Reviews en ervaringen
Pieter -
Review
Normaal ben ik niet zo van de reviews schrijven, maar al zoekende naar reviews over toprc.nl zie ik dat ik niet de enige ben met deze ervaring en sluit ik me graag aan. Geen zaken mee doen, is mijn tip. Ruim 5 weken geleden ND filters voor een drone besteld op internet, website gaf aan dat ze voorradig waren. Tot op heden niet geleverd. Na ruim 3 weken het product afbesteld, twee herinnering-mails gestuurd en nog niets gehoord ofwel het geld terug gestort. Website geeft nog steeds aan dat als je vandaag besteld ze morgen binnen zijn... Kortom, niet hier bestellen. Prijs was al niet bijzonder scherp en als je vervolgens nog moet zeuren om je geld terug te krijgen omdat ze niet kunnen leveren dan kun je beter naar een betrouwbare firma gaan.. Waardeloze club.
Henri -
Review
Uitzonderlijk slechte service, gecombineerd met botte communicatie. Product besteld dat duidelijk op de website aangegeven stond als voorradig. Dag erna krijg ik een mailtje dat er geen voorraad is (zoals vaker te lezen is in reviews) . Vervolgens geprobeerd te annuleren omdat ze ook geen leverdatum konden geven (tussen 1 week en 3 maand zeiden ze). Ze wouden niet annuleren omdat het een zakelijke bestelling betrof. Uiteindelijk is het product wel verstuurd, maar te laat om mijn opdracht er mee te kunnen uitvoeren. Tip: koop hier niks.
Peter Heeft een aankoop gedaan op
Review
Waardeloze winkel, mijn zoon kocht een vliegtuigje (Ze hadden trouwens de verkeerde kleur opgestuurd) dat zonder ook maar een meter gevolgen te hebben, meteen op zijn neus belandde omdat de wielen niet goed genoeg draaiden. Prop kapot. Gebeld voor een oplossing maar ipv een fabricage fout te erkennen was het onze schuld. Wij hadden er op moeten letten of de wielen voldoende fuctioneerde... Er stond op de doos "Ready to fly"en voor beginners en gevorderden.. Ik kon een nieuwe prop kopen voor 20 euro. Tja dan ben je rijp voor een passende recensie.
S. Smit Heeft een aankoop gedaan op
Review
!!!Onbetrouwbaar!!! Wat op voorraad is, is niet op voorraad. En als je dan vraagt wat de levertijd bedraagt krijg je daar geen antwoordt op....En als je dan vervolgens vraagt om de order te annuleren krijg je daar ook geen antwoordt op..... Dat noem ik onbetrouwbaar en gebrekkig...Klaarblijkelijk is het noodzakelijk om reviews online te gaan plaatsen en je mening te laten horen op diverse fora. Nou dan moet het maar zo!!
Patrick Tanghe Heeft een aankoop gedaan op
Review
We zijn ondertussen 25 dec 2023. Op 7 dec 2023 een Arrma Typhon TLR Tuned besteld. Dewelke wel is verstuurd maar nooit is aangekomen. Post Nl hiervoor gebeld als ook TopRC. Meerdere keren zelfs. Pakket is verdwenen. Bij Top RC verkiezen ze te wachten tot ….. Zelf contact opnemen met Post Nl zit er bij hen niet in. Ik weet van Post Nl dat het pakket is verdwenen tussen het depot van Son Nl en het depot van Ardooie Be. Een oplossing naar mij toe aanbieden doen ze pas als ze uitsluitsel krijgen van Post Nl dat het pakket is verdwenen. Wanneer dit zal zijn is niet geweten. De service naar de klant toe is dus alles behalve. Ook bij Top RC moeten ze beseffen dat dit pakket is verdwenen en dat ze mij een oplossing moeten aanbieden. De kans om nog een Typhon TLR Tuned vast te krijgen slinkt heel vlug, ze zijn op dit moment bijna nergens meer op voorraad. Shame on you Top RC.
Remy Heeft een aankoop gedaan op
Review
Ik ben buitengewoon teleurgesteld in de online winkel waar ik onlangs twee lipo-accu's kocht voor elk 20 euro. Helaas ben ik genoodzaakt een zeer negatieve beoordeling te schrijven vanwege hun onwil om een van de accu's terug te nemen. Het begon allemaal toen ik merkte dat een van de accu's problemen had met opladen. Na slechts een korte periode van gebruik, weigerde de accu opnieuw op te laden. Ik nam onmiddellijk contact op met de klantenservice van de winkel in de hoop dat ze me zouden helpen bij het omruilen van de defecte accu of het teruggeven van mijn geld. Wat volgde, was een frustrerende reeks communicatie die me tot op het bot heeft teleurgesteld. Ze beweerden dat ze niet bereid waren de accu om te ruilen of mijn geld terug te geven vanwege de 'diverse eisen' van hun leverancier. Ik heb de afgelopen dagen meerdere e-mails gestuurd naar de klantenservice, waarin ik gedetailleerde foto's en metingen van het defect heb verstrekt, zoals ze mij hadden verzocht. Het is echter bijzonder verontrustend dat elke e-mail die ik ontving, nieuwe verzoeken en eisen bevatte. Het leek alsof ze elke keer nieuwe manieren bedachten om hun verantwoordelijkheid te ontlopen. Nu krijg ik nauwelijks nog reacties van Ricky van de supportafdeling, en als ik al een reactie krijg, is deze van slechte kwaliteit of gewoonweg afwezig. Ze verschuilen zich achter het argument dat ze moeten wachten op hun leverancier voordat ze verder kunnen gaan. Het is belangrijk op te merken dat de supportafdeling van deze winkel niet telefonisch bereikbaar is, wat de situatie nog erger maakt. In plaats van het oplossen van het probleem, word je doorverwezen naar de winkel, die op zijn beurt aangeeft dat je een e-mail moet sturen. Dit is simpelweg onacceptabel. Als klant heb ik niets te maken met de leverancier van de winkel. Ik heb een defect product ontvangen dat ik volgens de wet mag retourneren. Het feit dat de winkel zich verschuilt achter hun leverancier in plaats van hun klant te bedienen, is ronduit slecht zakendoen en geeft blijk van een gebrek aan respect voor de klant. Ik kan deze online winkel ten zeerste afraden vanwege hun gebrek aan klantenservice, hun onwil om verantwoordelijkheid te nemen voor defecte producten en hun ondoeltreffende communicatie. Als consument verdienen we beter dan dit. Het is jammer dat ik dit traject heb moeten doorlopen en ik hoop dat anderen niet dezelfde teleurstelling hoeven te ervaren.