Reviews en ervaringen
Jim -
Review
Duidelijke website en parkeren ging vlot en makkelijk. Zeker een aanrader
Harrie -
Review
Parkeren in Düsseldorf? Niet doen via Parkos!! Èén drama, deugt helemaal niets maar dan ook helemaal niets van
6 personen vonden dit een nuttige review
S.botermans -
Review
Walk and fly Rotterdam airport niet te vinden gebeld maar medewerker wist ons ook niet te begeleiden uiteindelijk op P1 gezet en bij terugkomst gebeld maar wederom lomp behandeld en geen hulp voor ons NOOIT meer parkos
5 personen vonden dit een nuttige review
Nicolai -
Review
Reserveren via de site ging goed en makkelijk, kreeg snel de beschikbare opties te zien en heb de gene gekozen die mij het beste leuk. Parkeren moeten we nog doen dus daar kan ik nog niet veel over zeggen.
4 personen vonden dit een nuttige review
Oostdam -
Review
Zo slecht! Om 3uur op Schiphol aangekomen, geen plaats en meneer had geen tijd. We moesten maar even een half uurtje wachten totdat hij terug was. Onbeschoft behandeld door beheerder. Nooit meer! Ga gewoon naar P3
3 personen vonden dit een nuttige review
Ganesh -
Review
Nooit meer! Heb mijn auto voor een week achtergelaten zonder schade, komen we terug zit er schade achter en zijn niet bereid om de camera beelden te bekijken. Heb alle gesprekken en WhatsApp berichten.
3 personen vonden dit een nuttige review
Danny Hendrix -
Review
Wagen met schade terug ontvangen ( "slim" tijdens de afgifte weggehouden ! ) , na klacht en foto's geen enkele reactie ontvangen, daarom geen enkel aanknopingspunt om ook maar iets positiefs te melden ! Mijn advies ; mijd deze aanbieder.
3 personen vonden dit een nuttige review
Sanne -
Review
DIT HEEFT BETREKKING OP Speed parking....Overschiese Kleiweg 595, 3045 LJ Rotterdam. Onbeschoft behandeling. uitgescholden voor kanker turk ga terug naar de bergen en nog veel meer dit door notebeen door de Eigenaar Rene, nadat dat ik een beklaagt wilde toen over de ophaler Patrick ( erg onverzorgd man en stonk naar drank) die ons niet meer wilde terug brengen.....aub boek niet bij dit bedrijft erg Onprofessioneel en Onbeschoft!!
3 personen vonden dit een nuttige review
Jeroen van Druten -
Review
Uiterst onbetrouwbaar en gaan op een schandalige manier om met door hun zelf veroorzaakte problemen. Zijn tijdens de parkeerperiode mijn sleutel kwijt geraakt en dat was het. Doen niets om dit op te lossen. Sta je dan midden in de nacht op vliegveld Dusseldorf. Wordt je ook nog verweten dat je geen reservesleutel bij je heb, echt schandalig.
3 personen vonden dit een nuttige review
Ingeborg. Ze kennen me inmiddels wel bij Parkos ;-) -
Review
In 1 woord nooit meer. Je mag hopen dat je je auto na afloop nog onbeschadigd kunt vinden ergens op straat. Bij problemen is Parkos ineens slechts de tussenpersoon.
3 personen vonden dit een nuttige review
VN -
Review
3 dagen voor- en op de dag van afgifte meer dan 10 keer gebeld en er werd telkens niet opgenomen. Toen maar een email gestuurd, en daar pas 1 minuut voor afgiftetijd een antwoord gestuurd. Verder op de dag van terugkomst, netjes gebeld toen we op onze baggage aan het wachten waren. Dit moesten we doen, zodat de auto op tijd bij vertrekhal 2-3 zou staan. Wij hebben 1 UUR buiten moeten wachten!! 5x gebeld, telkens met het verhaal dat iemand onderweg was en dat het 11km van schiphol is. (Het is een zondag - amper iemand op de weg, dus hoezo moeten wij dan een UUR buiten wachten?!) Vervolgens komt meneer aan en rijd hij met de neus de stoep op, zo asociaal heb ik nog NOOIT iemand zien doen.
3 personen vonden dit een nuttige review
Gsga aeusbidi Heeft een aankoop gedaan op
Review
Ze gaan jouw auto slopen en met grote schade aan u terug geven
0 personen vonden dit een nuttige review
Erfan Sa Heeft een aankoop gedaan op
Review
Parkos.nl niet doen alstublieft. Ze gaan jou auto voor eigen privé gebruik
0 personen vonden dit een nuttige review
Bas Koppelman Heeft een aankoop gedaan op
Review
Bij Parkos Schiphol maar eens geprobeerd. Wat een ellende zeg. Op een afgelegen parkeerterrein, wat een bende is en supervol je auto achterlaten. Midden in de nacht op Schiphol staan (terugreis) en maar niet opgepikt worden. Hoofdkantoor nam de telefoon niet meer op. Daar sta je dan. Uiteindelijk gebeld door een Roemeense taxichauffeur. Hij wist niet waar zijn collega was, was ook niet blij met de situatie. Uiteindelijk bracht hij ons naar de parkeerplaats in een bus met en aantal foutmeldingen in het dashboard. Klacht ingediend bij Parkos en verwezen naar andere reviews. Reactie was dat mensen nu eenmaal makkelijk negatieve reviews schrijven en ik zelf maar moest kijken welke parkeerplaatsen wel betrouwbaar waren.
0 personen vonden dit een nuttige review
Eddie S Heeft een aankoop gedaan op
Review
Terrible experience. When I arrived at the terminal for valet parking at the predefined place. The phone number did not work, nobody working at the airport had heard of the company. I drove around for over two hours ringing the number and trying to find an office. I did not find any person or reference to the company. I found parking in P3 which is really expensive. I nearly missed my flight as a result. Parkos are blaming a third party. They have offered my a refund for the original payment, still pending. I am now returning to the Netherlands with a substantial bill to be paid as a result of the incopetance of this organisation. I would not recommend this company
0 personen vonden dit een nuttige review
jaap Heeft een aankoop gedaan op
Review
Schandalige schadeafhandeling. Mijn auto werd met schade (loshangende bumper) terug gebracht. Hebben we direct bij overname van de auto gemeld bij zowel de chauffeur als ook bij Parkos en tevens foto's van gemaakt. We moesten de schade schriftelijk melden. Als reactie kreeg ik het bericht dat we een bewijs moesten aanleveren dat de schade bij hun was ontstaan, terwijl zij zelf foto's/beelden van de auto maken bij ontvangst. Aan het einde van het liedje werd ik zelf beschuldigd van bedrog ipv dat de schade opgelost werd. Schandalig!!
1 personen vonden dit een nuttige review
Alessio Deiana Heeft een aankoop gedaan op
Review
Ik heb al ooit last van vertraging van shuttle of valet chauffeur gehad, maar ik zal echt niet meer parkos gebruiken of aanraden. Ik had valet parkeren gereserveerd voor Düsseldorf, kwam er niemand me ophalen , toen vroeg ze me om zelf half uurtje door te rijden naar een parkeergarage en dan shuttle te wachten… totdat ik vlucht kwijt zou zijn . Nul hulp gekregen , alleen maar gekke antwoorden met excuses maar geen geld terug ! Paspop, ze zijn oplichters
0 personen vonden dit een nuttige review
Irene Faaij Heeft een aankoop gedaan op
Review
Niet bereikbaar en onvriendelijk. Aangekomen op Dusseldorf op 31 augustus 2023, na 2 1/2 uur zelf een taxi genomen om de auto op te halen en de rest van de familie op dusseldorf op te halen. Geen taxikosten terug gehad. Nooit hier gaan parkeren, echt heel slecht dat parkos met zulke mensen werkt
0 personen vonden dit een nuttige review
Alessio Deiana Heeft een aankoop gedaan op
Review
Ik had valet parkeer gereserveerd, maar uiteindelijk was er geen chauffeur beschikbaar en ik zoude rijden naar parkeergarage toe (20 min afstand ) en mijn vlucht verliezen omdat ze oplichters zijn . Terugbetaling aanvragen duurt uren , en jij krijgt sowieso geen geld terug omdat ze zeggen dat het miscommunicatie was. Kanker bedrijf
1 personen vonden dit een nuttige review
Inge Heeft een aankoop gedaan op
Review
Mijn partner en ik zijn al maanden bezig om het ons toegezegde bedrag retour te krijgen. We hadden een klacht ingediend omdat we tegen de afspraak in onze autosleutels moesten afgeven. We kregen onze auto smerig terug en de chauffeur bracht ons in het te vol busje (waardoor niet alle passagiers in de gordel konden) naar de vluchthaven en zat constant handsfree te bellen. We zouden de parkeerkosten retour krijgen maar we hebben nog niks ontvangen en er wordt niet op onze mail gereageerd.
1 personen vonden dit een nuttige review
magnolia machten Heeft een aankoop gedaan op
Review
Wij zijn 18 augustus in Düsseldorf teruggekomen van onze reis. We hebben de aanwijzingen gevolgd om te bellen als je koffers hebt opgehaald. Ten eerste was het bedrijf telefonisch heel slecht te bereiken, we hebben zeker 15 minuten gebeld voordat we iemand aan de telefoon kregen. Na aanwijzingen bij welke uitgang, zijn we daar gaan wachten. Na een half uur was er nog niemand! weer gebeld, weer moeilijk te bereiken! Na lang wachten weer iemand gesproken. We moesten maar nog wachten! na 15 minuten weer gebeld! Weer moeilijk te bereiken! We moesten nu naar een andere uitgang! Daar weer een half uur gewacht, voordat we werden opgehaald. In totaal zo'n 1,5 minuten gewacht!!!! Dit kan gewoon niet!! Bij de parkeerplaats heb ik getracht een klacht in te dienen en een deel van mijn geld terug te krijgen. Men had totaal geen begrip dat ik boos was. Dit gaat trouwens over Parkeerplaats op de Vogelsanger Weg 66 in Düsseldorf. Bij thuiskomst een klacht ingediend bij Parkos. Zij wilden tevens niet een deel van het bedrag teruggeven, maar boden een korting voor een volgende keer. Er komt zeker geen volgende keer bij dit bedrijf!! En de parkeerplaatsen zijn trouwens echt niet zoals op de foto's. Het terrein lijkt net een autosloopbedrijf!!
1 personen vonden dit een nuttige review
Milo Leget -
Review
Ik had een reservering voor Vallet Parking van vrijdag 21-04-2023 07:30 uur tot zaterdag 06-05-2023 12:30 uur bij Parkos geboekt op de luchthaven van Keulen. Echter deze Vallet Parking verliep ver van vlekkeloos. Wij zijn nog nooit naar de luchthaven van Keulen geweest, maar wij hadden de indruk goed voorbereid te zijn. We sliepen de dag voor vertrek in een hotel op de luchthaven en hadden Vallet Parking bij Parkos geboekt, net als vorig jaar toen we vertrokken van de luchthaven van Düsseldorf. Op vrijdagochtend 21-04-2023 belde ik na het ontbijt met Parkos / Easyparkenkoeln en kreeg na 3 keer bellen iemand aan de lijn die gebrekkig Engels sprak met een zwaar Duits accent. Ik gaf mijn gegevens van de boeking, auto en naam door en de meneer begreep mij niet en ik de meneer niet, maar uiteindelijk kwamen we eruit en kwam de meneer zelfs naar ons hotel op het vliegveld De meneer kwam aan op een elektrische step, echter mijn auto zat tot de nok toe vol en zowel de meneer als zijn elektrische step paste niet in de auto. Hier begon al direct een beetje zichtbaar de irritatie van de meneer van Parkos / Easyparkenkoeln De meneer stelde voor dat ik naar de standaard aanname plaats op het vliegveld zou rijden en terwijl mijn vrouw haar tweede bak koffie in mijn auto liet vallen en mijn 6-jarig kind veel aandacht vroeg, kreeg ik in (nogmaals) gebrekkig Engels even snel uitleg hoe ik van het Hotel naar het afleverpunt van de luchthaven moest rijden, kortom er was veel hectiek dat op 1 moment samenkwam Ik kreeg nog wel even mee, dat er haast was, want de meneer moest naar andere klanten. Ik reed weg en was vrijwel direct verdwaalt en belande in een ogenschijnlijke bus sluis waar ik bijna als enige optie zag om te gaan spookrijden terwijl er een bus aankwam. Ik ben vervolgens toch maar doorgereden en trok een parkeerkaartje uit een zuil en belande blijkbaar bij de aankomsthal, terwijl ik bij de vertrekhal moest zijn Ondertussen belde de meneer diverse malen waar ik was en ik gaf aan dat ik hopeloos verdwaald was, waar ik als reactie kreeg te horen dat hij naar andere klanten moest en dat ik moest opschieten. De irritatie bij de meneer van Parkos / Easyparkenkoeln klonk steeds duidelijker door de telefoon. Vervolgens hebben we elkaar ergens getroffen bij de aankomsthal, hij heeft foto’s van de auto gemaakt, ik heb hem de sleutels gegeven en hij reed weg We stonden ergens op het vliegveld met 5 koffers, een 6-jarig kind en geen bagage-trolley in zicht. Na een dramatische ochtend, waarbij uiteindelijk bleek dat onze vakantie niet doorging (vanwege de stakingen op het vliegveld), heb ik weer met Parkos / easyparkenkoeln gebeld, nadat wij eerst bij de exacte locatie zijn gaan staan, waar de auto afgeleverd zou worden. Na de inmiddels bekende spraakverwarring over wie ik was, wat mijn auto/reserveringsnummer was, getracht uit te leggen dat er een staking was en ons vliegtuig niet vertrok, oftewel ik heel misschien mijn auto terug mocht ontvangen Uiteindelijk begreep de meneer het en gaf hij aan mijn auto terug te komen brengen. Een kwartier later kwam dezelfde meneer mijn auto brengen en ik ging mijn zoontje halen die in de buurt aan het spelen was, terwijl mijn vrouw de meneer opwachtte De man stopte bij mijn vrouw, duwde de autosleutels in de hand van mijn vrouw, verscheurde een of ander papier en gooide dat in de prullenbak terwijl hij zonder 1 woord te zeggen wegliep. Hoe wij verder van de luchthaven af moesten komen, moesten wij zelf maar uitzoeken blijkbaar De bordjes van de uitgang volgend kwamen wij vervolgens bij paaltjes en moesten €15,- betalen om de luchthaven te betalen. Na een klacht ingediend te hebben bij Parkos hebben heb ik nadat zij met Easyparkenkoeln overlegd hebben de helft van het totaal betaalde bedrag terruggestort en nadat ik aangaf dat ik daar niet mee akkoord was, verschuilde Parkos zich achter de onderaannemer (Easyparkenkoeln) en moest ik zelf maar contact opnemen met Easyparkenkoeln. Grappig want het probleem is begonnen met het nagenoeg niet kunnen communiceren met de meneer van Parkos omdat deze alleen Duits sprak. Uiteindelijk heb ik dus €77 + €15 betaald voor 3 uur parkeren bij Parkos. Blijkbaar vindt Parkos de onbeschofte behandelingen van klanten van Parkos normaler dan klantenservice. Jammer en teleurstellend. Om mijzelf en mijn familie te beschermen tegen het onbeschoft gedrag van onderaannemers van Parkos, is Parkos helaas bij deze een klant kwijt.
1 personen vonden dit een nuttige review
Erwin -
Review
Als je boekt via Parkos, krijg je de indruk dat Drive Up Services een zeer professioneel bedrijf is. Zo staat er bijvoorbeeld: “Drive Up Services heeft een mooie wachtruimte voorzien van een toilet en er staat een kop koffie voor u klaar bij aankomst. De medewerkers helpen u graag met het inladen van uw bagage.” Nou, niets is minder waar. Er staat alleen een aftandse kantoorcontainer met een dixie-toilet ernaast. Toen wij midden in de nacht aankwamen om onze auto te parkeren, konden we zo het terrein op rijden en was er geen medewerker aanwezig! En natuurlijk al helemaal geen kopje koffie! Hoezo beveiligd parkeerterrein?! Over het terrein: het is één grote baggerbende, in de nacht alleen verlicht met een bouwlamp. We hebben erg lang gewacht op een teken van leven en uiteindelijk maar gebeld. Daar kregen we te horen dat we vooral rustig moesten doen en dat er over 20 minuutjes wel een collega zou komen. Overigens spreken de medewerkers die we tot nu toe aan de lijn kregen ondermaats Nederlands wat erg lastig is wanneer je elkaar wilt begrijpen. We moesten extra lang wachten omdat er ook nog een gezin mee moest met enorm veel bagage en het om onduidelijke redenen verschrikkelijk lang duurde voordat hun betaling geregeld was. Hierdoor hebben wij ons tijdslot bij de security gemist, terwijl we ruim een uur voor het begin daarvan op het parkeerterrein waren. Verder wordt er steeds onduidelijk gecommuniceerd, zijn de busjes aftands en versleten en hebben de chauffeurs geen professionele houding. Op de terugweg hebben we lang in de kou moeten wachten voordat we weer opgepikt werden. Bij aankomst op het parkeerterrein bleek er wederom niemand aanwezig. De beveiliging is dus geen knip voor de neus waard! Kortom, een ondermaatse ervaring van een bedrijf dat zich voordoet als professioneel en zeer dienstverlenend, maar wat pure onzin en misleiding is. Voor ons nooit meer parkeren bij Drive Up Services!
1 personen vonden dit een nuttige review
Jack Coomans -
Review
maart 2022 parking palace Dusseldorf geboekt voor 38 euro 2 dagen voor vlucht door Parkos geannuleerd 17 augustus park for flight geboekt voor 104 euro 22 augustus vertrekdag 15x gebeld om auto en sleute op te halen, doch alleen maar tel.beantwoorder, na 1 uur wachten, 15 euro aan parkeerautomaat voor vliegveld betaald, auto maar snel ergens in een andere parkeerplaats geparkeerd, om mijn vlucht niet te missen 29 augustus auto opgehaald, kosten 208 euro Na heel veel telefoontjes en emails 104 euro teruggekregen, extra kosten werden niet vergoedt, terwijl het hun schuld was, hebben ze ook toegegeven. Heel onbetrouwbaar en slecht afgehandeld, nooit meer
1 personen vonden dit een nuttige review