L. Rooijackers

5 x bekeken

Valet parking Schiphol

Review gaat over ervaring met Parkos op

Na terugkomst van onze vakantie werd onze auto voorgereden, waarbij we direct zagen dat de zijkant van voor naar achter was ingedeukt. De chauffeur gaf direct toe dat de schade bij hen was ontstaan, en dat de directeur 's middags contact op zou nemen om de schade te regelen. Hij lag nu nog te slapen, omdat hij nachtdienst had. Helemaal niets meer vernomen. Na verschillende mails en telefoontjes werd iedere keer beloofd te reageren. Maar reactie bleef uit. Uiteindelijk gsm nummer van directeur gekregen, en die vertelde dat je bij het afsluiten van de overeenkomst akkoord was gegaan dat eventuele schade onder eigen risico viel. Tot op heden geen verdere reactie van de onderaannemer ontvangen. Hiervan Parkos op de hoogte gebracht, maar zij stellen dat ze slechts bemiddelaar zijn. Maar we hadden een overeenkomst met Parkos en ook aan hen betaald. Pas na betaling hebben we de naam via Parkos van hun onderaannemer gekregen. Wij gaan juridische stappen tegen Parkos ondernemen.