Patrick Princen

3 x bekeken

Reseller hosting, Geen service! 0.0!

Review gaat over ervaring met Neostrada op

Ook ik ben iemand die al jaren met Neostrada werkte, en hier enorm tevreden over was. Nu sinds een korte maand lijkt de volledige service weggevallen. Ik ben inmiddels al meer dan een week aan het wachten met een enorm klein probleem voor een klant van mij. Deze klant ontvangt namelijk geen mails terwijl alles goed gekoppeld is. Dit is iets wat bij Neostrada ligt! Ik heb Ze geprobeerd te bellen, dan krijg je een bandje wat vertelt: U kunt ons alleen met de chat bereiken. Kijk je op hun website, is de chatfunctie uitgeschakeld. Ik heb gemailt met Zowel Support@ Sales@ en info@ en dit al een volle week. Tot nu toe alleen nog maar een lading aan : Wij reageren binnen 72 uur op u! Nou, ik kan vertellen die zijn voorbij, net als het vertrouwen wat deze klant in mij had. Ik ben inmiddels aan het overstappen, want ik vertrouw Neostrada voor 0%! Ik heb de 40% verhoging niet eens benoemd, is ook niet nodig natuurlijk, want dat slaat nergens op. Ik heb gelezen dat er enorm veel soortgelijke klachten zijn over Neostrada hier. en vaak zijn het de bedragen waarvoor je NET GEEN rechtzaak gaat starten, graag zou ik willen sparren met andere gedupeerde voor een mogelijkheid om een rechtzaak samen aan te spannen. Voor contact wil ik graag mijn zakelijke Email hier achterlaten, echter staat deze bij Neostrada zelf. Dus bij deze mijn persoonlijke Email adres : Patrickprincen21 @ Gmail .com Samen zijn we altijd sterker, en ik weiger te accepteren dat Neostrada met deze manier van werken door kan gaan.