Reviews en ervaringen
Wilfried Wygaerden -
Review
Beloofde hotelvoucher van 50 euro in pakket nooit gekregen
Leo Perera -
Review
Ik heb een reis naar Belize geboekt voor mijn familie op 11 februari 2023. De 4 tickets kosten €3.051.19. Ik heb tot nu toe geen enkele bevestigingen, geen tickets, geen contact met Tix.nl kunnen maken. Telefonische bereikbaarheid weigeren ze compleet. Wij staan 4 maanden onwijs gestrest en machteloos te wachten op een reactie van Tix.nl
Hamza Hasnaoui -
Review
Niet boeken ! Heb zojuist geboekt en paar uur voor mijn vertrek een mail gekregen met dat het geannuleerd is ! Boek aub niet via Tix !
Noortje Aalbers Heeft een aankoop gedaan op
Review
TIX nooit bereikbaar. Daardoor tickets niet om kunnen boeken, rondreis gemist en veel extra kosten.
L Eulink -
Review
Had extra betaald om bij calamiteiten een telefoonnummer te kunnen bellen, kreeg echter een antwoordapparaat erg vervelend…moest een contactformulier invullen, maar tot op heden niets gehoord
Romano -
Review
Nog van de covid periode wachtend op bijna €600.00 euro te goed. De desbetreffende luchtvaartmaatschappij geeft na bijna 3 jaar aan dat TIX.NL mijn huisadres en email heeft veranderd, wat betekend dat ik niet de juiste antwoorden heb op de controle vragen en geen recht heb op MIJN ticket geld. TIX is telefonisch, na bijna 3 jaar niet telefonisch bereikbaar en 46 emails verder nog steeds geen antwoord!!!!
Mary -
Review
Slechte service, bedrijf onbereikbaar. Lange rijen, zoek t zelf maar uit. Door foutje van Tix, reis naar Amerika misgelopen. Op ticket stond voorletter achternaam ipv naam achternaam. Bij inchecken op Schiphol kon er niks geregeld worden. Tix nam telefoon niet op, via website mail gestuurd...ondertussen vlucht gemist. 1 grote ellende en teleurstelling met Tix, 1500 euro moeten bijbetalen voor vlucht week later en zelfde terugreis. (1 weekje Amerika ipv 2 weken. ) Rechtsbijstand ingeschakeld. We zullen hier niet meer boeken en raden het iedereen af.
Hubertus van Dongen -
Review
Ik wacht al 2 jaar en 2 maanden op teruggave van € 275, I.v.m. cancelen van mijn vlucht Tientallen mailtjes en/of telefoontjes hebben tot nu toe NIETS opgeleverd.
Ivan R. -
Review
Geen enkele ondersteuning van de klant. Geen verwittiging of voorstel tot oplossing voor geannuleerde vluchten. Onbereikbaar voor hulp en info. Te mijden!
1 personen vonden dit een nuttige review
Anneke Berkhout -
Review
Waardeloos bedrijf. Geven niet thuis als er terug betaald moet worden. Opdoeken die handel, bescherm de consument.
1 personen vonden dit een nuttige review
Ronald Donkers -
Review
tix is niet te bereiken . in de coronatijd hebben we nare ervaringen opgedaan met tix en British air ways . we moeten nog steeds 400 euro terug krijgen maar niemand helpt ons.
0 personen vonden dit een nuttige review
J. Henk -
Review
Slecht club ! Ticket verkopen doen ze graag maar daarna houdt de service op. Bij een gewenste wijziging of annulering zijn ze volkomen onbereikbaar. Telefoon wordt dagenlang gewoon niet opgenomen (waarschijnlijk zit er ook niemand bij de telefoon), op mails komt een geautomatiseerd antwoord terug.
0 personen vonden dit een nuttige review
M. Buma -
Review
Ik sluit me aan bij alle andere klagers. Tix is niet bereikbaar. Telefoonnummers zijn afgesloten, ook het 0900 nummer. Het telefoonnummer op mijn boekingsbevestiging idem. Mail sturen lukt niet. Onze vluchtdatum was gewijzigd van 20 naar 21 december 2023. Dat is te laat, wij moeten 20 december in San Francisco zijn. Niets gedaan. Want dan zou de vlucht geannuleerd worden. KLM gebeld : datum wijzigen naar 19 dec. geen enkel probleem. Nu Tix nog te pakken zien te krijgen zodat ze stoppen met die zinloze mail ( al 4 x gekregen) dat de vlucht verzet is naar 21 december.
0 personen vonden dit een nuttige review
Balende niet-klant -
Review
Onmogelijk lastig om iets te corrigeren ondanks dat ik betaalde voor een verzoek ervoor --> dieven ____ Op de Tix site moest ik in de schermen heen en weer om de bagage te boeken wat enorm onduidelijk is. Toen bleek na boeken dat de naam voor de 2e ticket onjuist was door auto-invul actie. op de Tix site een wijziging ingediend voor maar liefst € 55 omdat de mails van de klantenservice geen soelaas boden. Na dagen emailen met Tix en de partner die de tickets moet leveren is er nog geen oplossing. Ze blijven volhouden dat wijzigen niet mogelijk zijn. Zowel de kosten voor de wijziging als de kosten voor onjuiste tickets zijn verloren kosten en pikken ze zonder gene in Schandalig
0 personen vonden dit een nuttige review
Jouri -
Review
Jullie zijn onbereikbaar ondanks aangeschaft premium pakket. Verwijzen naar de luchtvaartmaatschappij via bandje maar die kunnen niks doen.
0 personen vonden dit een nuttige review
Hans -
Review
Wat een vreseijk bedrijf. Ordinaire boeven. Mededeling 'Vliegticket is nog niet beschikbaar, pas na 2 augustus." Nou niet dus, proberen in te loggen, maar dan kom je in een loupe.
0 personen vonden dit een nuttige review
Yoehan -
Review
Slechte service, totaal geen bereikbaarheid. Nooit meer Tix!
0 personen vonden dit een nuttige review