Reviews en ervaringen
Souhaila -
Review
Mijn klacht is als volgt: In de eerste instantie heb ik op donderdag 15-09-2022 een bestelling geplaatst bestel nummer : DKBD3806200 inmiddels is het vandaag 21-09-2022. De eerste bestelling bestond uit een Memory foam topdekmatras en waterdichte matrasbeschermer flanel. Bij deze bestelling is de klacht als volgt: Ik heb inmiddels nog steeds geen topdekmatras ontvangen noch een update over de bestelling of een track en tracé letterlijk geen enkele informatie nadat ik het bedrijf 4 mailtjes heb gestuurd heb ik nog steeds geen reactie of update op een reactie op mijn mailtje na die aangaf dat ik het uiterlijk woensdag 21-09-2022 zou ontvangen zoals u begrijpt is die datum als verstreken wederom zonder update of enige informatie hier over! Terwijl het bedrijf op de website beloofd dat je het artikel binnen 1 tot 3 werkdagen in huis zult hebben. Valse belofte dus. Wat betreft de matras molton die heb ik wel ontvangen met een andere bestelling die ik los van het topdekmatras heb besteld zie hieronder volgende klacht bestel nummer DKBD3807367 waarvan ik wel de volledige bestelling had ontvangen. Vervolgens heb ik dezelfde dag een tweede bestelling geplaatst bestel nummer : DKBD3807367 bestaande uit: 2-pack hoofdkussens Micro en luxe waterdichte molton kussensloop. Eenmaal de bestelling in ontvangst genomen zat er dus ook het artikel van het voorgaande bestel nummer bij zonder topdekmatras. Kussens waren vol met gaten , en de molton kussensloop vond ik te prijzig voor maar 1 molton. Hierbij besloot ik de bestelling te retourneren los van de matras beschermer. Dit houd in dat ik twee artikelen wilde retourneren, op de website het retour proces opzocht en retour gemeld vervolgens stond er dat de koerier 19-09-2022 zou komen met een retour label om het op te halen. De koerier is pas de 20-09-2022 gekomen wederom zonder enige informatie vanuit dekbed discounter of enige update, ik heb dus de hele dag gewacht voor niets, wanneer de koerier aankomt geeft hij aan dat hij helemaal geen retour label bij heeft, zoals dekbed discounter dus belooft en beweert al met al gaosch bij de voordeur met de koerier uiteindelijk heeft deze meneer met zijn privé telefoon een foto gemaakt van het retour label van mijn tellefoon en de bestelling meegenomen en hij zou vervolgens kijken op het depot om de barcode vanaf zijn mobiel te scannen, dit was allemaal niet nodig geweest als dekbed discounter discreter was en geen valse beloftes deed. Ik wil mijn geld terug voor mijn retour zending betreft: kussens , kussen molton . Daarnaast wil ik mijn geld terug van het topdekmatras! En ter compensatie het geld van de retour kosten terug ontvangen. Retour proces is namelijk niet gegaan Zoals zij beloofde
D Mooij Heeft een aankoop gedaan op
Review
Ik heb voor ons verhuurhuis 13 hoeslakens en 13 dekbedovertrekken met sloop besteld. Het ging al mis bij de levering - niks in een dag. Bovendien kwam er eerst een pakket met 3 overtrekken. Huh? Waar is de rest. Die kwam dus een paar dagen later - weer een dag thuis moeten blijven. De kwaliteit van de overtrekken is dermate jammerlijk dat onze wasserij ze niet accepteert - er is geen garantie dat er nog iets van over is na het drogen. Bovendien werden er allemaal verschillende soorten overtrekken geleverd, omdat het type dat ik had gesteld klaarblijkelijk niet meer leverbaar was. Verbazingwekkend! Ik heb geen reactie gehad oo mijn mails. Op mijn mails krijg ik geen reacties - ik wil gewoon
annemiek -
Review
Contact gezocht met dekbeddiscounter omdat ik via Afterpay een incassobrief had ontvangen. Dit ging over een boxspring die ik nog niet ontvangen had. De levering duurt gemiddeld tussen de 4 en 6 weken, aangezien ik voor achteraf betalen had gekozen had ik niet een factuur moeten krijgen.. Ik kreeg Salam aan de telefoon, een grotere hork ken ik niet, en dat voor klantenservice.. Ik moest de woorden uit hem trekken en zelf met een oplossing komen want die had hij niet voorhanden..