WS

5 x bekeken

Silvercrest Robotstofzuiger

Review gaat over ervaring met Lidl-shop op

Koop nooit elektrische apparaten online bij LIDL.nl. Zij houden zich niet aan de wettelijke bepalingen voor de garantie zoals in NL geregeld in de Wet op het Consumentenrecht. Zij schuiven alles af en reageren vervolgens nergens meer op. Case: - Silvercrest Robotstofzuiger defect binnen zes maanden na online aankoop. Via webformulier gemeld bij LIDL.nl met foto's en aankoopbewijs. Reactie van hen "wij sturen uw verzoek door naar KSR GROUP Im Wirtschaftspark 15, A-3494 Gedersdorf". - Zij melden zich na een kleine week met het bericht "wij zijn LIDL niet en hebben alle informatie van u opnieuw nodig". Goed, dus maar weer alles toegezonden en gevraagd om een snelle afhandeling. - Na drie dagen het bericht "Ik heb uw dossier doorgestuurd naar de Silvercrest fabrikant om te zien wat wij hierin voor u kunnen betekenen". - En daarna ondanks hernieuwde klacht bij LIDL.nl nu al 16 dagen geen enkele reactie. Totale looptijd van deze garantieclaim zonder enige voortgang nu reeds 25 dagen. LIDL zo ga je niet met klanten om en daarom raad ik iedereen aan om nooit online bij LIDL te kopen dat defect kan raken.