JACQ -
Review
Manier van verpakken en verzenden is waardeloos, en ondanks een email met foto's steekt men hun kop in het zand..... Onderdelen uit de doos en 3 lekkende flesjes deze kunnen zo de kliko in. Ik hoef de hele zending niet meer echter ondanks bovenstaande is een retour op eigen kosten en moet de zending compleet zijn. Postnl ziet mij al aankomen met een lekkende en stinkende benzineprodukten.... Waardeloze service bij Winparts en klant moet zich maar redden met de zooi.
Marcom -
Review
Waardeloos bedrijf denk totaal niet aan zijn klanten Bestelling wordt niet op tijd geleverd dus vervolgens gebeld en gemaild dat ik de bestelling niet meer hoef te hebben geen reactie daarop vervolgens kom ik thuis staat de bestelling gewoon in de regen dus weer gebeld dat ik het niet hoef te hebben en mijn geld terug wil vervolgens heeft heeft het transportbedrijf steeds een ander smoeje om maar niet de bestelling te komen ophalen dus vervolgens schuilen ze zich achter het feit dat de bestelling eerst retour meteoor er gecrediteerd kan worden de klantenservice is ook woordeloos denk totaal nietaan de klant dus niks daar kopen zeer slecht bedrijf
J -
Review
Bestelling via de website gedaan. Artikel was op voorraad volgens de website. Maar je raad het al ,dus niet. Totaal geen reactie van de verkopende partij. Mijn advies gemiste kans winpart iets niet op voorraad hebben oke maar doofstomme spelen. Dat laat zien dat je de klant niet serieus neemt En je de zaken niet goed op orde hebt
Gert Termaat Heeft een aankoop gedaan op
Review
Ruitenwisser besteld op kenteken. Blijkbaar zat er een verkeerde in de goede doos. 5 mails gestuurd om uiteindelijk een reactie te krijgen zonder oplossing. Een week of 5 later geld teruggehad zonder de verzendkosten. Winparts levert verkeerd en laat de klant hiervoor betalen. Ze lossen het niet op en een reactie duurt ook ongelooflijk lang.
Jorg Edelbloedt Heeft een aankoop gedaan op
Review
Ik heb voor de auto van mijn dochter remschijven besteld, kenteken ingevuld en daar kwam een artikel uit, welke zouden moeten passen. Bestelling geplaats en op de verpakking werd inderdaad aangegeven dat deze zouden moeten passen op de desbetreffende auto. Enkele weken later ( vakantie ertusssen) werd de Hyunidai I10 voor mijn dochter afgeleverd en wilde ik de remschijven gaan vervangen, wat bleek.... De remschijven zijn in diameter 1 centimeter te groot. Getrecht een retourzending aan te maken , krijg ik doodleuk de reactie dat deze schijven niet meer in aanmerking komen voor retournering! Dan maar eens gebeld, krijg ik van de klantenservice mederwerker te horen dat het altijd een GOK is bij het bestellen van remschijven omdat er verschillende remschijven worden gebruikt klaarblijkelijk. Op mijn vraag waarom dit dan niet duidelijkheid wordt gecommuniceerd op de website dat bestellen van remschijven een GOK is.... Echter, ondanks dat de remschijven nieuwe in de doos in mijn garage staan werd mij doodleuk verkondigd dat de retourtermijn verstreken is en dat NEE het antwoord was. Concluderend; als men remschijven gaat vervangen, eerst de oude demontereren, dan opmeten om vervolgens te gaan bestellen bij WINPARTS om dan vervolgens tot drie werkdagen te wachten alvorens je de reparatie uit kunt voeren anders neem je bij leveringen van deze firma dus duidelijk DE GOK. Service blijkt toch best een moeilijk begrip te zijn.