Reviews en ervaringen
Wouter -
Review
Ik kreeg een aanmaning van een factuur, op zich prima dat ggn dit oppakt echter is de factuur bij mij niet bekend. Telefonisch contact gehad en gevraagd naar de oorspronkelijke factuur 2 dagen later een laatste waarschuwing maar ik weet nog steeds niet waar het over gaat en de factuur wordt niet gemaild. Wederom gebeld en alles uitgelegd, helaas weer geen gehoor. Als bedrijf zijnde zou ik toch een andere instantie gebruiken dan ggn.
Tttt -
Review
Zijn echt onmenselijk vooral 1 vrouw op kantoor tilburg je moet de kanker krijgen
Bosoft -
Review
heel slecht bedrijf met onbeschoft reagerende medewerkers die ook geen informatie geven(kunnen of willen). Doen geen enkele moeite om tot een overeenkomst of oplossing te komen. het verbaasd mij dan ook niet dat de belangrijkste geldschieter van het bedrijf de stekker eruit heeft getrokken . Vind het jammer dat er geen echt negatieve scores gegeven kunnen worden want kwaliteit en professionaliteit scoren -100.
Stefan -
Review
Ze doen er alles aan om je onverschuldigd te laten betalen. Hun brieven zijn asociaal en geven niet eens de optie om bezwaar in te dienen. Je moet eerst de hele website doorgaan om aan diie optie te komen en dan schepen ze je met een briefje af bezwaar afgewezen zonder op de gronden van het bezwaar in te gaan. Ook de zogenaamde servicemedewerkers zijn incapabel en weten in de meeste gevallen niet waar ze het over hebben
Ton de K -
Review
Ik zou iedereen adviseren waar bij beslag is gelegd om eens bij de schuldeiser te gaan informeren of er daadwerkelijk wel word afgedragen door die GGN.
J.J -
Review
Heel kut, altijd al, waarom deze reclame uitzendingen om het imago op te krikken, bah , dominant en niet te vertrouwen!
B Loos Heeft een aankoop gedaan op
Review
k heb een brief gekregen over een betaal achterstand. Blijkbaar had GGN me al eerder een brief gestuurd die ik niet heb ontvangen. Volgens de wet zijn ze verantwoordelijk voor het correct mij informeren en als post zoek raakt is dat volledig buiten mijn macht. GGN denkt hier anders over en begint direct te dreigen. Ik heb kenbaar gemaakt dat ik de eerste brief niet had ontvangen en volgens GGN moet ik die kosten maar gaan reclameren bij POSTNL! Abusrd en niet gerechtelijk geldig dit slappe excuus. Vervolgens moet ik de verhoging volgens GGN maar betalen om vervolgens bezwaar te kunnen maken. Inmiddels 4 brieven c.q mails verstuurd maar ze antwoorden nergens meer op na het doen van de betaling. klachten worden niet eens in behandeling genomen!!! ik ga dit melden bij de ACM en mijn rechtsbijstand inschakelen