Andre -

Review

pakketje was na ontvangst al helemaal nat en de inhoud was beschadigd (kwam 1 onderdeel te kort). gebeld met de klantenservice en ze vertelden mij dat onder de 20eur het artikel gratis wordt na gestuurd en oude hoeft niet retour. top service. Kreeg dag later een nieuw douchrek thuis, welke compleet was.

Atagisi -

Review

Laats een auto accu slagmoer besteld, kreeg bericht van bestelling verzonden maar na 7 dagen niets ontvangen, na telefonisch contact is me verteld dat het product uitverkocht is, hoe kan dat ik dan bericht kreeg van bestelling verzonden. Nu na 10 dagen zie ik zelfde product opnieuw in verkoop staat maar dan zonder accu, die moet je apart kopen dus je bent nu totaal 100 euro kwijt , was eerst 69 euro.

elsje -

Review

Item ontvangen wat op drie plaatsen kapot was (dekbed was niet goed gestikt). Oplossing van LIdl: terugsturen. Los van de hassle (achter op de fiets met een groot pakket naar het postkantoor) en de kosten ook een oplossing die voor mij niet werkt, omdat ik geen geld heb om een nieuw dekbed te gaan kopen. Geld terugstorten en dan terugsturen was geen optie, want 'system says no'.

Roeles -

Review

2 matrassen besteld, betaald en ontvangen. Terug gestuurd en van 1 matras geld terug ontvangen. Meerdere keren gebeld!

Klantenservicebeller -

Review

Producten en levering zijn prima van lidl Maar klantenservice doet niks en zegt irritant heel de tijd het zelfde Wat al sinds 4 feb op mijn geld terug( toen is het pakket bij hen terug ontvangen) Al 3 keer gebeld Niks opgeschoten zeer frustrerend We sturen wel een mailtje naar de afdeling en dan weer een week niks en weer bellen Wacht nu al 3 weken! Personeel is niet onder de indruk en doet verder niks anders dan gegevens controleren of ik het wel ben Klantenservice is er om klanten te helpen daar merk je hier niks van 1e keer na een week wachten ja nee het moet nog ingescand worden 2e keer na 2 weken het is druk… ( een pakketje dat 2 weken geleden teruggekomen is nog steeds niet ingescand???) 3e keer na 3 weken ik zie het ja ik heb een mailtje gestuurd naar de finaciele afdeling Ik zei ja dat is al 2 keer gedaan misschien een ander plan Fijne dag verder mevrouw en hij hangt op

Jan Speelman -

Review

Waterzuiger besteld, kwam in eerste instantie een dag later dan gepland volgens de mail tenminste. Vervolgens een mail dat de waterzuiger retour was ontvangen en dat het geld terug gestort zou worden???? Nooit een waterzuiger gezien en doordat men het moet uitzoeken meer dan een week wachten op mijn geld. Zeer vreemd allemaal, geen aanrader.

Natascha -

Review

Ze slaan zomaar extra dingen op je bon aan

Jan Sint Nicolaas -

Review

E-bike gekocht in de Lidl-shop op 18 maart 2022. Nu is het 27 april en we hebben de fiets van het merk Zündapp nog niet kunnen gebruiken. Speling in het stuur. Diverse malen contact gehad met klantenservice, maar het interesseert ze niks. Uiteindelijk, na een paar weken wachten, wordt de klacht doorgegeven aan Zündapp. Die zou een nieuwe stuurpen sturen. Tot op vandaag nog geen stuurpen gezien. Vijf weken na melding van het gebrek aan een fiets van 1000 euro! Dit is zo SLECHT van Lidl. Waardeloos! Dus daarom deze oproep: koop je fiets bij de winkel om de hoek en niet bij Lidl. Dat bespaart je bij pech een heleboel ergernis! Die ene ster is dus geen ster!!!

Jan Sint Nicolaas -

Meest populaire review

Review

Beste klant, wees gewaarschuwd voordat je iets uit de Lidl-shop gaat kopen: de service na aankoop is WAARDELOOS!

Khadija Karimi -

Review

Zeer goede en vriendelijke medewerkers! Geen goede ervaring met glasvormige producten.

w Schlomer -

Review

circelzaag met geleide rail besteld en betaald maar nooit ontvangen levertijd 1-3 dagen nu al 3 weken maar nog steeds niet en bellen of appen heeft geen zin medewerkers hebben een standaard zin ik geef het door aan de desbetreffende persoon ik ga hier niet over verder kom je niet !

Peter -

Review

Ik had de accuschroefmachine besteld, omdat het een heel goed product was volgens de testen van de consumenten bond. Helaas begaf de accu het na 3 maanden, kan gebeuren. Omdat hij niet meer in de winkel was, bestelde ik via de wegshop een nieuwe, nadat ik geen verzendkosten hoefde te betalen. Opzicht een prima service. Helaas begaf de accu het weer opnieuw na drie maanden na slecht enkele keren gebruikt te zijn. Nu wederom gemaild met de webshop of er een verkeerde serie is geproduceerd, omdat ze zo snel kapot gingen. De accuschroefmachine werkte prima op de accu na dus. Voorgesteld om een zwaardere accu aan te schaffen, maar helaas de serviceafdeling reageerde nu totaal niet meer, hele slechte zaak. Je kan ook zeer moeilijk op de site van de Lidl een review geven want dit zit mij dwars.

Rien -

Review

Ze zijn nog niet 1 ster waard. Zit vanaf 11 mei te wachten op mijn teruggaaf van mijn aankoop die ik teruggestuurd heb

jan -

Review

eerlijk zijn over levertijden, de webshop zegt levering binnen 3 dagen, vervolgens krijg je na bestelling dan een mail dat de verzending 72 uur doet voor het verzonden wordt, dus die 3 dagen zijn nooit realiseerbaar

Louise -

Review

18 april een 4 in 1 acuu boormachine besteld en binnen 2 dgn zou deze aankomen, dit gebeurde ook, echter op verkeerd adres, meteen met lidl en DHL gebeld, retour naar afzender na 7 dgn, geld zou terug komen, geen zorgen zeiden ze. Inmiddels 21 belletjes, 7 emails, verder, nog geen 70 euro ontvangen, net weer gebeld, afwachten want wederom is het doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling die het uitbetaald. Nu afwachten tot halverwege volgende week gezien het vandaag vrijdag is. Slechte afhandeling, je wordt continue afgescheept met afwachten en geen excuus

Louise -

Review

18 april heb ik online een 4 in 1 accu boormachine besteld, 2 dgn later kreeg ik bericht dat deze met DHL afgeleverd zou worden, echter schrok ik dat dit op een adres was waar ik jaar daarvoor eenzelfde apparaat liet afleveren en niet op mijn huisadres, ben meteen gaan bellen, maar helaas kon er even niets aan gedaan worden en moest het pakket geweigerd worden en zou het dan 7 dgn later retour Lidl gaan. Dit is dan ook gedaan en het pakket is retour gestuurd, echter ben ik nu 22 belletjes verder, belofte na belofte, mail na mail over geld retour heb ik tot op heden ruim 1 1/2 maand verder mijn 70 euro niet ontvangen. Steeds krijg ik te horen blijf maar afwachten, ben er inmiddels klaar mee.

Terry Schoenmakers -

Review

Zendapparatuur fiets gekocht. Na verkende kleur , leeft het schakelsysteem zijn eigen leven en binnen 10 km al helemaal niks meer te schakelen

M yaakoubi -

Review

Een ster is echt nog te veel

Frank -

Review

IJsblokjesmachine gekocht. Op 19 mei melding gedaan dat hij bij eerste gebruik niet werkt. kapot is. Nooit gewerkt heeft. 19.05: We sturen uw melding naar de servicepartner 30.05: Nog niets gehoord. Lidl stuurt een reminder. 07.06: Nog niets gehoord. Lidl kwaliteitsteam wordt geïnformeerd. 10.06: Nog niets gehoord. Lidl maakt er melding van. Samengevat? Drie weken na de klacht heeft er nog NIEMAND contact opgenomen. Nog even en de zomer is voorbij.

Anna nas -

Review

De medewerkers waren onbeleefd en stout ze maakten mij belachelijk en ze deden mijn eten stelen dus fuck you lidl

Serkan -

Review

Pakket terug gestuurd maar niet mijn 50 euro terug gekregen. Ik ben belazerd door lidl.

Greet -

Review

Kinderstoel gekocht, beschadigd, geen nieuwe te leveren. Retourlabel ontvangen, blijkt niet te werken, weer gebeld, nieuw label gekregen, werkte weer niet op 2 verschillende inleverpunten geweest. Meermaals gebeld en uiteindelijk werd pas gezegd dat het de volgende dag pas een werkend label is. Zeer slechte klantenservice dat zij dit niet melden bij het eerste retourlabel wat ze sturen.

Tineke -

Review

Artikel retour gestuurd, wacht al meer dan anderhalve maand op mijn geld terug.WAAR BLIJFT HET!!!!!!!!! Artikel verkeerd door Lidl gestuurd..

Monique van der Burg -

Review

Klantenservice, wat een top-reactie op mijn ongelukje waarbij ik mijn enkel zwaar gekneusd had. Ik kreeg het verzoek de filiaalmanager aan te spreken maar hij had helaas geen oog voor hetgeen mij overkomen was. De klantenservicemedewerkster wel. Ik kreeg zelfs nog een leuk doosje met o.a. een beterschapskaart.

Jansen M -

Jas

Review

Adverteert binnen 3 werkdagen geleverd. Maar vervolgens heb je 7 werkdagen later nog niets ontvangen. Beter koop je in de winkel!

Jessa -

Review

Ik ben super teleurgesteld met de service van Lidl. Ze hebben een actieprijs voor Amstel bier en zet de actieprijs gewoon bij de sixpack Amstel terwijl je bij de kassa pas te horen krijg dat het alleen geldig is voor de 4 pack Amstel bier. Dat is gewoon misleiden zodat mensen het koopt zonder te weten dat het niet juist is. Daarnaast mocht je p.p 1 olie kopen terwijl je nergens kon lezen dat 1 persoon maar 1 mag kopen. Zoveel misinformatie bij 1 keer winkelen binnen de lidl. Helemaal shouwen tot bij de kassa te horen krijgen dat je dat niet mag kopen en deze actie niet geldig is voor een product.

Manouk -

Review

Wij hebben een kussenbox besteld voor in de tuin. Na 3 maanden in gebruik is de deksel volledig krom getrokken en komt de deksel uit zichzelf omhoog. Niet erg handig als je juist een box hebt gekocht om je kussen droog te kunnen bewaren. Ook vielen er bepaalde onderdelen constant af. Na gemaild te hebben met de klantenservice kreeg ik al snel een mail terug dat er als 'oplossing' €12,50 kon worden teruggestort op mijn rekening of als waarde op mijn account kon worden bijgeschreven voor een volgende aankoop. Aangegeven dat ik het hier totaal niet mee eens was, aangezien de box (die niet goedkoop was) na een hele korte tijd al kapot was en dat ik toch mag verwachten dat ik niet na 3 maanden al met een kapotte kussenbox hoor te zitten. Na meerdere mailtjes te hebben gestuurd nooit meer een antwoord terug gehad(inmiddels meer dan een maand geleden), schandalig!!

Leo -

Review

Een grote misleiding! Reclame download de Lidl App en krijg gratis verzending. Dit klopt niet. Nergens staat vermeld dat je de gratis verzending krijgt vanaf een bepaald bedrag. Dat is verlakkerij en je komt dus bedrogen uit. Niet fijn van Lidl Webshop!

Melick -

Review

Leverdatum wordt niet gerespecteerd. Het servicecentre doet wat ze kan, maar door de Lidl organisatie wordt geen er geen respect getoond voor de klant. Je betaald verzendkosten voor te late levering. Ze doen maar hoe het hun uitkomt. Ik weet niet of ik er nog bestel.

Peter -

Review

aanbiedingen kwalitatief ruk De consument wordt besodemieterd met zogenaamde aanbiedingen,exorbitante prijsverhogingen,product dikwijls niet voorradig maar wel het duurdere A merk. Volgens mij doen ze dit met opzet. Verlaagd dikwijls de gewichten om goedkoper te lijken. Dus beduvelt de klant. Wc papier aanbieding met veel rollen zogenaamd goedkoper,even rekenen,veel duurder. Groente of fruit aanbieding,meestal ouwe troep.

Rick -

Review

Slechtste webshop ervaring ooit. Dit kan niet overtroffen meer worden. Matras besteld, kreeg een melding van DHL dat het bezorgd zou worden. Nooit iemand gezien maar wel een melding dat het pakket afgeleverd zou zijn. Contact opgenomen en hetzelfde verhaal. Na drie keer opnieuw versturen kwam het matras eindelijk aan. Wat denk je? De verkeerde maat namelijk 90 x 200 cm. Weer contact opgenomen. Matras is opgehaald maar waar bleef het juiste matras? Na een week opgebeld bleek er niks in gang gezet te zijn naar aanleiding van mijn vorige telefoontje. Werkelijk belachelijk. Dit kun je niet meer serieus nemen.

Breukelman -

Review

Waardeloos. Ik bestel een product met de belofte binnen 3 dagen geleverd. Ik ga kijken op mijn account staat er opeens 2 weken, zonder dat ze mij gemaild hebben. Je kan dus ook niet je bestelling annuleren.

Lin -

Review

Matras besteld van bijna 300 euro. Staat al weken te verstoffen in het magazijn om opgehaald te worden door DHL. Talloze mails gestuurd maar geen reactie. Bij Lidl vinden ze dit blijkbaar normaal. Boevenbende

Kant -

Review

12 oktober bij lidl "verduisterende" kant en klaar gordijnen gekocht. Snel geleverd,maar wat een teleurstelling. Van verduisteren was geen enkele sprake en het materiaal is echt van hele slechte kwaliteit. Toen ik wilde retouneren bleek de printer kapot om een retourformulier te printen. Tot 2 maal de klantenservice gebeld. Zij zouden het formulier opsturen. Daar zit ik dus nog op te wachten. Ergens anders het formulier maar laten printen want anders is ook de retourtermijn nog voorbij... Echt verschrikkelijk slecht dit!!!! Voor mij nooit geen bestellingen meer bij lidl!!! Advies. Zorg dat er bij de bestelling een retourformulier zit. En zorg dat het personeel van de klantenservice hun werk goed doen.

Astrid -

Review

Een ster is te veel voor dit waardeloze bedrijf al vanaf augustus aan het bellen en mailen om een geretourneerd artikel vergoed te krijgen .

Dim -

Review

Matras besteld op 17 november maar nog niks. Costumer care uit elke de de 28e opnieuw besteld maar nu al zoek weer. Mij beroept op het herroepingsrecht maar geld terug gaat nog niet???niks bestellen hier!

MLA -

Review

Zeer slecht. Kinderpicknicktafel besteld op 26-11-2022. Daarna tig mailtjes ontvangen dat het product verzonden is. Tot op heden nog niks gekregen. Gebeld met de klantenservice (dd 03-12-2022) De medewerker bood wel zijn excuses aan, maar dat ie niks voor mij kon doen omdat het product niet meer voorradig was (heel vreemd). Ik zou mijn geld binnen 4 dagen teruggestort krijgen en een kortingscode voor €7,50 via de mail ontvangen. Deze kan ik dan gebruiken bij een volgende bestelling van tenminste €13,50 bij Lidl online. De kortingscode heb ik ontvangen, het bedrag dat ze terug zouden storten nog steeds niet. Schandalig hoe ze met klanten omgaan. Bij het lezen van meerdere reviews over jullie webshop zie ik een duidelijk patroon in hoe jullie de klachten ‘afhandelen’. Je wordt als klant niet serieus genomen, alhoewel jullie wel die schijn wekken. Ik zal jullie zeker NIET aanraden bij potentiële kopers. Waardeloos bedrijf!!!

MLA -

Review

……aanvulling op mijn eerdere review: de recentste mail die ik kreeg van Lidl was of ik ook een beoordeling wilde geven van het product ( de kinderpicknicktafel dus), dat ik nooit heb ontvangen. Belachelijker dan dat bestaat niet. Nogmaals, wat een waardeloos bedrijf!!!!

dre -

Review

Elektrische Metaalzaag, besteld is nooit aangekomen is niet de eerste keer, bestel daar nooit meer wat, waardeloos bedrijf.

dre -

Review

Waardeloze Shop, nog steeds na 3 weken niets ontvangen

b -

Review

Onbeschofte klanten service. Mijn kookplaat ging al snel kapot, de klantenservice klinkt vriendelijk maar doet niets voor je. Zwe verwijzen naar een servicepartner die weer verwijst naar het telefoonnummer van de Lidl. Na elke klacht van mij zetten ze de situatie door naar afdeling kwaliteit, en dan hoor ik dat de servicepartner en nog mee bezig is, kapotte ding staat gewoon hier hoor. Samengevat, heel dom, niets kunnen.

Teresa Thomas -

Review

Gisteren bestelt vandaag bezorgd..niet dus. Pakket was in het verkeerde busje geplaatst. Dan hebben ze 5 dagen nodig om dit pakket weer in de goede bus te plaatsen. Vanplaats dat ze vanuit de sorteer centrum rechtstreeks een ander laten bezorgen Dan zouden ze maar 1 dag verlaat zijn. Nee ze wachten eerst tot het pakket weer terug is bij de sorteer centrum en dan moet het weer opnieuw goed verwerkt worden en dat kost 5 dagen.

Joop Mans -

Review

alles verloopt er omslachtig, geen bericht van DHL wanneer er bezorgd wordt staat het in eens onbeheerd voor je voordeur!

joop mmans -

Review

stuur je de bestelling terug moet je heel lang op het terug te storten bedrag wachten maar wel eerst betalen om het goede geleverd te krijgen en DHL comuniceerd niet goed met de klanten klopt van geen kant dit. en zo kan ik wel door gaan klanten sevice verbeneden peil. op een enkele uitgezonderd, slechts een maal een vriendelijke hulpverlener aan de telefoon gehad rest kunnen ze beter ontslaan die doen werkelijk niets voor je. dus een advies koop hier niet.

Agnes -

Review

Ik word altijd prima geholpen door de klantenservice bij Lidl. Men gaat uit van vertrouwen ipv wantrouwen, heel fijn. Onze overheid en andere bedrijven kunnen veel van Lidl leren.

Kris Schuyten -

Review

Het aanbod is oké, maar het loopt steeds fout met de verzendingen. Bij 5 bestellingen met 3 problemen gehad. Met verkeerde regio meegegeven. Helaas wordt je niet op de hoogte gehouden wat ik geen service vind. Ik had het product elders gevonden tegen dezelfde prijs met dag nadien levering. Dit is de laatste keer dat ik er nog bestel, en maak gebruik van meer klantvriendelijke websites met service.(Coolblue, amazon, Vandenborre.)

Bianca -

Review

Online een compressor besteld naar 2 dagen gaat hij kapot brand door. Wij de klantenservice bellen en wordt je gewoon niet goed geholpen. Eerst mail gekregen dat wij foto’s moesten sturen, dat netjes gedaan met verhaal wat het defect is. Krijg je daarna helemaal niks te horen nogmaals weer zelf gebeld en dan zeggen ze wordt zsm opgepakt duidelijk aangegeven dat wij gewoon graag een nieuwe compressor of het geld terug willen. Nee wat doet de klantenservice stuurt je een of andere vage service formulier toe zonder enige uitleg van een Duits bedrijf. Nog nooit zo slechte service gehad.

LdZ -

Review

Mijn waterkoker is binnen een jaar gaan lekken, gemaild naar de klantenservice,wordt doorverwezen naar de fabrikant die vervolgens nergens op reageert. Weer naar de klantenservice gemaild en er wordt totaal niet gereageerd. Als je iets koopt is Lidl snel, totdat er iets stuk gaat geven ze niet thuis.

Mevr Bas -

Review

Mijn espresso machine is stuk naar ongeveer 5 maanden klanten service gebeld onze partner kompernass neemt contact met u op nou dan krijg je een mail die je netjes beantwoorden en dan begint ht gezeur we hebben u mail niet ontvangen en weer de gegevens op gestuurd en weer blijft het stil

Ilaria -

Review

Op 26 mei een kleine kweek kas besteld. De eerste levering kwam niet door de hel die DHL heet. Kas dus opnieuw gestuurd ( ik moest 1 week wachten ondanks het feit dat de kas voorradig was!). Kas is uiteindelijk op maandag 5 juni gekomen en...incompleet! Ik heb alleen de wanden, voor de rest mis ik alles dus kan ik hem ook niet bouwen! Voor de zoveelste keer contact met Lidl gezocht en die laten HELEMAAL niks van zich horen. Wat een asociaal, onbeschoft bedrijf is dit zeg! Ik wil de kas terugsturen en mijn geld terug hebben maar ik ben bang dat als ik de kas terugstuur kan ik gewoon mijn geld vergeten. Dus geen kas EN geen geld.

Petra Borowski -

Review

Wordt netjes te woord gestaan en vervolgens gebeurt er helemaal niets. Ontzettend slechte service zoek al meer dan een maand minstens 2 keer per week contact over een defect maaimachine

johan brauwers Heeft een aankoop gedaan op

Review

roeitoestel crivit gekocht bij Lidl. Ik heb een klein probleem met de glijstang. Lidl verwijst mij door naar Crivit die antwoordt dat na 4 jaar zij geen enkele info meer hebben over het toestel. Ik vraag Lidl verdere mogelijkheden. Geen antwoord. Herinnering. Geen antwoord. Lidl Nederland wil mij helpen en zendt mijn vraag opnieuw door naar Lidl Belgie. Volstrekt stilzwijgen. Schandelijk. Dus goede raad voor toekomstige 'kopers'. Koop een toestel bij een ernstige dealer. Het toestel is trouwens absoluut niet goedkoop bij Lidl. Het is ook geen toeval dat Lidl reviews weigert op haar websi

WS Heeft een aankoop gedaan op

Review

Koop nooit elektrische apparaten online bij LIDL.nl. Zij houden zich niet aan de wettelijke bepalingen voor de garantie zoals in NL geregeld in de Wet op het Consumentenrecht. Zij schuiven alles af en reageren vervolgens nergens meer op. Case: - Silvercrest Robotstofzuiger defect binnen zes maanden na online aankoop. Via webformulier gemeld bij LIDL.nl met foto's en aankoopbewijs. Reactie van hen "wij sturen uw verzoek door naar KSR GROUP Im Wirtschaftspark 15, A-3494 Gedersdorf". - Zij melden zich na een kleine week met het bericht "wij zijn LIDL niet en hebben alle informatie van u opnieuw nodig". Goed, dus maar weer alles toegezonden en gevraagd om een snelle afhandeling. - Na drie dagen het bericht "Ik heb uw dossier doorgestuurd naar de Silvercrest fabrikant om te zien wat wij hierin voor u kunnen betekenen". - En daarna ondanks hernieuwde klacht bij LIDL.nl nu al 16 dagen geen enkele reactie. Totale looptijd van deze garantieclaim zonder enige voortgang nu reeds 25 dagen. LIDL zo ga je niet met klanten om en daarom raad ik iedereen aan om nooit online bij LIDL te kopen dat defect kan raken.

Jaimy Appermans Heeft een aankoop gedaan op

Review

Bestellen een 2-1 glijbaan & klimrek, mooi afgebeeld op de website. Eenmaal geleverd blijkt het om de plank te gaan en niet over een glijbaan. Na klacht via telefoon én test-aankoop een simpele mail met retourformulier. Dikke nul service!