Raymon

1 x bekeken

Samsung NL, Slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt.

Review gaat over ervaring met Samsung op

SLECHTE CUSTOMER SERVICE! Ik ben nog nooit zo slecht geholpen als door de "Samsung helpdesk". Initieel word je al snel doorverbonden met een persoon die je verder helpt. Zodra je in het process van afdelingen komt word je van het kastje naar de muur gestuurd. Mijn telefoon in onrepareerbaar verklaard door een samsung reparatie centrum, mijn telefoon viel binnen het garantie termijn. Samsung heeft vervolgens mijn telefoon ingenomen en hier geen vervangende telefoon voor teruggestuurd. Echt schandalig. Nu in gesprek met een advocaat. En misschien een leuk item voor "BOOS" van Tim Hofman. Echt schandalige afhandeling. "ps ze gooien het ook nog op personeels te kort en dat niemand verantwoordelijk is. Als je dan doorverbonden wilt worden met de afdeling kan dit niet." dus mocht je in de shit zitten met je telefoon. succes. Hieronder het email adres voor special support. Scheelt je weer een stap in het hele process. [email protected]