Reviews en ervaringen
juliette -
Review
Telefoon geleverd op verkeerd adres. Oplossing van Leapp was dat ik alle buren af zou gaan om te kijken wie hem ontvangen heeft. Het moet niet gekker worden !
Roel -
Review
Kunnen er geen 0 sterren gegeven worden? Eerder al eens een review geschreven hier, omdat het toen 6 weken duurde voor ik mijn laptop ongerepareerd terug kreeg. Daarna nog maar eens een poging gewaagd bij dit 'bedrijf'. Nu wordt er nergens meer op gereageerd, behalve dan een vaag bericht waarin totale onzin staat en waaruit alleen maar blijkt dat de medewerkers geen idee hebben waar een klacht over gaat, hoe een klant benaderd zou willen worden om over het bieden van een adequate oplossing nog maar te zwijgen. Mijn Macbook ligt er nu alweer 2,5 week, geen enkele update over de inhoud van het werk. Als je er naar vraagt verwijzen ze naar 'de externe reparateur', maar ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid voor je product en reparatie. Echt mensen, koop hier niets. Misschien heb je geluk en doet het product het, maar als dat niet zo is had je je geld nog beter in een bodemloze put kunnen gooien. Wat een ongelooflijke deceptie is dit bedrijf.
Jan Jaap Thijs -
Review
Klantenservice is vreselijk. Lomp, niet inlevend, wentelen hun eigen fout af op de klant. Site deed suggestie voor hoesje bij telefoon die niet bleek te passen. Klantenservice vindt dat mijn fout en vindt dat ik het maar moet bewijzen. Verzendkosten voor foute levering zijn dus voor mij, aldus de Klantenservice....
Romy -
Review
Ik had een telefoon besteld en ik hoorde maar niks over de verzending of over de status van mijn bestelling. Ik heb hier zelf achteraan gezeten en het bleek toen dat de telefoon niet meer op voorraad was. Toen heb ik een andere uitgezocht en deze is naar mij opgestuurd. Er waren vervolgens problemen met het instaleren van de nieuwe telefoon. Eenmaal geïnstalleerd bleek dat de accu, touchscreen en het geluid niet naar behoren functioneerde. Ik heb een melding gemaakt dat ik de telefoon om wil ruilen en heb daarna niks meer gehoord. Weer heb ik gebeld naar LEAPP (in totaal denk ik al ruim 70 minuten in die vreselijke telefonische wachtrij gehangen), bleek dat er iets mis is gegaan met mijn verzoek. Wederom het zelfde verhaal, als ik niet gebeld had de eerste of tweede keer, dan was ik nog steeds op een telefoon aan het wachten die niet op voorraad was of aan het wachten op een label die toch niet komt. Kortom hele slechte service, de telefonische medewerkers weten niks en helpen je absoluut niet verder. Ben al een week bezig met LEAPP. Ben er helemaal klaar mee.
Martijn -
Review
Het bestellen is online goed en snel te doen, prima proces. Vervelend was alleen dat de bezorger het pakket (mijn laptop) buiten voor de deur heeft achtergelaten en niet eens heeft aangebeld. Ik was namelijk gewoon thuis. Ik woon dan wel in een goede buurt en gelukkig had mijn buurvrouw het gezien en alsnog aangebeld, die wist dat wij gewoon thuis waren. NIet de schuld van Leapp maar wel goed om te benoemen.
Arno -
Review
Wat een verschrikkelijke rommel leveren deze mensen. En wat een slechte service. Na een maand heb ik mijn iPhone 7 teruggestuurd omdat de verbinding met de simkaart/het netwerk steeds uitviel. Opgestuurd voor reparatie, bleek ik mijn reservekopie er niet op terug te kunnen. Nog een keer, teruggekregen met hetzelfde probleem. Toen waren ze eindelijk zo 'vriendelijk' om een andere te sturen (maar pas toen ik de kapotte weer had moeten inpakken en opsturen). Die nieuwe (de vierde dus al!) bleek een kapot microfoontje te hebben, waardoor ik alleen kan bellen met oortjes in. Toen heb ik gevraagd of ik misschien direct een nieuwe kon krijgen (zonder deze eerst op te sturen), zodat ik niet nog een keer aan de slag moest met reservekopieën en opnieuw installeren. Maar nee, dat was ze teveel - ze snapten ook niet dat dit op geen enkele manier oké is. Samengevat: door Leapp ben ik uren werk kwijt, heb ik weken zonder smartphone gezeten en heb ik nog steeds een iPhone die niet goed werkt.