Heb je het pech gehad dat je vlucht vertraagd of geannuleerd is en krijg je geen medewerking van de airline voor een eerlijke compensatie of vergoeding? Schakel dan een bureau in wat je kan helpen bij het aanvechten van de claim. Je hebt mogelijk recht op een vergoeding wanneer je met meer dan drie uur vertraging aan bent gekomen op de eindbestemming. De hoogte van de vergoeding wordt berekend op basis van het aantal kilometers van de vlucht, het bedrag varieert tussen de 250 euro en 600 euro. EUclaim.nl is zo een bureau waar je terecht kan. Voordat je je aanmeldt, lees eerst de reviews, ervaringen, klachten en tarieven van EUclaim.nl.
EUclaim.nl review
Het starten van een zaak tegen een airline is eenvoudig. Via de site van EUclaim geef je aan wat het probleem is, bijvoorbeeld: ik heb een corona voucher ontvangen, de vlucht vertraagd, vlucht geannuleerd, aansluiting gemist, geweigerd op de vlucht of vluchtschema gewijzigd. Zodra je een keuze gemaakt hebt, voer je je vluchtnummer in en kies je de betreffende vlucht. Vul het formulier verder in zodat EUclaim.nl met je zaak kan beginnen.
EUclaim zorgt ervoor dat passagiers krijgen waar ze recht op hebben. Ze nemen alle zorgen uit handen en proberen op basis van no cure no pay ervoor te zorgen dat je krijgt waar je recht op hebt. Je betaald dus alleen als er een succesvolle zaak is geweest, anders niet.
Natuurlijk kun je zelf ook zo een zaak aanvechten. Je moet dan wel verstand hebben van de wet en veel geduld. In ruil voor een deel van de te ontvangen vergoeding geef je alle rompslomp uit handen en dat is voor veel passagiers wel de moeite waard.
Met meer dan 12 jaar ervaring is EUclaim een partij die het gerust op kan nemen tegen grote airlines. Dat blijkt ook uit hun slagingspercentage van 97% en de bijna 600 duizend passagiers wat ze al succesvol hebben geholpen.
Je kunt bij EUClaim terecht voor een vertraagde vlucht claim van een van de volgende luchtvaartmaatschappijen: Aer Lingus, Air Transat, Air Europa, American Airlines, Air France, Alitalia, Austrian Airlines, British Airways, Brussels Airlines, Cathay Pacific, China Southern Airlines, CityJet, Condor, Corendon Turkish Airlines, Corendon Dutch Airlines, Delta Airlines, easyJet, Emirates, Eurowings, Finnair, Flybe, germanwings, Iberia, Icelandair, KLM, Laudamotion, Level, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Norwegian, Onur Air, Pegasus, Qatar Airways, SAS, Royal Air Maroc, Ryanair, SunExpress, Surinam Airways, TAP Portugal, Transavia, TUI fly Nederland, TUI fly België, TUI fly Duitsland, Turkish Airlines, United Airlines,Vueling Airlines en Wizz Air.
EUclaim.nl vergoeding bij vluchtvertraging?
Je ontvangt een vergoeding van de airline wanneer EUclaim jouw zaak gewonnen heeft. EUclaim werkt op basis van No cure no pay dus je betaald alleen bij een succesvolle zaak. De kosten zijn 29% + 26 euro administratiekosten per persoon.
Contact opnemen met EUclaim.nl
Staat uw vraag niet tussen onderstaande vragen? Onze Customer Care medewerkers staan elke werkdag van 08.30 tot 17.30 uur voor u klaar via telefoonnummer 088–0066466,
[email protected] en via de live chat.
EUclaim.nl reviews en ervaringen
Heb jij al eens zelf geprobeerd om een vergoeding te krijgen van een luchtvaartmaatschappij? Of heb je juist gebruik gemaakt van de service van EUclaim? Is de zaak goed afgelopen en vielen de totale kosten mee? Laat jouw ervaring, review of klacht over EUclaim achter en help toekomstige passagiers ontdekken of EUclaim betrouwbaar is.