Yellowbrick
Bezoek websiteWat vind je van yellowbrick?
Vul hieronder het aantal sterren in...
Reviews, ervaringen, beoordelingen en recensies van andere klanten over yellowbrick
Ervaringen en reviews
Hennie
Yellowbrick bellen
Yellowbrick is waardeloos geworden na de laatste wijzigingen. Inbellen loopt steeds vast en is heel traag . Heel jammer. Is was klant vanaf het begin maar ga nu overstappen. Ik snap niet dat de ANWB er niets aan doet.
Danny
n.v.t.
Stem van YellowBrick parkeer telefoonnummer is niet te verstaan. Oude manier was wel makkelijker.
Robert
Parkeertijd via de app
Yellowbrick met de ANWB onderweg app. Als je denkt langer te parkeren dan 2 uur ga dan binnen de 2 uur naar je auto sluit je transactie af. En start een nieuwe transactie. De 1e en 2e uur betaal je €1 p/uur na 2 uur ga je €3 p/ uur betalen. Door dus je transactie van de 1e 2 uur voortijdig af te sluiten omzeil je de €3 voor elk volgende uur.dit lees je nergens op de site van ANWB of Yellowbrick.Ik kreeg dit te horen van Yellowbrick aangezien ik gelijk met iemand die aan dd automaat betaalde stond deze persoon had eerst 2 uur en daarna een nieuwe transactie gedaan en was dus €3 goedkoper uit voor dezelfde tijd en plaats.
Menno
Parkeerplaats
Nu 4x gebruik gemaakt van Yellow Brick. Hierdoor heb ik 3x een boete van €70,- of meer gekregen. De ene keer krijg je storing de andere keer hebben ze alles wel op orde en krijg je alsnog een boete. Zowel telefonisch als over de email is de klantenservice compleet kansloos slecht. Geen enkele persoon is bereid je te helpen en hoe dan ook: het is niet de schuld van Yellow Brick. Als je vraagt een supervisor te mogen spreken wordt dit niet gehonoreerd. Want: het is niet onze schuld. Na €250 euro kwijt te zijn aan boetes voor DRIE KEER PARKEREN stop ik met dit waardeloos slechte bedrijf en koop voortaan lekker weer een kaartje. En ik adviseer jullie het zelfde te doen.
Onnor
Yellowbrick app
App is veel en veel trager dan voor de 'update'. Ik zeg: roll-back, en we're in business again. Nu los ik het wel anders op, zonder yellowbrick.
Helma
Parkeren
Erg traag, het afmelden gaat niet altijd goed.
Gretes
Parkeerapp
Na opzeggen en bevestiging hiervan toch nog steeds automatisch geld van rekening proberen af te schrijven kan echt niet! Moeilijk tot niet bereikbare klantenservice
Hans
Hoezo ? wat heb je gekocht. Alleen deze vraag al.
Het was een prima app , toen kwam er een onnodige update die het alleen maar trager en moeilijker maakte . En waarom zie ik de hele wereld terwijl in in Nederland zit , vaak vind het de juiste locatie niet , dan ben ik bijv. in Amsterdam oost terwijl de app denkt dat ik in Amsterdam Noord ben. Ik was er best blij mee maar denk dat ik ga overstappen naar iets anders. Echt jammer
Leonie
parkeren
Ik heb in Gouda bij Klein Amerika 4 euro per uur via Yellowbrick moeten betalen, terwijl de kosten 2 euro zijn.
Dirk
Abonnement
Facturen zijn niet in te zien. Helpdesk is telefoinisch bij herhaling onbereikbaar.
Orlando
Yellowbrick parkeer app
App is ongelofelijk traag, je moet bij iedere actie vaak langer dan een minuut wachten voor je een vervolg actie kunt uitvoeren om tot betaald parkeren te kunnen komen. Ruk!
Lupodanaro
Yellowbrick abonnement
Na update april zo traag en onbetrouwbaar geworden. Waarom wordt dat niet hersteld? Ik ga wisselen, heb lang genoeg gewacht tot het opgelost werd.
Bert Vinkenborg
Parkeertijd (mislukt)
Sinds een week geen toegang meer tot Yellowbrick om onduidelijke redenen. Customersupport benaderd. Als dit niet snel wordt opgelost wordt het Einde Yellowbrick voor mij.
Dennis
Yellow brick app
Waardeloos na de update. Ongekend traag…
Piet
parkeerapp
N.a.v. de nieuwe app besluit ik ermee te stoppen. Onoverzichtelijk (wat moet ik met een enorme kaart op het scherm), super traag en wat het ergste is: als je kiest voor transactie beëindigen dan moet je blijkbaar nog een tweede bevestiging doen, want ik had nu weer dat ik pas na 6 uur merkte dat de transactie nog doorliep, dus 36 euro i.p.v. 6.
Carlos
Abonnement
Waardeloos, na de update was ik als klant onherkenbaar. Lukte me niet om me opnieuw aan te melden..
Donald van Dommelen
Yellowbrick abonnement
Wat een drama. Nieuwe app is ongelofelijk slecht, inmiddels een bekeuring verder omdat de app de transactie niet verwerkt heeft. Al meerdere malen ervaren dat bij afmelden van een parkeeractie er opnieuw moest worden ingelogd en de lopende actie er niet meer was. Na meer dan 10 jaar Yellowbrick stop ik er mee, er zijn vast wel betere parkeerapos.
Dirk Reijrink
Anwb parkeren
Baggerapp, super traag. Kansloos
Frans
Zeer slecht
Klantenservice al enige mnd onbereikbaar. Al 4 emails gestuurd. Kon parkeer actie in app niet stoppen. Waardoor verhoogd betaald is.
Roel
parkeer
Sinds de update van Yellowbrick heb ik minimaal 180 Euro voor niets betaald. Eé'n keer aangemeld voor een parkeeractie, echter werkte Yellowbrick niet goed. Boete voor parkeren zodoende. Op 10 juli en 14 juli heb ik Yellowbrick na een korte parkeeractie afgesloten. Omdat ik geen vertrouwen heb in het systeem, heb ik dit extra gecontroleerd en 2 keer de parkeeractie beeindigd. Uiteindelijk is voor deze 2 dagen de meter door blijven lopen, waardoor ik 100 Euro parkeergeld moest betalen. Na 40 minuten kreeg ik contact met klantenservice, die aangaf dat er geen storingen bekend zijn, waardoor ik geen restititutie krijg. Dit terwijl ik het met mijn belgegevens kan bewijzen. Yellowbrick raad ik bij iedreen af, wat een enorm slecht systeem!
Albert
De app zei gratis parkeren. Ik kreeg toch een bekeuring. Fout van de app. Daarom wil ik contact, maar dat is onmogelijk
Ik ben nu al twee maanden bezig om in contact te komen met ze. Via de app, facebook, telefoon. Niets wordt beantwoord. Ik heb de app nu verwijderd, dat raad ik iedereen aan
Louis
App
Kansloze tent geworden na nieuwe app. Reageren niet op e-mails over ten onrechte in rekening gebrachte kosten. App werkt vandaag ineens niet meer. Ik ga op zoek naar een betere aanbieder .
Tjanska
Niets!! De incasso mislukte omdat het incassatienummer door Yellowbrick achter mijn rug om is gewijzigd. Daardoor heeft de bank geheel terecht de incasso geweigerd.
Zeer slecht!!!! De klantenservice is niet bereikbaar. Mailtjes, whatsappjes en messenger worden niet beantwoord. Yellowbrick krijgt van mij helemaal geen ster!!!!
Jantje
Niets gekocht
Zeer slechte app. Abonnement niet te stoppen. Continu facturen en incasso aanmaning toegestuurd gekregen. Onberijkbaar telefonisch en op mails wordt niet gereageerd.
Nixo
Parkeer app
Heel kort, Na nieuwe app onwerkbaar
Teus Vermeer
Niks gekocht, voel me opgelicht
Na jarenlang een trouwe klant te zijn geweest zonder problemen, nu een ontevreden klant die gaat stoppen met Yellowbrick. Echt ik weet niet wat er is gebeurt met Yellowbrick maar nu alleen maar problemen, teveel om op te komen maar kort samengevat ik betaal veel te vaak voor parkeerfaciliteiten die ik niet heb aangemeld of niet kan afmelden. Klantenservice is onbereikbaar of je krijgt totaal geen terugkoppeling en zeker geen geld terug. Neigt naar oplichting. Ga nu Parkmobile proberen.....!!!
F Verheijen
Yellowbrick app
Sinds de update/vernieuwde app is het een absoluut drama. Reageert slecht of niet op acties van de gebruiker, wat mij gisteren weer €26 kostte voor een kort tandartsbezoek. Echt extreem slecht!!!
Rene
Parkeertijd
Yellowbrick onbereikbaar, door een storing bij hun kon je de parkeerapp niet stoppen, maar ze brengen dit in rekening bij de klant de gehele periode
karin
Parkeeractie liep te lang door
Was redelijk tevreden over Yellowbrick - maar recent ervaring met doorlopende parkeeractie (die automatisch had moeten stoppen) - die niet gecorrigeerd wordt omdat er simpelweg niemand reageert. Klantenservice heeft na 3 weken nog niet geantwoord, is per chat of telefoon niet bereikbaar, heel slecht.
HaBaFo.
Ik heb geen abonnement per week, maar betaal 1/mnd de kosten.
Nog geen klantenservice nodig gehad om dat tot nu toe (5 jaar gebruik) geen onduidelijkheden heeft gegeven.
Anita
Geparkeerd voor 1.16 totale kosten 3.86 maar Yellowbrick stuurt een factuur van 35.16 omdat de transactie door zou hebben gelopen... Echter nergens reactie op gekregen
Misschien extra mensen in dienst nemen om alle klachten te behandelen?? Sinds de nieuwe app gedoe met de parkeertransacties. App loopt vast, transactie blijft vervolgens lopen terwijl je uitgebeld bent... Vette rekening als gevolg en geen fatsoenlijk antwoord van Yellowbrick. Ik storneer de incasso en ga stappen ondernemen tegen dit malafide bedrijf
J.
Yellowbrick oplichters
Yellowbrick is een grote oplichtersbende. Als je telefonisch contact zoekt wordt de haak er naast gegooid en hoor je op de achtergrond gespreksgeluiden in gillende kinderen. Waardeloze dienst dus wees gewaarschuwd. Wegwezen bij deze oplichters.
Yellowscammers
Parkeertijd
Ik heb de app verwijderd van mijn tel , krijg nog geld van ze , mensen verwijder deze app het gaat je anders geld kosten , ze reageren nergens op , klaar met deze oplichters.
Jessica
Parkeren
Ik krijg nog 85 euro van ze. Beloofd om dit over te maken, niets ontvangen. Oplichters.
Elvera
Kat in de zak
Heeeeeeel slecht. Abbonement is niet te stoppen. Niet per mail. Niet telefonisch dat werkt niet en de aanmaningen stromen binnen. Schandalig.
Kees
Yellowbrick parkeer-app
Heeft er al iemand voor de rechter gestaan nadat yellowbrick een onterechte incassoprocedure heeft gevoerd?
Mark
App
De geüpdate app is notorisch onbetrouwbaar. Sluit willekeurig zelf de parkeertijd af. Of nog erger, doet alsof hij is afgesloten maar loopt intussen door tot het einde van de dag met torenhoge kosten tot gevolg. Hier kom je natuurlijk pas achteraf achter als elk bewijs van het tegendeel is verdwenen. Nu net een boete gekregen, volgens de app heb ik de start pas gemaakt om 14.15, volgens mij vanaf de ochtend. Maar loopt dus wel die tot 00.00, terwijl ik zeker weet dat ik heb geen afgesloten. Dat laatste kan ook niet anders die de notificatie o je scherm die blijft staan tot ie is afgehandeld. Onbetrouwbaar dus!
Parkeerstress
Yellowbrick
Werkte goed en simpel. Sinds de update niet meer stabiel. Loopt soms door of kreeg 'm vandaag 2x niet aan. Account opgezegd en op zoek naar een andere app.
Klaas Hoekstra
Parkeren
Waardeloos, na de update bestond ik niet meer als klant.. Krijgen t niet voor elkaar om ons weer aan te melden.. En dat werkt samen met de ANWB…. Grrrr
Moa
Parkeer app
Ik was tevreden. Na update slecht en onduidelijk, meter loopt door na beëindiging, park code zoeken vaag, nog niet aangepast na alle klachten dus over naar park mobile.
Jan
Abbonement
Niet te bereiken, via email, chat of telefoon. Blijven aanmanigen sturen voor een rekening die a twee weken geleden betaald is. Kan me voorstellen dat er technische problemen zijn maar ik kan het echt niet waarderen dat er dreigende taal gebruikt wordt in emails. Het is niet mijn proces dat fout gaat en ik ben niet degene die niet te bereiken is. Ik ben wel blij dat Yellowbrick concurrentie heeft, weet ik waar ik naar toe moet. Succes met de Toko
w.j. meijer
parkeerapp
van een goedwerkende website overgeschakeld op absolute blubber, wegwezen hier, niets werkt nog
AJ Why
Gewoon parkeren (stopte niet na afmelden)
Liefst zou ik 0 sterren geven, want (heeft u even...): niet werkende app teveel in rekening gebracht geen reactie op mails "klantenservice" onbereikbaar dreigende mails met aanmaningen Hun systeem is heilig / koning, klant is om geld aan te verdienen
Rob
Vanaf het begin (toen je alleen nog maar kon bellen om transacties aan en uit te zetten) tevreden klant geweest, maar de downgrade van de app heeft ons doen besluiten om over te stappen.
Update is een grote misser. Ons bedrijf gaat over op Parkmobile
Niels
Niets
Voor de update werkte alles perfect! Meerdere accounts in 1 app. Werkte sneller en gebruiksvriendelijk. Na de update heel traag. Maar 1 account en veel te veel toeters en bellen!
Marcel Wiltjer
18 bedrijfsbussen die proberen te parkeren via de app
Ik ben een zakelijke gebruiker met 18 voertuigen welke parkeren middels Yellowbrick. Al jaren verloopt alles vlekkeloos, maar sinds de update kan ik niks meer wijzigen, geen kentekens aanvragen, geen telefoonnummers wijzigen...niks nada noppes. Bellen met de helpdesk duurt meer dan een uur en helpen je wan de wal in de sloot...Het 06 nummer van de accountmanager (06-15075021) hoef je ook niet te proberen want die neemt ook al niet meer op. Op mail wordt al helemaal niet niet gereageerd...De link naar het opnieuw aanvragen van je wachtwoord is : https://www.google.nl/ Het is 1 groot drama. Ik stap met alle auto`s over naar Parkmobile
dick de vries
parkeertijd
boevenbende
sheik
parkeerapp
Waardeloos na update.stop ermee
Fred rasenberg
Betreft stopzetten yellowbrick
Geachte heer mevrouw ik heb al meerdere keren getracht om yellowbrick op te zeggen maar jullie zijn niet te bereiken als ik telefonisch contact opneem op wat voor tijd dan ook krijg ik een bandje met de mededeling dat wegens drukte de wachttijd minimaal een uur bedraagt een beetje raar vindt u ook niet HET is te belachelijk voor woorden ik raad dan ook iedereen aan om niet in zee te gaan bij yellowbrick mijn ervaring is zeer slecht aangezien ik al verschillende keren heb opgezegd maar toch nog steeds geld van mijn rekening afgeschreven wordt Dit is in mijn ogen pure oplichterij grtjes van een boze klant
Sophie
Parkeeracties
Altijd een tevreden klant geweest. Nieuwe app update laat parkeeracties doorlopen, terwijl ik al lang weg ben. Krijg ik een onjuiste factuur op basis daarvan, terwijl ik met screenshots kan aantonen dat dit niet klopt. Blokkeren ze direct mijn account, ipv mijn e-mail te beantwoorden. En ik was echt heel keurig!
De
Parkeer app
Als je denkt dat de vernieuwde app is gestopt, lijkt ie toch door te lopen en dus meer te rekenen. Yellowbrick reageert op geen enkele manier dus ik heb m’n account verwijderd.
Ontevreden gewone nederlandet
Parkeer app
Hier kan je niet van op aan. Door een technisch probleem bij een conversie...doet niets het meer sinds begin april. Test dat dan eerst!
Dick Boer
App
Het was zo'n goeie app en werkte goed en probleemloos. En nu? Hopeloos. En contact opnemen? Onmogelijk.
Katharina
App yellowbrick
Nieuwe app werkt niet!!!
Pino Gorin
App yellobrick
Nieuwe app is verschrikkelijk!
Mark
Parkeerapp Yellowbrick
Maak.al.jaren gebruik van de Yellowbrick app, maar na update van april een compleet waardeloze app geworden. Onoverzichtelijk, nutteloze functies, zones worden niet of nauwelijks gevonden. Van een goedwerkende eenvoudige app naar een compleet waardeloze app hoe krijg je het voor elkaar. Ik ga op zoek naar een andere parkeerapp.
Lida
Yellowbrick app
Was altijd tevreden maar sinds update april2022 niet meer. Zo slecht en traag, ik ga overstappen naar een andere aanbieder.
Don patron
Nvt
Vernieuwde app werkt niet goed, voorheen nooit problemen gehad.
Marc
Yellowbrick app
Altijd tevreden klant geweest, echter bij laatste update is de app vastgelopen, er is een privacy update doorgevoerd, en sindsdien kan ik de voorwaarden niet accepteren (werkt niet) en is dus de hele app onbruikbaar geworden
AK
Yellowbrick nieuwe app
App update werkt niet wachtwoord opvragen /resetten werkt niet. Tel. Helpdesk na 45 min nog geen contact
M Moolhuizen
Niks
Zeer slecht bedrijf ben al ruim 2mnd bezig om uit het systeem te worden verwijderd. 7 mails 3 keer gebeld en steeds zelfde automatische mail terug. Je komt er niet van af. Pas op wees gewaarschuwd. Begin er niet aan.
je moeder
een incasso bureau dankzij, laconiciteit van deze frauduleuze organisatie
GEBRUIK DIT NIET, frauduleuze organisatie.
Jo
Twee boetes in twee weken
Ik heb eerder nooit problemen gehad met Yellowbrick. De laatste twee weken compenseren echter alles. Inmiddels heb ik twee boetes omdat de app niet naar behoren werkt. De gemeente wijst naar Yellowbrick. Yellowbrick wijst terug naar jou. €150,- armer. Na een half uur in de wacht bij de klantenservice zeggen ze dat het mijn eigen probleem is. Ik zou de oude app hebben en moest maar een screenshot hebben gemaakt. Wie gaat er vanuit dat je dit systeem niet kunt vertrouwen?! Wie gaat er nou uit wantrouwen van alles wat hij digitaal doet een screenshot maken?!
Remco
Parkeren Amersfoort met Yellow Brick
Razendsnel parkeren zonder moeite. Ik weet nog hoe vervelend het was als je geen klein geld bij je had en ook niet in je auto had liggen. Of je moet geluk hebben ergens snel te kunnen wisselen of je moet verder lopen en een boete riskeren!! Yellowbrick is een van de eerste apps die ik installeer op een nieuwe telefoon. Kosten vallen reuze mee en het gemak is ontzettend groot. TOP
Simpel en snel parkeren
Voordelen Yellowbrick
- Je kunt bij meer dan 160 ParkBee locaties parkeren
- Je kunt bij meer dan 150 QPark locaties parkeren
- Je wordt op de hoogte gehouden van je parkeeractie met de ParkAlert zo vergeet je nooit meer dat de meter loopt
- Met 5% korting bij Schiphol parkeren
- Extra voordelen bij auto verhuurders zoals Herts