Ling -

Review

Ik vergat mijn Apple Watch in een hotel en schakelde Eurosender in om deze van Italië naar Nederland te vervoeren. Ik betaalde voor een verzekering. Hoewel het pakket correct was opgehaald - wat werd bevestigd door een foto van de hotelportier - heb ik het nooit ontvangen. In plaats daarvan kreeg ik een groter pakket met een stoel uit Italië. Ik nam diezelfde dag nog contact op met Eurosender en wat volgde was een jaar vol e-mails heen en weer. Pas na negen maanden werd het verkeerd geleverde pakket met de stoel opgehaald. De vertragingen door al deze correspondentie lagen volgens mij aan Eurosender. Nu, ruim een jaar later, heb ik mijn Apple Watch nog steeds niet ontvangen. Bovendien kreeg ik het volgende bericht van de klantenservice van Eurosender: "As mentioned, I have contacted BRT and asked them to reopen the claim. However, the outcome came with a negative result due to the amount of time passed. The courier did not guarantee that the loss claim can be approved, even if the wrong package is returned to the courier's warehouse. We are closing this ticket now. You won't receive any response from us." "We are closing this ticket now. You won't receive any response from us." Dit is onaanvaardbaar. Mijn advies is om Eurosender te vermijden, je kan beter direct postbedrijven benaderen. "You won't receive any response from us." Niet eens het verzend+verzekerings bedrag terug betalen ook...