Remy

4 x bekeken

SLECHT ZAAK, LETOP!

Review gaat over ervaring met Toprc.nl op

Ik ben buitengewoon teleurgesteld in de online winkel waar ik onlangs twee lipo-accu's kocht voor elk 20 euro. Helaas ben ik genoodzaakt een zeer negatieve beoordeling te schrijven vanwege hun onwil om een van de accu's terug te nemen. Het begon allemaal toen ik merkte dat een van de accu's problemen had met opladen. Na slechts een korte periode van gebruik, weigerde de accu opnieuw op te laden. Ik nam onmiddellijk contact op met de klantenservice van de winkel in de hoop dat ze me zouden helpen bij het omruilen van de defecte accu of het teruggeven van mijn geld. Wat volgde, was een frustrerende reeks communicatie die me tot op het bot heeft teleurgesteld. Ze beweerden dat ze niet bereid waren de accu om te ruilen of mijn geld terug te geven vanwege de 'diverse eisen' van hun leverancier. Ik heb de afgelopen dagen meerdere e-mails gestuurd naar de klantenservice, waarin ik gedetailleerde foto's en metingen van het defect heb verstrekt, zoals ze mij hadden verzocht. Het is echter bijzonder verontrustend dat elke e-mail die ik ontving, nieuwe verzoeken en eisen bevatte. Het leek alsof ze elke keer nieuwe manieren bedachten om hun verantwoordelijkheid te ontlopen. Nu krijg ik nauwelijks nog reacties van Ricky van de supportafdeling, en als ik al een reactie krijg, is deze van slechte kwaliteit of gewoonweg afwezig. Ze verschuilen zich achter het argument dat ze moeten wachten op hun leverancier voordat ze verder kunnen gaan. Het is belangrijk op te merken dat de supportafdeling van deze winkel niet telefonisch bereikbaar is, wat de situatie nog erger maakt. In plaats van het oplossen van het probleem, word je doorverwezen naar de winkel, die op zijn beurt aangeeft dat je een e-mail moet sturen. Dit is simpelweg onacceptabel. Als klant heb ik niets te maken met de leverancier van de winkel. Ik heb een defect product ontvangen dat ik volgens de wet mag retourneren. Het feit dat de winkel zich verschuilt achter hun leverancier in plaats van hun klant te bedienen, is ronduit slecht zakendoen en geeft blijk van een gebrek aan respect voor de klant. Ik kan deze online winkel ten zeerste afraden vanwege hun gebrek aan klantenservice, hun onwil om verantwoordelijkheid te nemen voor defecte producten en hun ondoeltreffende communicatie. Als consument verdienen we beter dan dit. Het is jammer dat ik dit traject heb moeten doorlopen en ik hoop dat anderen niet dezelfde teleurstelling hoeven te ervaren.