Bedrijfs logo van schiphol.nl

Schiphol.nl

1.71

7 reviews

Omschrijving bedrijf

Over Schiphol.nl
Luchthaven Schiphol is de grootste luchthaven van Nederland waar jaarlijks miljoenen reizigers van en naar vliegen. Schiphol is thuishaven van onder andere KLM, Corendon, Tui Fly en Transavia. Op deze pagina kun je een beoordeling, compliment, review of klacht over Schiphol plaatsen.
In het hoogseizoen zijn de parkeerplekken vaak snel vol gereserveerd waardoor je moet uitwijken naar duurdere alternatieven. Dus is je vakantie al geboekt? Wacht dan niet met reserveren! (Nadat je de reviews over Schiphol parkeren hebt gelezen natuurlijk 😉).

Schiphol parkeren

Luchthaven Schiphol biedt meerdere parkeer producten aan, zo zijn er:

P1 Kort Parkeren

Parkeren kan tot 48 uur voor vertrek en online reserveren hoeft niet.

P1 Holiday Parking

Parkeren vanaf 48 uur, dus minimaal 2 dagen moet de auto daar staan en is uitsluitend online te reserveren.

P3 Lang Parkeren Garage

Minimaal 3 dagen parkeren en online reserveren is niet nodig.

P3 Lang Parkeren Terrein

Minimaal 3 dagen parkeren en online reserveren hoeft niet.

P4 Basic Parking

Minimaal 3 dagen parkeren en je kunt alleen online reserveren.

P6 Valet Parking

Minimaal 3 dagen parkeren en je kunt alleen online reserveren.

Terminal Valet Parking

Je parkeert met je auto direct bij de vertrekhal, ook wel valet parking genoemd. Luxe maar duur.
Alle parkings hebben hun eigen voor en nadelen. Wanneer je online vooruit reserveert ben je goedkoper uit en bij sommige parkings moet je minimaal 2, 3 of meer dagen parkeren. Parkeren in de parkeergarage (overdekt parkeren) is duurder en daar betaal je een toeslag voor.
Heb jij bij een van de parkings van Schiphol geparkeerd? Dan zijn wij benieuwd naar jouw review!

Voordelen van Schiphol

Omdat Schiphol de grootste luchthaven van Nederland is die van alle gemakken voorzien is, is de luchthaven een plezier om te zijn. Zo kun je er heerlijk eten en shoppen. De parking producten die men aanbiedt zijn gevarieerd dus de reiziger kan naar eigen inzicht bepalen welke parking men prefereert.
Ook is de afstand vanaf de parking naar de vertrekhal minimaal, je parkeert immers op de luchthaven zelf.

Gratis annuleren bij Schiphol

Wanneer je een parkeerplaats via Schiphol reserveert kun je deze gratis binnen 24 uur voor ingang reservering datum annuleren. Zie hieronder hoe je contact kan opnemen met de klantenservice van Schiphol.

Betaalmethodes

Wat betreft het reserveren van de parkeerplaatsen is het mogelijk om de parkeerkosten online te betalen via iDeal, PayPal, Mastercard, Visa, American Express en BanContact.

Contact opnemen met Schiphol

Schiphol kun je op meerdere manieren bereiken, onder andere: Whatsapp, Facebook Messenger, Twitter, telefonisch vanuit Nederland (0900 0141) of telefonisch vanuit het buitenland op +31 20 7940800, tot slot zijn ze ook per chat online bereikbaar.

Reviews, ervaringen of klachten over Schiphol?

Heb jij geparkeerd bij luchthaven Schiphol? Dan zijn wij heel benieuwd hoe dat is bevallen!
Is het allemaal goed gegaan of heb je contact gehad met de klantenservice? Zo ja, reageert de klantenservice snel genoeg of heb je überhaupt nog geen reactie gehad?
Laat jouw review, ervaring of beoordeling over Schiphol achter en help toekomstige reizigers een goede parkeerkeus te maken!
Vergelijkbare bedrijven

Bedrijfs reviews

Reviews en ervaringen

James J -

Meest populaire review

Review

Reserveren en parkeren is beide goed bevallen. Blijft oud en vertrouwd Schiphol

Aiday -

Review

De medewerkers van Schipol zijn gefrustreerd en kunnen niet maar normal praten met mensen. Misschien ook scholing geven hoe de medewerkers met mensen moeten omgaan. De mensen kennen geen respect.

Vullings -

Review

Waardeloos vliegveld Schiphol heeft lak aan de mensen, steeds maar vertragingen, kunnen niets voor elkaar krijgen, waarom wordt Schiphol niet gekort met minder vliegbewegingen? Maar wel maar uitbreiden en bouwen.

Suffie -

Review

Personeel mag niets....lange wachtrijen.service waardeloos, slecht georganiseerd.

Peter -

Review

War een waardeloze service heeft Schiphol op dit moment, op de heenreis- 05:30 uur in de morgen, verwacht je dat je wel ergens iets van een versnapering kunt kopen, dit is helaas beperkt tot 1 verkooppunt waardoor er een rij staat die gelijkwaardig is aan de rij bij de incheckbalie waardoor je meer dan een uur in de rij moet staan op een koffie te kunnen kopen. Op de terugreis meer dan 2 1/2 uur op je koffer moeten wachten door personeelsgebrek, je wordt niets eens geïnformeerd over de status. Moet deze luchthaven nu echt pronken met een bepaalde status? Laten ze de bestuurders nu eens minder bonus uitkeren en het personeel beter betalen, misschien komt het dan weer goed.

Saar -

Review

Meest vreselijke vliegveld ooit.... dankzij schiphol mist bijna iedereen hier vlucht en is er heel veel stress! Echt belachelijk... plaats vervangende schaamte voor nederland.

selena bisacy -

Review

very sorry about the people who work here. NOT THEIR BOSSES!! this is very traumatic!!