Bedrijfs logo van ggn nederland

Ggn nederland

1.0

7 reviews
Bezoeken

Omschrijving bedrijf

Over Ggn nederland
Als ondernemer heb je het niet eenvoudig en je zal echt moeten vechten voor je loon, maar wanneer je dat dan ook doet dan wil je natuurlijk wel dat de betalingen goed verlopen. Helaas krijgen we vaak te horen dat facturen niet betaald worden en dat maakt het voor een ondernemer extra moeilijk om alles rond te krijgen. Het brengt onnodig veel stress met zich mee en het zorgt er ook nog eens voor dat je enorm veel tijd moet besteden aan het versturen van herinneringen om achter je geld aan te gaan. Wanneer je het zat bent om telkens achter je geld te gaan kan je gebruik maken van de service van GGN Nederland. Je kan vandaag nog je onbetaalde facturen incasseren door een online incasso in te dienen via GGN. Maar hoe betrouwbaar is GGN en hoe zorgt GGN ervoor dat je je geld krijgt? Heb je ervaringen met GGN en wil je dit delen of wil je juist de reviews van anderen bij GGN lezen? Bekijk het hier op deze pagina!

GGN Review

Onbetaalde facturen, rekeningen die zich opstapelen, maar geld dat maar niet binnen komt doordat andere mensen je niet snel of gewoon helemaal niet betalen. In dat geval heb je nog maar een optie en dat is het inschakelen van een incassobureau. Of je nu een webshop hebt of een advocatenkantoor hebt, bij GGN Nederland kan je terecht voor het starten van een incassoprocedure. Niet de fijnste manier, maar je zal toch echt iets moeten als klanten je niet willen betalen voor het werk of voor het product dat je levert. GGN Nederland zorgt ervoor dat jouw onbetaalde factuur al binnen 1 werkdag in behandeling wordt genomen en dat is enorm snel. Er zal samen gekeken worden wat de beste procedure is en vaak is dit toch wel de eenvoudige manier om klanten niet enorm te belasten. Als er echt gemerkt wordt dat het niet gaat dan zal er richting de gerechtelijke manier worden toegewerkt. GGN is een betrouwbare partner en doordat ze betrouwbaar zijn zorgen ze er vrijwel altijd voor dat je factuur betaald wordt.

GGN - Onbetaalde facturen incasseren (online incasso indienen)

Advocatuur, B2B, E-commerce, Finance, Huur, Mobiliteit, Nuts, Onderwijs, Rijksoverheid, Telecom, Zorgverzekeraar, je kan bij GGN Nederland voor elke branche terecht en dat is ook precies waarom talloze ondernemers en bedrijven gebruik maken van de diensten van GGN. Minnelijke incasso, gerechtelijke incasso, thuisbezoek, online incasso: je kan het zo gek nog niet bedenken, maar alles is mogelijk via de diensten van GGN. Zo weet je zeker dat je zo snel mogelijk toch nog je geld kan krijgen, want GGN Nederland probeert daar altijd voor te zorgen.

Contact opnemen met GGN Nederland

Heb je een vraag over een betaling of wil je juist een incasso indienen als ondernemer of bedrijf? Heb je algemene vragen voor de klantenservice van GGN of kom je gewoon ergens niet uit? In dat geval kan je altijd contact opnemen met de klantenservice via de volgende manieren.

Correspondentie adres
Postbus 19212
3001 BE Rotterdam

Voor vragen over een betalingsachterstand:
088 – 331 4500

Voor opdrachtgevers en andere relaties:
088 – 331 4747

Kantooruren: Maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.

GGN Nederland reviews en ervaringen

Heb jij al ervaringen met het indienen van een incasso bij GGN Nederland? Hoe heb je dat ervaren en ging het allemaal eenvoudig? Hoe snel was het allemaal opgezet en heb je je betaling alsnog snel ontvangen dankzij de diensten van GGN? Laat jouw review, ervaring of klacht over GGN achter en help ondernemers en bedrijven een goede keuze te maken. Samen ontdekken wij hoe betrouwbaar GGN is.
Vergelijkbare bedrijven

Bedrijfs reviews

Reviews en ervaringen

Wouter -

Meest populaire review

Review

Ik kreeg een aanmaning van een factuur, op zich prima dat ggn dit oppakt echter is de factuur bij mij niet bekend. Telefonisch contact gehad en gevraagd naar de oorspronkelijke factuur 2 dagen later een laatste waarschuwing maar ik weet nog steeds niet waar het over gaat en de factuur wordt niet gemaild. Wederom gebeld en alles uitgelegd, helaas weer geen gehoor. Als bedrijf zijnde zou ik toch een andere instantie gebruiken dan ggn.

Tttt -

Review

Zijn echt onmenselijk vooral 1 vrouw op kantoor tilburg je moet de kanker krijgen

Bosoft -

n/a

Review

heel slecht bedrijf met onbeschoft reagerende medewerkers die ook geen informatie geven(kunnen of willen). Doen geen enkele moeite om tot een overeenkomst of oplossing te komen. het verbaasd mij dan ook niet dat de belangrijkste geldschieter van het bedrijf de stekker eruit heeft getrokken . Vind het jammer dat er geen echt negatieve scores gegeven kunnen worden want kwaliteit en professionaliteit scoren -100.

Stefan -

Review

Ze doen er alles aan om je onverschuldigd te laten betalen. Hun brieven zijn asociaal en geven niet eens de optie om bezwaar in te dienen. Je moet eerst de hele website doorgaan om aan diie optie te komen en dan schepen ze je met een briefje af bezwaar afgewezen zonder op de gronden van het bezwaar in te gaan. Ook de zogenaamde servicemedewerkers zijn incapabel en weten in de meeste gevallen niet waar ze het over hebben

Ton de K -

Review

Ik zou iedereen adviseren waar bij beslag is gelegd om eens bij de schuldeiser te gaan informeren of er daadwerkelijk wel word afgedragen door die GGN.

J.J -

Xxx

Review

Heel kut, altijd al, waarom deze reclame uitzendingen om het imago op te krikken, bah , dominant en niet te vertrouwen!

B Loos Heeft een aankoop gedaan op

Review

k heb een brief gekregen over een betaal achterstand. Blijkbaar had GGN me al eerder een brief gestuurd die ik niet heb ontvangen. Volgens de wet zijn ze verantwoordelijk voor het correct mij informeren en als post zoek raakt is dat volledig buiten mijn macht. GGN denkt hier anders over en begint direct te dreigen. Ik heb kenbaar gemaakt dat ik de eerste brief niet had ontvangen en volgens GGN moet ik die kosten maar gaan reclameren bij POSTNL! Abusrd en niet gerechtelijk geldig dit slappe excuus. Vervolgens moet ik de verhoging volgens GGN maar betalen om vervolgens bezwaar te kunnen maken. Inmiddels 4 brieven c.q mails verstuurd maar ze antwoorden nergens meer op na het doen van de betaling. klachten worden niet eens in behandeling genomen!!! ik ga dit melden bij de ACM en mijn rechtsbijstand inschakelen