Reviews en ervaringen
Mark -
Review
Maak.al.jaren gebruik van de Yellowbrick app, maar na update van april een compleet waardeloze app geworden. Onoverzichtelijk, nutteloze functies, zones worden niet of nauwelijks gevonden. Van een goedwerkende eenvoudige app naar een compleet waardeloze app hoe krijg je het voor elkaar. Ik ga op zoek naar een andere parkeerapp.
J. -
Review
Yellowbrick is een grote oplichtersbende. Als je telefonisch contact zoekt wordt de haak er naast gegooid en hoor je op de achtergrond gespreksgeluiden in gillende kinderen. Waardeloze dienst dus wees gewaarschuwd. Wegwezen bij deze oplichters.
6 personen vonden dit een nuttige review
je moeder -
Review
GEBRUIK DIT NIET, frauduleuze organisatie.
6 personen vonden dit een nuttige review
Jo -
Review
Ik heb eerder nooit problemen gehad met Yellowbrick. De laatste twee weken compenseren echter alles. Inmiddels heb ik twee boetes omdat de app niet naar behoren werkt. De gemeente wijst naar Yellowbrick. Yellowbrick wijst terug naar jou. €150,- armer. Na een half uur in de wacht bij de klantenservice zeggen ze dat het mijn eigen probleem is. Ik zou de oude app hebben en moest maar een screenshot hebben gemaakt. Wie gaat er vanuit dat je dit systeem niet kunt vertrouwen?! Wie gaat er nou uit wantrouwen van alles wat hij digitaal doet een screenshot maken?!
6 personen vonden dit een nuttige review
Kees -
Review
Heeft er al iemand voor de rechter gestaan nadat yellowbrick een onterechte incassoprocedure heeft gevoerd?
5 personen vonden dit een nuttige review
AK -
Review
App update werkt niet wachtwoord opvragen /resetten werkt niet. Tel. Helpdesk na 45 min nog geen contact
5 personen vonden dit een nuttige review
Pino Gorin -
Review
Nieuwe app is verschrikkelijk!
4 personen vonden dit een nuttige review
Menno -
Review
Nu 4x gebruik gemaakt van Yellow Brick. Hierdoor heb ik 3x een boete van €70,- of meer gekregen. De ene keer krijg je storing de andere keer hebben ze alles wel op orde en krijg je alsnog een boete. Zowel telefonisch als over de email is de klantenservice compleet kansloos slecht. Geen enkele persoon is bereid je te helpen en hoe dan ook: het is niet de schuld van Yellow Brick. Als je vraagt een supervisor te mogen spreken wordt dit niet gehonoreerd. Want: het is niet onze schuld. Na €250 euro kwijt te zijn aan boetes voor DRIE KEER PARKEREN stop ik met dit waardeloos slechte bedrijf en koop voortaan lekker weer een kaartje. En ik adviseer jullie het zelfde te doen.
3 personen vonden dit een nuttige review
Rob -
Review
Update is een grote misser. Ons bedrijf gaat over op Parkmobile
3 personen vonden dit een nuttige review
M Moolhuizen -
Review
Zeer slecht bedrijf ben al ruim 2mnd bezig om uit het systeem te worden verwijderd. 7 mails 3 keer gebeld en steeds zelfde automatische mail terug. Je komt er niet van af. Pas op wees gewaarschuwd. Begin er niet aan.
3 personen vonden dit een nuttige review
Anita -
Review
Misschien extra mensen in dienst nemen om alle klachten te behandelen?? Sinds de nieuwe app gedoe met de parkeertransacties. App loopt vast, transactie blijft vervolgens lopen terwijl je uitgebeld bent... Vette rekening als gevolg en geen fatsoenlijk antwoord van Yellowbrick. Ik storneer de incasso en ga stappen ondernemen tegen dit malafide bedrijf
2 personen vonden dit een nuttige review
Fred rasenberg -
Review
Geachte heer mevrouw ik heb al meerdere keren getracht om yellowbrick op te zeggen maar jullie zijn niet te bereiken als ik telefonisch contact opneem op wat voor tijd dan ook krijg ik een bandje met de mededeling dat wegens drukte de wachttijd minimaal een uur bedraagt een beetje raar vindt u ook niet HET is te belachelijk voor woorden ik raad dan ook iedereen aan om niet in zee te gaan bij yellowbrick mijn ervaring is zeer slecht aangezien ik al verschillende keren heb opgezegd maar toch nog steeds geld van mijn rekening afgeschreven wordt Dit is in mijn ogen pure oplichterij grtjes van een boze klant
2 personen vonden dit een nuttige review
Lida -
Review
Was altijd tevreden maar sinds update april2022 niet meer. Zo slecht en traag, ik ga overstappen naar een andere aanbieder.
2 personen vonden dit een nuttige review
Don patron -
Review
Vernieuwde app werkt niet goed, voorheen nooit problemen gehad.
2 personen vonden dit een nuttige review
Remco -
Review
Razendsnel parkeren zonder moeite. Ik weet nog hoe vervelend het was als je geen klein geld bij je had en ook niet in je auto had liggen. Of je moet geluk hebben ergens snel te kunnen wisselen of je moet verder lopen en een boete riskeren!! Yellowbrick is een van de eerste apps die ik installeer op een nieuwe telefoon. Kosten vallen reuze mee en het gemak is ontzettend groot. TOP
2 personen vonden dit een nuttige review
Jaap van't Hoff Heeft een aankoop gedaan op
Review
Oplichting of domme fout? Ik zoek op de Yellowbrick website naar de parkeerkosten. Ik heb een Basic abonnement gekozen. Bij “Basic” staat: niet gebonden aan een abonnement. En: wordt er niet geparkeerd, zijn er geen kosten. FOUT! Op de factuur wordt € 2 aan abonnementsgelden (Basic) in rekening gebracht. Dus het lokkertje is; er zijn geen kosten, maar stiekem rekenen ze wel abonnementskosten. O, telefonisch klagen is niet mogelijk; je staat uren in de wacht. Dus: Bye bye Yellobrick, hello EasyPark.
0 personen vonden dit een nuttige review
Hennie -
Review
Yellowbrick is waardeloos geworden na de laatste wijzigingen. Inbellen loopt steeds vast en is heel traag . Heel jammer. Is was klant vanaf het begin maar ga nu overstappen. Ik snap niet dat de ANWB er niets aan doet.
1 personen vonden dit een nuttige review
Danny -
Review
Stem van YellowBrick parkeer telefoonnummer is niet te verstaan. Oude manier was wel makkelijker.
1 personen vonden dit een nuttige review
Orlando -
Review
App is ongelofelijk traag, je moet bij iedere actie vaak langer dan een minuut wachten voor je een vervolg actie kunt uitvoeren om tot betaald parkeren te kunnen komen. Ruk!
1 personen vonden dit een nuttige review
Dennis -
Review
Waardeloos na de update. Ongekend traag…
1 personen vonden dit een nuttige review
Donald van Dommelen -
Review
Wat een drama. Nieuwe app is ongelofelijk slecht, inmiddels een bekeuring verder omdat de app de transactie niet verwerkt heeft. Al meerdere malen ervaren dat bij afmelden van een parkeeractie er opnieuw moest worden ingelogd en de lopende actie er niet meer was. Na meer dan 10 jaar Yellowbrick stop ik er mee, er zijn vast wel betere parkeerapos.
1 personen vonden dit een nuttige review
Roel -
Review
Sinds de update van Yellowbrick heb ik minimaal 180 Euro voor niets betaald. Eé'n keer aangemeld voor een parkeeractie, echter werkte Yellowbrick niet goed. Boete voor parkeren zodoende. Op 10 juli en 14 juli heb ik Yellowbrick na een korte parkeeractie afgesloten. Omdat ik geen vertrouwen heb in het systeem, heb ik dit extra gecontroleerd en 2 keer de parkeeractie beeindigd. Uiteindelijk is voor deze 2 dagen de meter door blijven lopen, waardoor ik 100 Euro parkeergeld moest betalen. Na 40 minuten kreeg ik contact met klantenservice, die aangaf dat er geen storingen bekend zijn, waardoor ik geen restititutie krijg. Dit terwijl ik het met mijn belgegevens kan bewijzen. Yellowbrick raad ik bij iedreen af, wat een enorm slecht systeem!
1 personen vonden dit een nuttige review
Tjanska -
Review
Zeer slecht!!!! De klantenservice is niet bereikbaar. Mailtjes, whatsappjes en messenger worden niet beantwoord. Yellowbrick krijgt van mij helemaal geen ster!!!!
1 personen vonden dit een nuttige review
Teus Vermeer -
Review
Na jarenlang een trouwe klant te zijn geweest zonder problemen, nu een ontevreden klant die gaat stoppen met Yellowbrick. Echt ik weet niet wat er is gebeurt met Yellowbrick maar nu alleen maar problemen, teveel om op te komen maar kort samengevat ik betaal veel te vaak voor parkeerfaciliteiten die ik niet heb aangemeld of niet kan afmelden. Klantenservice is onbereikbaar of je krijgt totaal geen terugkoppeling en zeker geen geld terug. Neigt naar oplichting. Ga nu Parkmobile proberen.....!!!
1 personen vonden dit een nuttige review
WJM datum 17 oktober 2023
Reactie
Dit geldt dus helemaal niet meer !