Stel een vraag
Op deze pagina staan reviews, klachten en ervaringen van yellowbrick. Lees de reviews en bezoek de website https://YellowBrick.nl.
Vul hieronder het aantal sterren in...
Razendsnel parkeren zonder moeite. Ik weet nog hoe vervelend het was als je geen klein geld bij je had en ook niet in je auto had liggen. Of je moet geluk hebben ergens snel te kunnen wisselen of je moet verder lopen en een boete riskeren!! Yellowbrick is een van de eerste apps die ik installeer op een nieuwe telefoon. Kosten vallen reuze mee en het gemak is ontzettend groot. TOP
over 1 year geleden gepost
Ik heb eerder nooit problemen gehad met Yellowbrick. De laatste twee weken compenseren echter alles. Inmiddels heb ik twee boetes omdat de app niet naar behoren werkt. De gemeente wijst naar Yellowbrick. Yellowbrick wijst terug naar jou. €150,- armer. Na een half uur in de wacht bij de klantenservice zeggen ze dat het mijn eigen probleem is. Ik zou de oude app hebben en moest maar een screenshot hebben gemaakt. Wie gaat er vanuit dat je dit systeem niet kunt vertrouwen?! Wie gaat er nou uit wantrouwen van alles wat hij digitaal doet een screenshot maken?!
11 maanden geleden gepost
GEBRUIK DIT NIET, frauduleuze organisatie.
7 maanden geleden gepost
Zeer slecht bedrijf ben al ruim 2mnd bezig om uit het systeem te worden verwijderd. 7 mails 3 keer gebeld en steeds zelfde automatische mail terug. Je komt er niet van af. Pas op wees gewaarschuwd. Begin er niet aan.
6 maanden geleden gepost
App update werkt niet wachtwoord opvragen /resetten werkt niet. Tel. Helpdesk na 45 min nog geen contact
about 1 month geleden gepost
Altijd tevreden klant geweest, echter bij laatste update is de app vastgelopen, er is een privacy update doorgevoerd, en sindsdien kan ik de voorwaarden niet accepteren (werkt niet) en is dus de hele app onbruikbaar geworden
about 1 month geleden gepost
Vernieuwde app werkt niet goed, voorheen nooit problemen gehad.
about 1 month geleden gepost
Was altijd tevreden maar sinds update april2022 niet meer. Zo slecht en traag, ik ga overstappen naar een andere aanbieder.
about 1 month geleden gepost
Maak.al.jaren gebruik van de Yellowbrick app, maar na update van april een compleet waardeloze app geworden. Onoverzichtelijk, nutteloze functies, zones worden niet of nauwelijks gevonden. Van een goedwerkende eenvoudige app naar een compleet waardeloze app hoe krijg je het voor elkaar. Ik ga op zoek naar een andere parkeerapp.
about 1 month geleden gepost
Het was zo'n goeie app en werkte goed en probleemloos. En nu? Hopeloos. En contact opnemen? Onmogelijk.
about 1 month geleden gepost
Hier kan je niet van op aan. Door een technisch probleem bij een conversie...doet niets het meer sinds begin april. Test dat dan eerst!
about 1 month geleden gepost
Als je denkt dat de vernieuwde app is gestopt, lijkt ie toch door te lopen en dus meer te rekenen. Yellowbrick reageert op geen enkele manier dus ik heb m’n account verwijderd.
18 dagen geleden gepost
Altijd een tevreden klant geweest. Nieuwe app update laat parkeeracties doorlopen, terwijl ik al lang weg ben. Krijg ik een onjuiste factuur op basis daarvan, terwijl ik met screenshots kan aantonen dat dit niet klopt. Blokkeren ze direct mijn account, ipv mijn e-mail te beantwoorden. En ik was echt heel keurig!
13 dagen geleden gepost
Geachte heer mevrouw ik heb al meerdere keren getracht om yellowbrick op te zeggen maar jullie zijn niet te bereiken als ik telefonisch contact opneem op wat voor tijd dan ook krijg ik een bandje met de mededeling dat wegens drukte de wachttijd minimaal een uur bedraagt een beetje raar vindt u ook niet HET is te belachelijk voor woorden ik raad dan ook iedereen aan om niet in zee te gaan bij yellowbrick mijn ervaring is zeer slecht aangezien ik al verschillende keren heb opgezegd maar toch nog steeds geld van mijn rekening afgeschreven wordt Dit is in mijn ogen pure oplichterij grtjes van een boze klant
10 dagen geleden gepost
Ik ben een zakelijke gebruiker met 18 voertuigen welke parkeren middels Yellowbrick. Al jaren verloopt alles vlekkeloos, maar sinds de update kan ik niks meer wijzigen, geen kentekens aanvragen, geen telefoonnummers wijzigen...niks nada noppes. Bellen met de helpdesk duurt meer dan een uur en helpen je wan de wal in de sloot...Het 06 nummer van de accountmanager (06-15075021) hoef je ook niet te proberen want die neemt ook al niet meer op. Op mail wordt al helemaal niet niet gereageerd...De link naar het opnieuw aanvragen van je wachtwoord is : https://www.google.nl/ Het is 1 groot drama. Ik stap met alle auto`s over naar Parkmobile
21 uur geleden gepost
Je kunt veilig betalen met de bekende betaalmethodes
De website is beveiligd middels een https verbinding
Er zijn 19 reviews/ ervaringen/ klachten geplaatst over yellowbrick. Men waardeert dit bedrijf gemiddeld met een 1.29.
Dit bedrijf is actief in de sector zakelijke diensten, opleidingen en studie en in de subcategorieën: persoonlijke internetdiensten
Heb je de reviews gelezen en je wil je bij dit bedrijf bestellen? Klik hier om naar yellowbrick te gaan. Twijfel je? Bekijk dan hier andere bedrijven in de online shopping categorie.
Op het moment van schrijven zijn er helaas geen coupon codes bekend.