Daphne de Groot Heeft een aankoop gedaan op

Review

Niet doen! Ik ben al 20 jaar klant bij dit bedrijf. Na diverse on- aangekondigde prijsverhogingen en downgrades ben ik veel van mijn Hosting pakketten gaan verhuizen behalve de reseller Hosting, want in een email van 13/02/2023 heeft men mij gezegd dat deze prijs onveranderd zou blijven. Ik krijg nu een rekening van €179 ex. BTW ipv €119 ex. BTW. Ik ben meteen in de pen geklommen en heb ze een screenshot gestuurd van hun email aan mij van 13 feb. dit jaar, waarin men mij zei dat dat prijs voor reseller hosting ONVERANDERD was (ik schrok van de zoveelste onaangekondigde prijsverhoging en wilde uitzoeken of ik mijn toen al veel te dure pakket misschien moest verhuizen) Als antwoord krijg ik: De mail van mijn collega Hugo is van 13 Februari zie ik, toen was er ook geen wijziging van toepassing in tarieven. Er is op 28 Februari een mailing verzonden. Ook die mail heb ik niet ontvangen! Ik ontvang altijd alle mails van hun behalve die van de prijsstijgingen. Neostrada is bijna niet bereikbaar.het duurt dagen, soms weken voordat ik een antwoord krijg van ze. Ik heb om rectificatie van het bedrag gevraagd maar krijg daarop geen antwoord... Vandaag is de laatste dag om te betalen, ik weet niet wat mijn rechten zijn in dit geval dus ik zal wel moeten betalen als ik niet alles kwijt wil zijn..... Ik heb om een bewijs gevraagd dat die email idd naar mij verstuurd is. Ik kijk namelijk dagelijks mijn spamfolder na, dus het lijkt mij sterk dat ik juist altijd hun emails mis (zoals gezegd , ik ontvang AL hun andere emails wel.) Jammer van wat eens een goed bedrijf was!

Piet -

Review

Waardeloze service, erg trage snelheid van servers. Enige voordeel is de lage prijs maar wat je ervoor terugkrijgt is echt slecht. Ze zijn ontzettend klantonvriendelijk en zijn heel traag met reageren.

holden -

Review

Prima hosting. Alleen te duur geworden en vage limiteringen in cPanel. Beetje flauw. Werkt verder prima, nooit service nodig gehad. Maar als je niet weet hou je websites moet bouwen moet je iemand inhuren.

Ste -

Review

(Automatische vertaling...) Vermijd ten koste van alles! Heb een slechte ervaring met hen. In 2020 heb ik enkele domeinen hierheen verhuisd, maar voor de jaarlijkse vervaldatum in 2021 heb ik besloten om naar een andere registrar te verhuizen vanwege hun hoge kosten. Zelfs als deze domeinen niet meer bij hen zijn, sturen ze een factuur voor verlenging en doen ze alsof ze dat bedrag krijgen (in feite zonder enige service te bieden omdat de domeinen niet bij hen zijn) ook via een ander bedrijf genaamd Blue Finance... Het lijkt erop dat dit bedrijf zaken doet op een onethische manier, u kunt andere beoordelingen online bekijken (helaas heb ik die te laat gelezen...) Ik raad aan dit bedrijf te VERWIJDEREN! ------ Avoid at any cost! Having a bad experience with them. In 2020 I transferred some domains here, but before yearly expiration in 2021 I decided to move to another registrar due to their hefty costs. Even if these domains are not with them anymore they issued billing invoice for renewal and pretend to obtain that amount (basically without offering any service as domains are not with them) also through another company called Blue Finance... Seems this company is running business in an unethical way, you can check other reviews online (unfortunately I read those too late...) I recommend to AVOID this company!

L -

Review

IK WIL MIJN GELD TERUG VUILE OPLICHTERS

Richard -

Review

altijd snel en netjes antwoord op mijn vragen via de chat

Patrick Princen -

Meest populaire review

Review

Ook ik ben iemand die al jaren met Neostrada werkte, en hier enorm tevreden over was. Nu sinds een korte maand lijkt de volledige service weggevallen. Ik ben inmiddels al meer dan een week aan het wachten met een enorm klein probleem voor een klant van mij. Deze klant ontvangt namelijk geen mails terwijl alles goed gekoppeld is. Dit is iets wat bij Neostrada ligt! Ik heb Ze geprobeerd te bellen, dan krijg je een bandje wat vertelt: U kunt ons alleen met de chat bereiken. Kijk je op hun website, is de chatfunctie uitgeschakeld. Ik heb gemailt met Zowel Support@ Sales@ en info@ en dit al een volle week. Tot nu toe alleen nog maar een lading aan : Wij reageren binnen 72 uur op u! Nou, ik kan vertellen die zijn voorbij, net als het vertrouwen wat deze klant in mij had. Ik ben inmiddels aan het overstappen, want ik vertrouw Neostrada voor 0%! Ik heb de 40% verhoging niet eens benoemd, is ook niet nodig natuurlijk, want dat slaat nergens op. Ik heb gelezen dat er enorm veel soortgelijke klachten zijn over Neostrada hier. en vaak zijn het de bedragen waarvoor je NET GEEN rechtzaak gaat starten, graag zou ik willen sparren met andere gedupeerde voor een mogelijkheid om een rechtzaak samen aan te spannen. Voor contact wil ik graag mijn zakelijke Email hier achterlaten, echter staat deze bij Neostrada zelf. Dus bij deze mijn persoonlijke Email adres : Patrickprincen21 @ Gmail .com Samen zijn we altijd sterker, en ik weiger te accepteren dat Neostrada met deze manier van werken door kan gaan.