Blanca Uribe

0 x bekeken

Gedupeerde

Review gaat over ervaring met Entrpnr op

Helaas ben ik ook slachtoffer geworden van de praktijken van ENTRPRN en NOTRS. Het boekhoudkantoor ENTRPRN nam in december 2023 contact met mij op en vroeg of ik voor een van zijn klanten bij het passeren van een oprichtingsakte bij een notaris (NOTRS) wilde tolken. Later kwam ik achter dat de NOTRS een dochteronderneming van ENTRPRN is. Op aanwijzing van ENTRPRN stuurde ik van tevoren de factuur naar de notaris. Dit is binnen mijn beroep gebruikelijk, ik vond het prima. De akte werd op de afgesproken dag echter niet gepasseerd omdat de klant, volgens de notaris, nog niet alles in orde had. Het gesprek werd beëindigd en er werd een tweede afspraak gemaakt. Op aanwijzing van het ENTRPNR stuurde ik van tevoren een tweede factuur naar de notaris voor deze tweede opdracht. Je ziet het al aankomen. Nu, ruim twee maanden later, zijn de facturen nog niet betaald. In een email geeft NOTRS aan de tweede factuur zelf te gaan betalen en verder niets mee te maken met de eerste factuur. Had NOTRS ten onrechte de akte bij de eerste afspraak niet gepasseerd, vraag ik me af. Desondanks blijft het bedrag van de tweede factuur ook onbetaald. ENTRPRN geeft aan dat het niet aan haar is om de eerste factuur te betalen en alles op alles te zetten om zijn klant het bedrag te laten overmaken. Ook niet gebeurd. Ook eind klant reageert niet op mijn e-mails. E-mails en whatsapp berichten aan alle partijen blijven sinds een aantal weken onbeantwoord. Frustrerend dat iemand er vanuit kan gaan dat je voor hem/haar “gratis” werkt. Wees alert!!!!!