Daphne de Groot

2 x bekeken

Ik voel me opgelicht

Review gaat over ervaring met Neostrada op

Niet doen! Ik ben al 20 jaar klant bij dit bedrijf. Na diverse on- aangekondigde prijsverhogingen en downgrades ben ik veel van mijn Hosting pakketten gaan verhuizen behalve de reseller Hosting, want in een email van 13/02/2023 heeft men mij gezegd dat deze prijs onveranderd zou blijven. Ik krijg nu een rekening van €179 ex. BTW ipv €119 ex. BTW. Ik ben meteen in de pen geklommen en heb ze een screenshot gestuurd van hun email aan mij van 13 feb. dit jaar, waarin men mij zei dat dat prijs voor reseller hosting ONVERANDERD was (ik schrok van de zoveelste onaangekondigde prijsverhoging en wilde uitzoeken of ik mijn toen al veel te dure pakket misschien moest verhuizen) Als antwoord krijg ik: De mail van mijn collega Hugo is van 13 Februari zie ik, toen was er ook geen wijziging van toepassing in tarieven. Er is op 28 Februari een mailing verzonden. Ook die mail heb ik niet ontvangen! Ik ontvang altijd alle mails van hun behalve die van de prijsstijgingen. Neostrada is bijna niet bereikbaar.het duurt dagen, soms weken voordat ik een antwoord krijg van ze. Ik heb om rectificatie van het bedrag gevraagd maar krijg daarop geen antwoord... Vandaag is de laatste dag om te betalen, ik weet niet wat mijn rechten zijn in dit geval dus ik zal wel moeten betalen als ik niet alles kwijt wil zijn..... Ik heb om een bewijs gevraagd dat die email idd naar mij verstuurd is. Ik kijk namelijk dagelijks mijn spamfolder na, dus het lijkt mij sterk dat ik juist altijd hun emails mis (zoals gezegd , ik ontvang AL hun andere emails wel.) Jammer van wat eens een goed bedrijf was!