Manouk

4 x bekeken

Kussenbox

Review gaat over ervaring met Lidl-shop op

Wij hebben een kussenbox besteld voor in de tuin. Na 3 maanden in gebruik is de deksel volledig krom getrokken en komt de deksel uit zichzelf omhoog. Niet erg handig als je juist een box hebt gekocht om je kussen droog te kunnen bewaren. Ook vielen er bepaalde onderdelen constant af. Na gemaild te hebben met de klantenservice kreeg ik al snel een mail terug dat er als 'oplossing' €12,50 kon worden teruggestort op mijn rekening of als waarde op mijn account kon worden bijgeschreven voor een volgende aankoop. Aangegeven dat ik het hier totaal niet mee eens was, aangezien de box (die niet goedkoop was) na een hele korte tijd al kapot was en dat ik toch mag verwachten dat ik niet na 3 maanden al met een kapotte kussenbox hoor te zitten. Na meerdere mailtjes te hebben gestuurd nooit meer een antwoord terug gehad(inmiddels meer dan een maand geleden), schandalig!!