maurice

2 x bekeken

moet betalen voor een niet uitgevoerde dienst, had het telefonisch gemeld

ik had vorig jaar een ander bedrijf die bezwaar zou maken over mijn OWZ. Ik wilde dit bedrijf dit jaar ook dat zij mij bezwaar OWZ zouden indienen. Ik kreeg een ongevraagd mail binnen van bezwaarmaker.nl , ik dacht met het zelfde bedrijf was als vorig jaar. Ik kreeg van mijn gemeente een bericht, dat er twee bezwaren binnen waren gekomen en vroegen mij wie het bezwaar moest afhandelen, ik mailde ze dat ik het zelfde indiener van vorig jaar moest worden. ik belde met bezwaarmaker.nl .Om te melden dat zij mijn WOZ bezwaar niet moesten doen, Er werd mij verteld dat ze het niet zouden doen . Ze zijn telefonisch moeilijk te bereiken, laten je 10 minute aan de lijn , terwijl een computer stem zegt dat je zo wordt geholpen. Wordt het iedere verbroken. Ze stuurde mij een nota van50 euro, die ik moet betalen , omdat ik het verzoek bij hun had ingetrokken. Ze mailde dat ze mijn pand hadden laten taxeren en naar de gemeente hadden gestuurd, de gemeente heeft nooit iets ontvangen. Heeft de mijn telefoniste mijn bericht wel gemeld. Geen aanrader