Koop daar geen banden. Hun after sales is zo ingericht dat je als klant alle verantwoordelijkheid en kosten mag dragen. Vanuit bandenconcurrent hebben ze het vooral over hun rechten.

Kevin -

Review

Koop hier nooit. Banden geretourneerd en daarna nooit meer mijn geld teruggekregen. Zelfs niet na langdurig halen en trekken met ze via de e-mail en telefoon.

Henk westerveld -

Review

heb 6 mei 4 banden gekocht.ik kwam er gelijk achter dat het de verkeerde maat was dus binnen een half uur geannuleerd. gelijk de volgende dag gebeld en ik kon niet annuleren. Daar na bijna een maand bellen en mailen om mijn geld terug te krijgen.nu heb ik het terug en de kosten om de banden te retourneren is 69.90. Ik vind dat een belachelijk bedrag. Dus al met al nooit meer daar kopen je word slecht behandeld en opgelicht

Mario jacobs -

Review

Door de prijsstelling t.o.v. d3 adviesprijzen had ik een beetje angst dat “voor een dubbeltje op de eerste rij zitten” misschien een tegenvaller zou worden. Maar moet zeggen: Goed advies gekregen over het wisselen naar een ander merk band. Service hangt wel af van de montagepartner die je kiest, die bepalen uiteindelijk de service. (Daar wisselende, maar geen hele slechte ervaring mee). Laatste keer was goed geregeld.

Charlotte Schuurman -

Review

Slechte kwaliteit banden, slechtere service! 2 banden besteld, 1 kwam uit Polen, andere uit Duitsland. De ene band was ruim 3 jaar ouder dan de andere band. De oudere band was ook verhard en er zat een onbekende vloeistof aan de binnenkant. Banden concurrent vind blijkbaar alles prima en geven hun leverancier de schuld. De verantwoordelijkheid ligt echter bij bandenconcurrent, ik heb de banden namelijk via hun gekocht. Ze willen echter niet de band gratis ophalen, mag hem ook niet gratis retourneren en krijg dus ook mijn aankoopbedrag niet terug voor een waardeloze band. Schande dat ze niet achter de kwaliteit van hun producten staan en dat ze geen enkele klantenservice bieden als een klant een waardeloze band geleverd krijgt. Koop niet bij bandenconcurrent want je krijgt er spijt van!!

M -

Review

Opgelicht Weigeren betaalde nieuwe ventielen te leveren en monteren Komen koopovereenkomst niet na Zeer veel slechte ervaringen op internet