Lies

2 x bekeken

dolce/forte comfort

4 weken geleden fiets besteld bij Stella. Zou vrijdag 12-8 's morgens 07.45-08.15 uur afgeleverd worden. Om 10.00 uur nog steeds geen fiets. Na ruim 45 minuten in de wacht gestaan te hebben eindelijk contact met stella. Antwoord: de fiets staat niet in de bus. zou diezelfde dag teruggebeld worden voor nieuwe afleverdatum. Niet gebeurd dus op maandag weer gebeld met stella. Afspraak gemaakt voor aflevering op 19-8 tussen 14.45-15.45 uur. fiets weer niet bezorgd. Stella gebeld (ca. 30 keer) onmogelijk om contact te krijgen en ook via mail en chatbot geen enkele reactie. Vanmorgen weer gebeld. Bezorger had wegens persoonlijk omstandigheden zijn route niet af kunnen maken. Dat kan gebeuren maar een telefoontje hierover is toch het minste wat je mag verwachten ( en als de fiets niet in de bus staat al helemaal, dat zie je toch direct als je vertrekt lijkt mij). Kortom: zeer slecht te spreken over de gang van zaken. 2 dagen vrij moeten nemen om de fiets te ontvangen en ook nog het lef hebben om in de bezorgbevesiging te zetten dat je €50.00 moet betalen als je de afspraak binnen 48 uur voor bezorging wil verzetten. Wat mag de klant voor al deze ellende in rekening brengen??? Nu weer afwachten of 7-9 de fiets werkelijk geleverd wordt.