Andre johnson Heeft een aankoop gedaan op

Review

Onbetrouwbaar bedrijf. Op 2 januari bestelling geplaatst van 203 Euro leek mij een betrouwbaar bedrijf omdat het bedrijf waar ik voor werk staat voor integriteit, eerlijkheid, betrouwbaarheid met Parfumdreams in zee is gegaan. Op 7 januari nog niets ontvangen waarna ik duidelijk maak dat ik de bestelling niet meer wil en dat mijn geld teruggestort moet worden. Ticket: #68399191 Op 9 januari krijg ik een bericht dat mijn bestelling is verzonden. U kunt je zending volgen door op de volgende link te klikken: 3SPEYB0143508 Ik heb met post.nl gebeld en zij geven aan dat zij geen bestelling van Parfumdreams hebben ontvangen. Op 10-01-2025 krijg ik een factuurcorrectie met de gecrediteerde artikelen met de toezegging dat ik binnen 5 a 10 dagen mijn geld teruggestort krijg. Factuurcorrectie Dag Andre, We hebben u uw persoonlijke factuur op de volgende manier gecorrigeerd. Gecrediteerde artikelen Viktor & Rolf - Flowerbomb BP € 928,60* / 1 l Stuks: 1 € 92,86 Jean Paul Gaultier - Le Male BP € 1.079,50* / 1 l Stuks: 1 € 43,18 DIOR - Sauvage BP € 223,20* / 1 l Stuks: 1 € 33,48 DIOR - Dior Homme BP € 223,20* / 1 l Stuks: 1 € 33,48 Totaalbedrag incl. btw € 203,00 Auszuzahlender Betrag € 203,00 Het bestelnummer 151601254 Klantnummer 116029337 Het krediet vindt plaats per Terugboeken op uw creditcard (€ 203,00) vervolgens krijg ik op 13 januari het volgend antwoord Excuses voor het ongemak! Helaas kunnen wij geen bestellingen annuleren, zodra u het ontvangt kunt u het kosteloos retour sturen. Ik heb vanf 2 januari besteld en niets ontvangen. Op 16 januari krijg ik een bevestiging van Deliani de bevestiging dat de terugbetaling wordt verwerkt en dat mijn geld binnen 5 tot 10 dagen wordt terguggestort. Op 19 januari krijg ik bericht dat de bestelling is verzonden en dat ik het bij een pick-up punt moet gaan ophalen ik heb nooit een pick-up punt opgegeven maar als leveradres mijn huis. Op 19 januari krijg ik een bericht dat ik het pakket moet ophalen en retour moet sturen en dat dan mijn geld wordt teruggestort. Ik heb nu besloten zowel mijn werkgever als de consumentenbond op de hoogte te stellen van de slordig en nalatigheid van dit bedrijf. Ik weet dat het een lang verhaal is maar dit is om duidelijk te maken dat ik dit niet verzin. Datum van ervaring: 02 januari 2025