast. Toen wij midden in de nacht aankwamen om onze auto te parkeren, konden we zo het terrein op rijden en was er geen medewerker aanwezig! En natuurlijk al helemaal geen kopje koffie! Hoezo beveiligd parkeerterrein?! Over het terrein: het is één grote baggerbende, in de nacht alleen verlicht met een bouwlamp. We hebben erg lang gewacht op een teken van leven en uiteindelijk maar gebeld. Daar kregen we te horen dat we vooral rustig moesten doen en dat er over 20 minuutjes wel een collega zou komen. Overigens spreken de medewerkers die we tot nu toe aan de lijn kregen ondermaats Nederlands wat erg lastig is wanneer je elkaar wilt begrijpen. We moesten extra lang wachten omdat er ook nog een gezin mee moest met enorm veel bagage en het om onduidelijke redenen verschrikkelijk lang duurde voordat hun betaling geregeld was. Hierdoor hebben wij ons tijdslot bij de security gemist, terwijl we ruim een uur voor het begin daarvan op het parkeerterrein waren. Verder wordt er steeds onduidelijk gecommuniceerd, zijn de busjes aftands en versleten en hebben de chauffeurs geen professionele houding. Op de terugweg hebben we lang in de kou moeten wachten voordat we weer opgepikt werden. Bij aankomst op het parkeerterrein bleek er wederom niemand aanwezig. De beveiliging is dus geen knip voor de neus waard! Kortom, een ondermaatse ervaring van een bedrijf dat zich voordoet als professioneel en zeer dienstverlenend, maar wat pure onzin en misleiding is. Voor ons nooit meer parkeren bij Drive Up Services!
Nikjar
Parkeren bij Brussel 25-2-23
We hadden een reservering bij Brussel. Bij aankomst was er geen plek meer voor de auto en zouden we 1 uur moeten wachten voor de shuttle naar de luchthaven. We kregen te horen dat we binnen 3 dagen ons geld retour zouden krijgen en moesten last minute een andere parkeergelegenheid zoeken. Het geld is niet geretourneerd en na contact met Parkos kreeg ik te horen dat ze de dienst niet zelf uitvoeren en dat parkeergelegenheid niet akkoord gaat met de terugbetaling. Ze geven hierbij eerst een ongeldige reden (dat we pas 45 min voor onze vlucht er zouden zijn) op, waarna we dat makkelijk kunnen weerleggen met bewijs (waar ze zelf ook nog naar vroegen). Hierna wordt verzoek tot terugbetaling alsnog geweigerd, nu zonder opgave van reden. Erg slecht geregeld en geen goede klantenservice.
Sander
Parkeren
Via Parkos gereserveerd bij Drive Up Services voor week parkeren op Schiphol. Ik werd op dag van vertrek door Drive up services gebeld dat ik ondanks mijn reservering niet kon parkeren. Ze boden geen alternatief. Nu bijna 3 mnd later nog mijn geld niet terug ontvnagen. Van de week weer gebeld, ze verwijzen doodleuk naar Parkos. Kastje naar de muur-verhaal, schande!
L. Rooijackers
Valet parking Schiphol
Na terugkomst van onze vakantie werd onze auto voorgereden, waarbij we direct zagen dat de zijkant van voor naar achter was ingedeukt. De chauffeur gaf direct toe dat de schade bij hen was ontstaan, en dat de directeur 's middags contact op zou nemen om de schade te regelen. Hij lag nu nog te slapen, omdat hij nachtdienst had. Helemaal niets meer vernomen. Na verschillende mails en telefoontjes werd iedere keer beloofd te reageren. Maar reactie bleef uit. Uiteindelijk gsm nummer van directeur gekregen, en die vertelde dat je bij het afsluiten van de overeenkomst akkoord was gegaan dat eventuele schade onder eigen risico viel. Tot op heden geen verdere reactie van de onderaannemer ontvangen. Hiervan Parkos op de hoogte gebracht, maar zij stellen dat ze slechts bemiddelaar zijn. Maar we hadden een overeenkomst met Parkos en ook aan hen betaald. Pas na betaling hebben we de naam via Parkos van hun onderaannemer gekregen. Wij gaan juridische stappen tegen Parkos ondernemen.
David
Auto geparkeerd het wordt nergens aangegeven dat jij een taxi extra moet betalen
Slecht informatie gewoon oplichting
Jack Coomans
parkeerplaats Dusseldorf
maart 2022 parking palace Dusseldorf geboekt voor 38 euro 2 dagen voor vlucht door Parkos geannuleerd 17 augustus park for flight geboekt voor 104 euro 22 augustus vertrekdag 15x gebeld om auto en sleute op te halen, doch alleen maar tel.beantwoorder, na 1 uur wachten, 15 euro aan parkeerautomaat voor vliegveld betaald, auto maar snel ergens in een andere parkeerplaats geparkeerd, om mijn vlucht niet te missen 29 augustus auto opgehaald, kosten 208 euro Na heel veel telefoontjes en emails 104 euro teruggekregen, extra kosten werden niet vergoedt, terwijl het hun schuld was, hebben ze ook toegegeven. Heel onbetrouwbaar en slecht afgehandeld, nooit meer
Daniel Barnas
Parkeerplaats
Gereserveerd en bij aankomst te horen krijgen dat ze vol zitten en er geannuleerd is zonder mij op de hoogte te brengen.
Ganesh
Parkeren
Nooit meer! Heb mijn auto voor een week achtergelaten zonder schade, komen we terug zit er schade achter en zijn niet bereid om de camera beelden te bekijken. Heb alle gesprekken en WhatsApp berichten.
Harrie
Parking Düsseldorf
Parkeren in Düsseldorf? Niet doen via Parkos!! Èén drama, deugt helemaal niets maar dan ook helemaal niets van
Gedupeerde
Kat in de zak
Nooit meer parkeren via Parkos! Hadden parkeerplek in Badhoevedorp (Sloterweg 299) gereserveerd.Moesten uiteindelijk naar Aalsmeerderweg 83 om te parkeren onder andere voorwaarden! 1 daarvan was de sleutel inleveren van je auto.Medewerkers waren niet bereid om water bij de wijn te doen zodat we de autosleutel bij ons konden houden! Mijn vriend weigerde hier te parkeren en reed naar de 1e parkeerplek die we als eerste optie kregen die op de Sloterweg 299 in Badhoevedorp.Daar was niet eens een parkeerterrein van Parkos!!! Uiteindelijk geen gebruik gemaakt van deze parkeerservice en gewoon geparkeerd op P3 Schiphol.Wel wat duurder maar wel betrouwbaar.Voor ons nooit meer Parkos!
Debby
Parkeerplaats
Verschrikkelijk boek niet grote puinhoop meer dan 1 uur wachten op transver busje heel onaardig personeel je staat met ze alle te wachten de meest brutale hebben de halve wereld bijna knokken voor de transver busje. Nee voor mij nooit meer parkos dusseldorf.
A. Boers
Parkeren Dusseldorf via Parkos
Waardeloos bedrijf. 6 dagen voor vetrek naar Dusseldorf annuleren ze onze parkeerplaats. Geen oplossing niks. Klantenservice onbereikbaar. Verbinding wordt gewoon beïndigd. Nog net elders een reservering kunnen maken voor dubbel tarief. SCHANDALIG!!!!!
Meddy
Valet parking
NOOIT BOEKEN! Valet vip parking geboekt. Auto volledig in elkaar terug gekregen. Mega schade €15.000. 140 km meer op de teller , personeel grote mond. Grote oplichters! Düsseldorf AirPort!
Michail
parking place
I will never use Parkos parking in Dusseldorf airport ever again. it is big mess there. The cars stand too close to each other. After coming home realized I had damage. Called several times, but no one cared. No more Parkos for me.
Lieke
Parking service
Boek nooit een parking bij hen. Oplichters! Parking van 250 euro geboekt, bij aankomst niemand aanwezig, verlaten parkeer terrein telefoon word niet opgepakt, 15 x gebeld. Nu contact gehad met parkos zij geven aan niks te kunnen en willen oplossen. Slechtste service ooit.
Danny Hendrix
Parking plek ( Zaventem )
Wagen met schade terug ontvangen ( "slim" tijdens de afgifte weggehouden ! ) , na klacht en foto's geen enkele reactie ontvangen, daarom geen enkel aanknopingspunt om ook maar iets positiefs te melden ! Mijn advies ; mijd deze aanbieder.
Sanne
jammer dat ik verplicht ben 1 ster te geven, wat mij betreft verdienen ze er geen één !!
DIT HEEFT BETREKKING OP Speed parking....Overschiese Kleiweg 595, 3045 LJ Rotterdam. Onbeschoft behandeling. uitgescholden voor kanker turk ga terug naar de bergen en nog veel meer dit door notebeen door de Eigenaar Rene, nadat dat ik een beklaagt wilde toen over de ophaler Patrick ( erg onverzorgd man en stonk naar drank) die ons niet meer wilde terug brengen.....aub boek niet bij dit bedrijft erg Onprofessioneel en Onbeschoft!!
Jeroen van Druten
parkeerplaats voor een week
Uiterst onbetrouwbaar en gaan op een schandalige manier om met door hun zelf veroorzaakte problemen. Zijn tijdens de parkeerperiode mijn sleutel kwijt geraakt en dat was het. Doen niets om dit op te lossen. Sta je dan midden in de nacht op vliegveld Dusseldorf. Wordt je ook nog verweten dat je geen reservesleutel bij je heb, echt schandalig.
Ingeborg. Ze kennen me inmiddels wel bij Parkos ;-)
16 dagen valetparking maar had net zo goed mn auto zelf langs de kant van de weg kunnen zetten
In 1 woord nooit meer. Je mag hopen dat je je auto na afloop nog onbeschadigd kunt vinden ergens op straat. Bij problemen is Parkos ineens slechts de tussenpersoon.
janssen
valet parking
Parkos regelt via hun website valet parking via express parking. Wat een oplichters zijn dat. Echt ongelooflijk. 150 euro betalen terwijl je geen gehoor krijgt. Pas na 32x bellen! Dan wordt je naar een achteraf industrie terrein gedirigeerd en wordt je naar een half uur met een busje weggebracht. De mensen daar spreken geen of zeer slechts NL. Dus iets regelen gaat niet echt. Of ze willen het niet. Afijn, bovenstaande is niet echt wat er met valet parking bedoeld wordt. Opgehaald worden? Dat kost weer veel bellen en wachten. Na drie kwartier komt dan eindelijk; Een verkeerde auto! Weer tig x bellen met mensen die het allemaal niet willen begrijpen of de telefoon wegdrukken. Wat een drama is dat expressparking. Nooit meer!
Heleen
shuttle parkeren
Onvriendelijk personeel, moesten wachten samen met nog ongeveer 15 personen tot er een busje kwam. Daardoor waren we 20 minuten te laat op het vliegveld. Raar, je moet van te voren precies opgeven met hoeveel personen je komt en hoe laat. Waarom staat er dan maar 1 busje voor 25 man klaar? Terugweg ook lang moeten wachten voordat we opgehaald werden. En dat terwijl er wel steeds busjes van Parkos kwamen om mensen af te zetten en deze vervolgens weer leeg terug reden! waarom namen die ons niet mee?
Judith
Parkeerplaats Brussel Zaventum
Onbetrouwbaar. Vier maanden geleden een parkeerplaats in Brussel gereserveerd, maar 24 uur voor vertrek wordt de parkeerplaats zonder een verklaring geannuleerd. Met de mededeling dat het geld binnen 3 dagen wordt gestort. Voor ons onmogelijk om nog een nieuwe parkeerplaats ergens te vinden. Echt waardeloos!
NvdLNDN
parkeerplaast Brussel gereserveerd
Niet te vertrouwen. Triest. Ruim van te voren een parkeerplaats gereserveerd ...4x een mailtje dat alles geregeld is en dan 12 uur voor vetrek een mailtje.. ach helaas... geannuleerd.. en ook niet te bereiken dus ;-(
Job
Parkeerplek
Grote chaos. Bij terugkomst werd er niet opgenomen. Bij aankomst met taxi, bleek parking overboekt te zijn, waardoor het 3 uur duurde tot we weg waren. Auto’s blokkeerden andere auto’s en de sleutels waren kwijt ⚠️Parkeer niet hier⚠️
Erik
4 dagen met shuttle voor 5 personen
Beste mensen, boek deze parkeerplaats alstublieft niet. Het is 1 groot drama. Zoek goed op de Google reviews voor het juiste beeld. We konden na 3 kwartier wachten op het vliegveld niet eens naar huis omdat we de middelste auto van 9 auto's waren. Uiteindelijk na 9 tupperware bakken met sleutels doorgeploegd te hebben, konden we na 1 1/2uur op huis aan. Shuttle voor 5 personen geboekt. Heenweg geen probleem, terugweg zegt de chauffeur, ik rij met mij eigen auto. 4 personen uit 1 gezin is geen probleem, 5 personen is 10 euro betalen. Noem het maar gerust criminaliteit en corruptie.
Hans hagting
Parkeerplaats
Alsjeblieft alsjeblieft Doe het niet ga niet bij parkos parkeren voor vakantie. De grootste oplichterspraktijken. Ze stelen zelf dingen uit je auto. Onbeschofte mensen. Aub denk na en kies een andere parkeerplaats dan deze parkos
R.Inklaar
18 dan autoreservering bij Eazypark
Nooit via Parkos reserveren!!! Kom je wegens omstandigheden eerder terug is er geen restitutie mogelijk. Via Parkos bij Eazypark in Eindhoven voor 18 dagen gereserveerd, na 8 dagen kwam ik van vakantie terug. Had ik rechtstreeks bij Eazypark gereserveerd was ik in aanmerking gekomen voor €60 restitutie. Bij Parkos doen ze daar niet aan mee. DUS NOOIT MEER VIA PARKOS RESERVEREN!!!!!!!.
Jan
Parkeerterrein Dusseldorp
Parkeerterrein Dusseldorp was waardeloos, puinbaan vol met diepe gaten. Als je vroeg vertrekt of laat terug komt is het pikke donker, je breekt je nek!! Na de parkeerbeurt moet je eerst met de auto door de wasstraat.
VN
Parkeren bij Parkos
3 dagen voor- en op de dag van afgifte meer dan 10 keer gebeld en er werd telkens niet opgenomen. Toen maar een email gestuurd, en daar pas 1 minuut voor afgiftetijd een antwoord gestuurd. Verder op de dag van terugkomst, netjes gebeld toen we op onze baggage aan het wachten waren. Dit moesten we doen, zodat de auto op tijd bij vertrekhal 2-3 zou staan. Wij hebben 1 UUR buiten moeten wachten!! 5x gebeld, telkens met het verhaal dat iemand onderweg was en dat het 11km van schiphol is. (Het is een zondag - amper iemand op de weg, dus hoezo moeten wij dan een UUR buiten wachten?!) Vervolgens komt meneer aan en rijd hij met de neus de stoep op, zo asociaal heb ik nog NOOIT iemand zien doen.
S.botermans
Parkeerplek parkos
Walk and fly Rotterdam airport niet te vinden gebeld maar medewerker wist ons ook niet te begeleiden uiteindelijk op P1 gezet en bij terugkomst gebeld maar wederom lomp behandeld en geen hulp voor ons NOOIT meer parkos
Wout Buesink
Parkeren met Parkos in Düsseldorf
Ruim 2 uur gewacht na retourvlucht. Meerdere malen gebeld, maar ik werd gewoon weggedrukt.
Marianne
Parkeren via Parkos. Niet doen!!
Wat slecht georganiseerd. Ze waren niet op tijd, nadat ik geland was. Ik moest meer dan een uur op mijn auto wachten. Agressief gedrag en ze hebben ongeveer 150km in mijn auto gereden!!
Nicolai
Reservering parkeren eindhoven 10 dagen
Reserveren via de site ging goed en makkelijk, kreeg snel de beschikbare opties te zien en heb de gene gekozen die mij het beste leuk. Parkeren moeten we nog doen dus daar kan ik nog niet veel over zeggen.
Jim
Parkeren schiphol luchthaven
Duidelijke website en parkeren ging vlot en makkelijk. Zeker een aanrader
Parkos door heel Europa en verder
Gunstige parkeertarieven
Geen officiële parkings
Aangesloten parkeer aanbieders
- Airport Eindhoven Parking
- BudgetParking Eindhoven
- EA Parkeren
- EazzyPark
- Euro-Parking
- Hotel46
- Lock & Fly
- P22 Park & Fly
- Park4You
- SchipperStop