
Jorg Edelbloedt
0 x bekeken
Gokken?
Ik heb voor de auto van mijn dochter remschijven besteld, kenteken ingevuld en daar kwam een artikel uit, welke zouden moeten passen. Bestelling geplaats en op de verpakking werd inderdaad aangegeven dat deze zouden moeten passen op de desbetreffende auto. Enkele weken later ( vakantie ertusssen) werd de Hyunidai I10 voor mijn dochter afgeleverd en wilde ik de remschijven gaan vervangen, wat bleek.... De remschijven zijn in diameter 1 centimeter te groot. Getrecht een retourzending aan te maken , krijg ik doodleuk de reactie dat deze schijven niet meer in aanmerking komen voor retournering! Dan maar eens gebeld, krijg ik van de klantenservice mederwerker te horen dat het altijd een GOK is bij het bestellen van remschijven omdat er verschillende remschijven worden gebruikt klaarblijkelijk. Op mijn vraag waarom dit dan niet duidelijkheid wordt gecommuniceerd op de website dat bestellen van remschijven een GOK is.... Echter, ondanks dat de remschijven nieuwe in de doos in mijn garage staan werd mij doodleuk verkondigd dat de retourtermijn verstreken is en dat NEE het antwoord was. Concluderend; als men remschijven gaat vervangen, eerst de oude demontereren, dan opmeten om vervolgens te gaan bestellen bij WINPARTS om dan vervolgens tot drie werkdagen te wachten alvorens je de reparatie uit kunt voeren anders neem je bij leveringen van deze firma dus duidelijk DE GOK. Service blijkt toch best een moeilijk begrip te zijn.