Clicky

Yellowbrick

Bedrijf informatie

Laatst bijgewerkt

Reviews

4 out of 5 stars

Op deze pagina staan reviews, klachten en ervaringen van yellowbrick. Lees de reviews en bezoek de website https://YellowBrick.nl.

Wat vind je van yellowbrick?

Vul hieronder het aantal sterren in...

star

Online veiligheid

  • Je kunt veilig betalen met de bekende betaalmethodes
  • De website is beveiligd middels een https verbinding

Reviews en ervaringen

Reviews, ervaringen, beoordelingen en recensies van andere klanten over yellowbrick. Dit bedrijf is actief in de sector zakelijke diensten, opleidingen en studie en in de subcategorieën: persoonlijke internetdiensten

Reviews, ervaringen, beoordelingen en recensies van andere klanten over yellowbrick

Hennie

Yellowbrick bellen

Yellowbrick is waardeloos geworden na de laatste wijzigingen. Inbellen loopt steeds vast en is heel traag . Heel jammer. Is was klant vanaf het begin maar ga nu overstappen. Ik snap niet dat de ANWB er niets aan doet.

13 dagen geleden gepost

Robert

Parkeertijd via de app

Yellowbrick met de ANWB onderweg app. Als je denkt langer te parkeren dan 2 uur ga dan binnen de 2 uur naar je auto sluit je transactie af. En start een nieuwe transactie. De 1e en 2e uur betaal je €1 p/uur na 2 uur ga je €3 p/ uur betalen. Door dus je transactie van de 1e 2 uur voortijdig af te sluiten omzeil je de €3 voor elk volgende uur.dit lees je nergens op de site van ANWB of Yellowbrick.Ik kreeg dit te horen van Yellowbrick aangezien ik gelijk met iemand die aan dd automaat betaalde stond deze persoon had eerst 2 uur en daarna een nieuwe transactie gedaan en was dus €3 goedkoper uit voor dezelfde tijd en plaats.

about 1 month geleden gepost

Menno

Parkeerplaats

Nu 4x gebruik gemaakt van Yellow Brick. Hierdoor heb ik 3x een boete van €70,- of meer gekregen. De ene keer krijg je storing de andere keer hebben ze alles wel op orde en krijg je alsnog een boete. Zowel telefonisch als over de email is de klantenservice compleet kansloos slecht. Geen enkele persoon is bereid je te helpen en hoe dan ook: het is niet de schuld van Yellow Brick. Als je vraagt een supervisor te mogen spreken wordt dit niet gehonoreerd. Want: het is niet onze schuld. Na €250 euro kwijt te zijn aan boetes voor DRIE KEER PARKEREN stop ik met dit waardeloos slechte bedrijf en koop voortaan lekker weer een kaartje. En ik adviseer jullie het zelfde te doen.

about 2 months geleden gepost

Helma

Parkeren

Erg traag, het afmelden gaat niet altijd goed.

about 2 months geleden gepost

Gretes

Parkeerapp

Na opzeggen en bevestiging hiervan toch nog steeds automatisch geld van rekening proberen af te schrijven kan echt niet! Moeilijk tot niet bereikbare klantenservice

about 2 months geleden gepost

Hans

Hoezo ? wat heb je gekocht. Alleen deze vraag al.

Het was een prima app , toen kwam er een onnodige update die het alleen maar trager en moeilijker maakte . En waarom zie ik de hele wereld terwijl in in Nederland zit , vaak vind het de juiste locatie niet , dan ben ik bijv. in Amsterdam oost terwijl de app denkt dat ik in Amsterdam Noord ben. Ik was er best blij mee maar denk dat ik ga overstappen naar iets anders. Echt jammer

2 maanden geleden gepost

Leonie

parkeren

Ik heb in Gouda bij Klein Amerika 4 euro per uur via Yellowbrick moeten betalen, terwijl de kosten 2 euro zijn.

2 maanden geleden gepost

Dirk

Abonnement

Facturen zijn niet in te zien. Helpdesk is telefoinisch bij herhaling onbereikbaar.

3 maanden geleden gepost

Orlando

Yellowbrick parkeer app

App is ongelofelijk traag, je moet bij iedere actie vaak langer dan een minuut wachten voor je een vervolg actie kunt uitvoeren om tot betaald parkeren te kunnen komen. Ruk!

4 maanden geleden gepost

Lupodanaro

Yellowbrick abonnement

Na update april zo traag en onbetrouwbaar geworden. Waarom wordt dat niet hersteld? Ik ga wisselen, heb lang genoeg gewacht tot het opgelost werd.

4 maanden geleden gepost

Dennis

Yellow brick app

Waardeloos na de update. Ongekend traag…

5 maanden geleden gepost

Piet

parkeerapp

N.a.v. de nieuwe app besluit ik ermee te stoppen. Onoverzichtelijk (wat moet ik met een enorme kaart op het scherm), super traag en wat het ergste is: als je kiest voor transactie beëindigen dan moet je blijkbaar nog een tweede bevestiging doen, want ik had nu weer dat ik pas na 6 uur merkte dat de transactie nog doorliep, dus 36 euro i.p.v. 6.

5 maanden geleden gepost

Carlos

Abonnement

Waardeloos, na de update was ik als klant onherkenbaar. Lukte me niet om me opnieuw aan te melden..

6 maanden geleden gepost

Donald van Dommelen

Yellowbrick abonnement

Wat een drama. Nieuwe app is ongelofelijk slecht, inmiddels een bekeuring verder omdat de app de transactie niet verwerkt heeft. Al meerdere malen ervaren dat bij afmelden van een parkeeractie er opnieuw moest worden ingelogd en de lopende actie er niet meer was. Na meer dan 10 jaar Yellowbrick stop ik er mee, er zijn vast wel betere parkeerapos.

6 maanden geleden gepost

Dirk Reijrink

Anwb parkeren

Baggerapp, super traag. Kansloos

7 maanden geleden gepost

Frans

Zeer slecht

Klantenservice al enige mnd onbereikbaar. Al 4 emails gestuurd. Kon parkeer actie in app niet stoppen. Waardoor verhoogd betaald is.

7 maanden geleden gepost

Roel

parkeer

Sinds de update van Yellowbrick heb ik minimaal 180 Euro voor niets betaald. Eé'n keer aangemeld voor een parkeeractie, echter werkte Yellowbrick niet goed. Boete voor parkeren zodoende. Op 10 juli en 14 juli heb ik Yellowbrick na een korte parkeeractie afgesloten. Omdat ik geen vertrouwen heb in het systeem, heb ik dit extra gecontroleerd en 2 keer de parkeeractie beeindigd. Uiteindelijk is voor deze 2 dagen de meter door blijven lopen, waardoor ik 100 Euro parkeergeld moest betalen. Na 40 minuten kreeg ik contact met klantenservice, die aangaf dat er geen storingen bekend zijn, waardoor ik geen restititutie krijg. Dit terwijl ik het met mijn belgegevens kan bewijzen. Yellowbrick raad ik bij iedreen af, wat een enorm slecht systeem!

8 maanden geleden gepost

Albert

De app zei gratis parkeren. Ik kreeg toch een bekeuring. Fout van de app. Daarom wil ik contact, maar dat is onmogelijk

Ik ben nu al twee maanden bezig om in contact te komen met ze. Via de app, facebook, telefoon. Niets wordt beantwoord. Ik heb de app nu verwijderd, dat raad ik iedereen aan

9 maanden geleden gepost

Louis

App

Kansloze tent geworden na nieuwe app. Reageren niet op e-mails over ten onrechte in rekening gebrachte kosten. App werkt vandaag ineens niet meer. Ik ga op zoek naar een betere aanbieder .

9 maanden geleden gepost

Tjanska

Niets!! De incasso mislukte omdat het incassatienummer door Yellowbrick achter mijn rug om is gewijzigd. Daardoor heeft de bank geheel terecht de incasso geweigerd.

Zeer slecht!!!! De klantenservice is niet bereikbaar. Mailtjes, whatsappjes en messenger worden niet beantwoord. Yellowbrick krijgt van mij helemaal geen ster!!!!

9 maanden geleden gepost

Jantje

Niets gekocht

Zeer slechte app. Abonnement niet te stoppen. Continu facturen en incasso aanmaning toegestuurd gekregen. Onberijkbaar telefonisch en op mails wordt niet gereageerd.

9 maanden geleden gepost

Nixo

Parkeer app

Heel kort, Na nieuwe app onwerkbaar

9 maanden geleden gepost

Teus Vermeer

Niks gekocht, voel me opgelicht

Na jarenlang een trouwe klant te zijn geweest zonder problemen, nu een ontevreden klant die gaat stoppen met Yellowbrick. Echt ik weet niet wat er is gebeurt met Yellowbrick maar nu alleen maar problemen, teveel om op te komen maar kort samengevat ik betaal veel te vaak voor parkeerfaciliteiten die ik niet heb aangemeld of niet kan afmelden. Klantenservice is onbereikbaar of je krijgt totaal geen terugkoppeling en zeker geen geld terug. Neigt naar oplichting. Ga nu Parkmobile proberen.....!!!

9 maanden geleden gepost

F Verheijen

Yellowbrick app

Sinds de update/vernieuwde app is het een absoluut drama. Reageert slecht of niet op acties van de gebruiker, wat mij gisteren weer €26 kostte voor een kort tandartsbezoek. Echt extreem slecht!!!

9 maanden geleden gepost

Rene

Parkeertijd

Yellowbrick onbereikbaar, door een storing bij hun kon je de parkeerapp niet stoppen, maar ze brengen dit in rekening bij de klant de gehele periode

9 maanden geleden gepost

Anita

Geparkeerd voor 1.16 totale kosten 3.86 maar Yellowbrick stuurt een factuur van 35.16 omdat de transactie door zou hebben gelopen... Echter nergens reactie op gekregen

Misschien extra mensen in dienst nemen om alle klachten te behandelen?? Sinds de nieuwe app gedoe met de parkeertransacties. App loopt vast, transactie blijft vervolgens lopen terwijl je uitgebeld bent... Vette rekening als gevolg en geen fatsoenlijk antwoord van Yellowbrick. Ik storneer de incasso en ga stappen ondernemen tegen dit malafide bedrijf

9 maanden geleden gepost

J.

Yellowbrick oplichters

Yellowbrick is een grote oplichtersbende. Als je telefonisch contact zoekt wordt de haak er naast gegooid en hoor je op de achtergrond gespreksgeluiden in gillende kinderen. Waardeloze dienst dus wees gewaarschuwd. Wegwezen bij deze oplichters.

9 maanden geleden gepost

Yellowscammers

Parkeertijd

Ik heb de app verwijderd van mijn tel , krijg nog geld van ze , mensen verwijder deze app het gaat je anders geld kosten , ze reageren nergens op , klaar met deze oplichters.

9 maanden geleden gepost

Jessica

Parkeren

Ik krijg nog 85 euro van ze. Beloofd om dit over te maken, niets ontvangen. Oplichters.

10 maanden geleden gepost

Elvera

Kat in de zak

Heeeeeeel slecht. Abbonement is niet te stoppen. Niet per mail. Niet telefonisch dat werkt niet en de aanmaningen stromen binnen. Schandalig.

10 maanden geleden gepost

Kees

Yellowbrick parkeer-app

Heeft er al iemand voor de rechter gestaan nadat yellowbrick een onterechte incassoprocedure heeft gevoerd?

10 maanden geleden gepost

Mark

App

De geüpdate app is notorisch onbetrouwbaar. Sluit willekeurig zelf de parkeertijd af. Of nog erger, doet alsof hij is afgesloten maar loopt intussen door tot het einde van de dag met torenhoge kosten tot gevolg. Hier kom je natuurlijk pas achteraf achter als elk bewijs van het tegendeel is verdwenen. Nu net een boete gekregen, volgens de app heb ik de start pas gemaakt om 14.15, volgens mij vanaf de ochtend. Maar loopt dus wel die tot 00.00, terwijl ik zeker weet dat ik heb geen afgesloten. Dat laatste kan ook niet anders die de notificatie o je scherm die blijft staan tot ie is afgehandeld. Onbetrouwbaar dus!

10 maanden geleden gepost

Parkeerstress

Yellowbrick

Werkte goed en simpel. Sinds de update niet meer stabiel. Loopt soms door of kreeg 'm vandaag 2x niet aan. Account opgezegd en op zoek naar een andere app.

10 maanden geleden gepost

Klaas Hoekstra

Parkeren

Waardeloos, na de update bestond ik niet meer als klant.. Krijgen t niet voor elkaar om ons weer aan te melden.. En dat werkt samen met de ANWB…. Grrrr

10 maanden geleden gepost

Moa

Parkeer app

Ik was tevreden. Na update slecht en onduidelijk, meter loopt door na beëindiging, park code zoeken vaag, nog niet aangepast na alle klachten dus over naar park mobile.

10 maanden geleden gepost

AJ Why

Gewoon parkeren (stopte niet na afmelden)

Liefst zou ik 0 sterren geven, want (heeft u even...): niet werkende app teveel in rekening gebracht geen reactie op mails "klantenservice" onbereikbaar dreigende mails met aanmaningen Hun systeem is heilig / koning, klant is om geld aan te verdienen

10 maanden geleden gepost

Rob

Vanaf het begin (toen je alleen nog maar kon bellen om transacties aan en uit te zetten) tevreden klant geweest, maar de downgrade van de app heeft ons doen besluiten om over te stappen.

Update is een grote misser. Ons bedrijf gaat over op Parkmobile

10 maanden geleden gepost

Niels

Niets

Voor de update werkte alles perfect! Meerdere accounts in 1 app. Werkte sneller en gebruiksvriendelijk. Na de update heel traag. Maar 1 account en veel te veel toeters en bellen!

10 maanden geleden gepost

Marcel Wiltjer

18 bedrijfsbussen die proberen te parkeren via de app

Ik ben een zakelijke gebruiker met 18 voertuigen welke parkeren middels Yellowbrick. Al jaren verloopt alles vlekkeloos, maar sinds de update kan ik niks meer wijzigen, geen kentekens aanvragen, geen telefoonnummers wijzigen...niks nada noppes. Bellen met de helpdesk duurt meer dan een uur en helpen je wan de wal in de sloot...Het 06 nummer van de accountmanager (06-15075021) hoef je ook niet te proberen want die neemt ook al niet meer op. Op mail wordt al helemaal niet niet gereageerd...De link naar het opnieuw aanvragen van je wachtwoord is : https://www.google.nl/ Het is 1 groot drama. Ik stap met alle auto`s over naar Parkmobile

10 maanden geleden gepost

dick de vries

parkeertijd

boevenbende

11 maanden geleden gepost

sheik

parkeerapp

Waardeloos na update.stop ermee

11 maanden geleden gepost

Fred rasenberg

Betreft stopzetten yellowbrick

Geachte heer mevrouw ik heb al meerdere keren getracht om yellowbrick op te zeggen maar jullie zijn niet te bereiken als ik telefonisch contact opneem op wat voor tijd dan ook krijg ik een bandje met de mededeling dat wegens drukte de wachttijd minimaal een uur bedraagt een beetje raar vindt u ook niet HET is te belachelijk voor woorden ik raad dan ook iedereen aan om niet in zee te gaan bij yellowbrick mijn ervaring is zeer slecht aangezien ik al verschillende keren heb opgezegd maar toch nog steeds geld van mijn rekening afgeschreven wordt Dit is in mijn ogen pure oplichterij grtjes van een boze klant

11 maanden geleden gepost

Sophie

Parkeeracties

Altijd een tevreden klant geweest. Nieuwe app update laat parkeeracties doorlopen, terwijl ik al lang weg ben. Krijg ik een onjuiste factuur op basis daarvan, terwijl ik met screenshots kan aantonen dat dit niet klopt. Blokkeren ze direct mijn account, ipv mijn e-mail te beantwoorden. En ik was echt heel keurig!

11 maanden geleden gepost

De

Parkeer app

Als je denkt dat de vernieuwde app is gestopt, lijkt ie toch door te lopen en dus meer te rekenen. Yellowbrick reageert op geen enkele manier dus ik heb m’n account verwijderd.

11 maanden geleden gepost

Ontevreden gewone nederlandet

Parkeer app

Hier kan je niet van op aan. Door een technisch probleem bij een conversie...doet niets het meer sinds begin april. Test dat dan eerst!

12 maanden geleden gepost

Dick Boer

App

Het was zo'n goeie app en werkte goed en probleemloos. En nu? Hopeloos. En contact opnemen? Onmogelijk.

12 maanden geleden gepost

Katharina

App yellowbrick

Nieuwe app werkt niet!!!

12 maanden geleden gepost

Pino Gorin

App yellobrick

Nieuwe app is verschrikkelijk!

12 maanden geleden gepost

Mark

Parkeerapp Yellowbrick

Maak.al.jaren gebruik van de Yellowbrick app, maar na update van april een compleet waardeloze app geworden. Onoverzichtelijk, nutteloze functies, zones worden niet of nauwelijks gevonden. Van een goedwerkende eenvoudige app naar een compleet waardeloze app hoe krijg je het voor elkaar. Ik ga op zoek naar een andere parkeerapp.

12 maanden geleden gepost

Lida

Yellowbrick app

Was altijd tevreden maar sinds update april2022 niet meer. Zo slecht en traag, ik ga overstappen naar een andere aanbieder.

12 maanden geleden gepost

Don patron

Nvt

Vernieuwde app werkt niet goed, voorheen nooit problemen gehad.

12 maanden geleden gepost

AK

Yellowbrick nieuwe app

App update werkt niet wachtwoord opvragen /resetten werkt niet. Tel. Helpdesk na 45 min nog geen contact

12 maanden geleden gepost

M Moolhuizen

Niks

Zeer slecht bedrijf ben al ruim 2mnd bezig om uit het systeem te worden verwijderd. 7 mails 3 keer gebeld en steeds zelfde automatische mail terug. Je komt er niet van af. Pas op wees gewaarschuwd. Begin er niet aan.

over 1 year geleden gepost

je moeder

een incasso bureau dankzij, laconiciteit van deze frauduleuze organisatie

GEBRUIK DIT NIET, frauduleuze organisatie.

over 1 year geleden gepost

Jo

Twee boetes in twee weken

Ik heb eerder nooit problemen gehad met Yellowbrick. De laatste twee weken compenseren echter alles. Inmiddels heb ik twee boetes omdat de app niet naar behoren werkt. De gemeente wijst naar Yellowbrick. Yellowbrick wijst terug naar jou. €150,- armer. Na een half uur in de wacht bij de klantenservice zeggen ze dat het mijn eigen probleem is. Ik zou de oude app hebben en moest maar een screenshot hebben gemaakt. Wie gaat er vanuit dat je dit systeem niet kunt vertrouwen?! Wie gaat er nou uit wantrouwen van alles wat hij digitaal doet een screenshot maken?!

almost 2 years geleden gepost