Clicky

Lidl Shop

Bedrijf informatie

Laatst bijgewerkt

Reviews

4 out of 5 stars

Op deze pagina staan reviews, klachten en ervaringen van lidl-shop. Lees de reviews en bezoek de website https://www.lidl-shop.nl/.

Wat vind je van lidl-shop?

Vul hieronder het aantal sterren in...

star

Online veiligheid

  • Je kunt veilig betalen met de bekende betaalmethodes
  • De website is beveiligd middels een https verbinding

Reviews en ervaringen

Reviews, ervaringen, beoordelingen en recensies van andere klanten over lidl-shop. Dit bedrijf is actief in de sector winkelen, mode en online shopping en in de subcategorieën: dames en herenmode warenhuizen sieraden, horloges en accessoires lifestyle speelgoed baby en kinderen

Reviews, ervaringen, beoordelingen en recensies van andere klanten over lidl-shop

Lin

Matras

Matras besteld van bijna 300 euro. Staat al weken te verstoffen in het magazijn om opgehaald te worden door DHL. Talloze mails gestuurd maar geen reactie. Bij Lidl vinden ze dit blijkbaar normaal. Boevenbende

about 1 month geleden gepost

Breukelman

Vacuüm apparaat

Waardeloos. Ik bestel een product met de belofte binnen 3 dagen geleverd. Ik ga kijken op mijn account staat er opeens 2 weken, zonder dat ze mij gemaild hebben. Je kan dus ook niet je bestelling annuleren.

about 2 months geleden gepost

Rick

Meradisio matras 160 x 200

Slechtste webshop ervaring ooit. Dit kan niet overtroffen meer worden. Matras besteld, kreeg een melding van DHL dat het bezorgd zou worden. Nooit iemand gezien maar wel een melding dat het pakket afgeleverd zou zijn. Contact opgenomen en hetzelfde verhaal. Na drie keer opnieuw versturen kwam het matras eindelijk aan. Wat denk je? De verkeerde maat namelijk 90 x 200 cm. Weer contact opgenomen. Matras is opgehaald maar waar bleef het juiste matras? Na een week opgebeld bleek er niks in gang gezet te zijn naar aanleiding van mijn vorige telefoontje. Werkelijk belachelijk. Dit kun je niet meer serieus nemen.

about 2 months geleden gepost

Peter

aardbeien

aanbiedingen kwalitatief ruk De consument wordt besodemieterd met zogenaamde aanbiedingen,exorbitante prijsverhogingen,product dikwijls niet voorradig maar wel het duurdere A merk. Volgens mij doen ze dit met opzet. Verlaagd dikwijls de gewichten om goedkoper te lijken. Dus beduvelt de klant. Wc papier aanbieding met veel rollen zogenaamd goedkoper,even rekenen,veel duurder. Groente of fruit aanbieding,meestal ouwe troep.

about 2 months geleden gepost

Melick

Parkside inspectiecamera

Leverdatum wordt niet gerespecteerd. Het servicecentre doet wat ze kan, maar door de Lidl organisatie wordt geen er geen respect getoond voor de klant. Je betaald verzendkosten voor te late levering. Ze doen maar hoe het hun uitkomt. Ik weet niet of ik er nog bestel.

about 2 months geleden gepost

Leo

Eerlijk zijn

Een grote misleiding! Reclame download de Lidl App en krijg gratis verzending. Dit klopt niet. Nergens staat vermeld dat je de gratis verzending krijgt vanaf een bepaald bedrag. Dat is verlakkerij en je komt dus bedrogen uit. Niet fijn van Lidl Webshop!

about 2 months geleden gepost

Manouk

Kussenbox

Wij hebben een kussenbox besteld voor in de tuin. Na 3 maanden in gebruik is de deksel volledig krom getrokken en komt de deksel uit zichzelf omhoog. Niet erg handig als je juist een box hebt gekocht om je kussen droog te kunnen bewaren. Ook vielen er bepaalde onderdelen constant af. Na gemaild te hebben met de klantenservice kreeg ik al snel een mail terug dat er als 'oplossing' €12,50 kon worden teruggestort op mijn rekening of als waarde op mijn account kon worden bijgeschreven voor een volgende aankoop. Aangegeven dat ik het hier totaal niet mee eens was, aangezien de box (die niet goedkoop was) na een hele korte tijd al kapot was en dat ik toch mag verwachten dat ik niet na 3 maanden al met een kapotte kussenbox hoor te zitten. Na meerdere mailtjes te hebben gestuurd nooit meer een antwoord terug gehad(inmiddels meer dan een maand geleden), schandalig!!

about 2 months geleden gepost

Jessa

Amstel bier en olie

Ik ben super teleurgesteld met de service van Lidl. Ze hebben een actieprijs voor Amstel bier en zet de actieprijs gewoon bij de sixpack Amstel terwijl je bij de kassa pas te horen krijg dat het alleen geldig is voor de 4 pack Amstel bier. Dat is gewoon misleiden zodat mensen het koopt zonder te weten dat het niet juist is. Daarnaast mocht je p.p 1 olie kopen terwijl je nergens kon lezen dat 1 persoon maar 1 mag kopen. Zoveel misinformatie bij 1 keer winkelen binnen de lidl. Helemaal shouwen tot bij de kassa te horen krijgen dat je dat niet mag kopen en deze actie niet geldig is voor een product.

2 maanden geleden gepost

Jansen M

Jas

Adverteert binnen 3 werkdagen geleverd. Maar vervolgens heb je 7 werkdagen later nog niets ontvangen. Beter koop je in de winkel!

3 maanden geleden gepost

Monique van der Burg

niet van toepassing, ik had net alle boodschappen gedaan

Klantenservice, wat een top-reactie op mijn ongelukje waarbij ik mijn enkel zwaar gekneusd had. Ik kreeg het verzoek de filiaalmanager aan te spreken maar hij had helaas geen oog voor hetgeen mij overkomen was. De klantenservicemedewerkster wel. Ik kreeg zelfs nog een leuk doosje met o.a. een beterschapskaart.

3 maanden geleden gepost

Tineke

Telescopische werklamp

Artikel retour gestuurd, wacht al meer dan anderhalve maand op mijn geld terug.WAAR BLIJFT HET!!!!!!!!! Artikel verkeerd door Lidl gestuurd..

3 maanden geleden gepost

Greet

Kinderstoel

Kinderstoel gekocht, beschadigd, geen nieuwe te leveren. Retourlabel ontvangen, blijkt niet te werken, weer gebeld, nieuw label gekregen, werkte weer niet op 2 verschillende inleverpunten geweest. Meermaals gebeld en uiteindelijk werd pas gezegd dat het de volgende dag pas een werkend label is. Zeer slechte klantenservice dat zij dit niet melden bij het eerste retourlabel wat ze sturen.

3 maanden geleden gepost

Serkan

Vloerlamp

Pakket terug gestuurd maar niet mijn 50 euro terug gekregen. Ik ben belazerd door lidl.

3 maanden geleden gepost

Anna nas

Condoom

De medewerkers waren onbeleefd en stout ze maakten mij belachelijk en ze deden mijn eten stelen dus fuck you lidl

4 maanden geleden gepost

Frank

Salco IJsblokjesmachine

IJsblokjesmachine gekocht. Op 19 mei melding gedaan dat hij bij eerste gebruik niet werkt. kapot is. Nooit gewerkt heeft. 19.05: We sturen uw melding naar de servicepartner 30.05: Nog niets gehoord. Lidl stuurt een reminder. 07.06: Nog niets gehoord. Lidl kwaliteitsteam wordt geïnformeerd. 10.06: Nog niets gehoord. Lidl maakt er melding van. Samengevat? Drie weken na de klacht heeft er nog NIEMAND contact opgenomen. Nog even en de zomer is voorbij.

4 maanden geleden gepost

M yaakoubi

Laser waterpas

Een ster is echt nog te veel

4 maanden geleden gepost

Terry Schoenmakers

Mountainbike zundapp

Zendapparatuur fiets gekocht. Na verkende kleur , leeft het schakelsysteem zijn eigen leven en binnen 10 km al helemaal niks meer te schakelen

4 maanden geleden gepost

Louise

4 in 1 accu boormachine

18 april heb ik online een 4 in 1 accu boormachine besteld, 2 dgn later kreeg ik bericht dat deze met DHL afgeleverd zou worden, echter schrok ik dat dit op een adres was waar ik jaar daarvoor eenzelfde apparaat liet afleveren en niet op mijn huisadres, ben meteen gaan bellen, maar helaas kon er even niets aan gedaan worden en moest het pakket geweigerd worden en zou het dan 7 dgn later retour Lidl gaan. Dit is dan ook gedaan en het pakket is retour gestuurd, echter ben ik nu 22 belletjes verder, belofte na belofte, mail na mail over geld retour heb ik tot op heden ruim 1 1/2 maand verder mijn 70 euro niet ontvangen. Steeds krijg ik te horen blijf maar afwachten, ben er inmiddels klaar mee.

4 maanden geleden gepost

Louise

4 in 1 accu boormachine

18 april een 4 in 1 acuu boormachine besteld en binnen 2 dgn zou deze aankomen, dit gebeurde ook, echter op verkeerd adres, meteen met lidl en DHL gebeld, retour naar afzender na 7 dgn, geld zou terug komen, geen zorgen zeiden ze. Inmiddels 21 belletjes, 7 emails, verder, nog geen 70 euro ontvangen, net weer gebeld, afwachten want wederom is het doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling die het uitbetaald. Nu afwachten tot halverwege volgende week gezien het vandaag vrijdag is. Slechte afhandeling, je wordt continue afgescheept met afwachten en geen excuus

4 maanden geleden gepost

jan

scooterhoes

eerlijk zijn over levertijden, de webshop zegt levering binnen 3 dagen, vervolgens krijg je na bestelling dan een mail dat de verzending 72 uur doet voor het verzonden wordt, dus die 3 dagen zijn nooit realiseerbaar

4 maanden geleden gepost

Rien

Haakseslijper

Ze zijn nog niet 1 ster waard. Zit vanaf 11 mei te wachten op mijn teruggaaf van mijn aankoop die ik teruggestuurd heb

4 maanden geleden gepost

Peter

Accuschroefmachine

Ik had de accuschroefmachine besteld, omdat het een heel goed product was volgens de testen van de consumenten bond. Helaas begaf de accu het na 3 maanden, kan gebeuren. Omdat hij niet meer in de winkel was, bestelde ik via de wegshop een nieuwe, nadat ik geen verzendkosten hoefde te betalen. Opzicht een prima service. Helaas begaf de accu het weer opnieuw na drie maanden na slecht enkele keren gebruikt te zijn. Nu wederom gemaild met de webshop of er een verkeerde serie is geproduceerd, omdat ze zo snel kapot gingen. De accuschroefmachine werkte prima op de accu na dus. Voorgesteld om een zwaardere accu aan te schaffen, maar helaas de serviceafdeling reageerde nu totaal niet meer, hele slechte zaak. Je kan ook zeer moeilijk op de site van de Lidl een review geven want dit zit mij dwars.

5 maanden geleden gepost

w Schlomer

cirkelzaag met geleide rail

circelzaag met geleide rail besteld en betaald maar nooit ontvangen levertijd 1-3 dagen nu al 3 weken maar nog steeds niet en bellen of appen heeft geen zin medewerkers hebben een standaard zin ik geef het door aan de desbetreffende persoon ik ga hier niet over verder kom je niet !

5 maanden geleden gepost

Khadija Karimi

Ik heb een ovenschaal gekocht. De oven schaal is twee keer stuk aangekomen.

Zeer goede en vriendelijke medewerkers! Geen goede ervaring met glasvormige producten.

5 maanden geleden gepost

Jan Sint Nicolaas

E-bike

Beste klant, wees gewaarschuwd voordat je iets uit de Lidl-shop gaat kopen: de service na aankoop is WAARDELOOS!

5 maanden geleden gepost

Jan Sint Nicolaas

E-bike van het merk Zündapp

E-bike gekocht in de Lidl-shop op 18 maart 2022. Nu is het 27 april en we hebben de fiets van het merk Zündapp nog niet kunnen gebruiken. Speling in het stuur. Diverse malen contact gehad met klantenservice, maar het interesseert ze niks. Uiteindelijk, na een paar weken wachten, wordt de klacht doorgegeven aan Zündapp. Die zou een nieuwe stuurpen sturen. Tot op vandaag nog geen stuurpen gezien. Vijf weken na melding van het gebrek aan een fiets van 1000 euro! Dit is zo SLECHT van Lidl. Waardeloos! Dus daarom deze oproep: koop je fiets bij de winkel om de hoek en niet bij Lidl. Dat bespaart je bij pech een heleboel ergernis! Die ene ster is dus geen ster!!!

5 maanden geleden gepost

Natascha

Waterflesjes

Ze slaan zomaar extra dingen op je bon aan

6 maanden geleden gepost

Jan Speelman

waterzuiger

Waterzuiger besteld, kwam in eerste instantie een dag later dan gepland volgens de mail tenminste. Vervolgens een mail dat de waterzuiger retour was ontvangen en dat het geld terug gestort zou worden???? Nooit een waterzuiger gezien en doordat men het moet uitzoeken meer dan een week wachten op mijn geld. Zeer vreemd allemaal, geen aanrader.

7 maanden geleden gepost

Klantenservicebeller

Badkamer hulp

Producten en levering zijn prima van lidl Maar klantenservice doet niks en zegt irritant heel de tijd het zelfde Wat al sinds 4 feb op mijn geld terug( toen is het pakket bij hen terug ontvangen) Al 3 keer gebeld Niks opgeschoten zeer frustrerend We sturen wel een mailtje naar de afdeling en dan weer een week niks en weer bellen Wacht nu al 3 weken! Personeel is niet onder de indruk en doet verder niks anders dan gegevens controleren of ik het wel ben Klantenservice is er om klanten te helpen daar merk je hier niks van 1e keer na een week wachten ja nee het moet nog ingescand worden 2e keer na 2 weken het is druk… ( een pakketje dat 2 weken geleden teruggekomen is nog steeds niet ingescand???) 3e keer na 3 weken ik zie het ja ik heb een mailtje gestuurd naar de finaciele afdeling Ik zei ja dat is al 2 keer gedaan misschien een ander plan Fijne dag verder mevrouw en hij hangt op

7 maanden geleden gepost

Roeles

matrassen

2 matrassen besteld, betaald en ontvangen. Terug gestuurd en van 1 matras geld terug ontvangen. Meerdere keren gebeld!

8 maanden geleden gepost

elsje

Een dekbed van dons van 200 x 200

Item ontvangen wat op drie plaatsen kapot was (dekbed was niet goed gestikt). Oplossing van LIdl: terugsturen. Los van de hassle (achter op de fiets met een groot pakket naar het postkantoor) en de kosten ook een oplossing die voor mij niet werkt, omdat ik geen geld heb om een nieuw dekbed te gaan kopen. Geld terugstorten en dan terugsturen was geen optie, want 'system says no'.

9 maanden geleden gepost

Atagisi

Parkside auto accu slagmoer

Laats een auto accu slagmoer besteld, kreeg bericht van bestelling verzonden maar na 7 dagen niets ontvangen, na telefonisch contact is me verteld dat het product uitverkocht is, hoe kan dat ik dan bericht kreeg van bestelling verzonden. Nu na 10 dagen zie ik zelfde product opnieuw in verkoop staat maar dan zonder accu, die moet je apart kopen dus je bent nu totaal 100 euro kwijt , was eerst 69 euro.

1 jaar geleden gepost

Andre

douche rek

pakketje was na ontvangst al helemaal nat en de inhoud was beschadigd (kwam 1 onderdeel te kort). gebeld met de klantenservice en ze vertelden mij dat onder de 20eur het artikel gratis wordt na gestuurd en oude hoeft niet retour. top service. Kreeg dag later een nieuw douchrek thuis, welke compleet was.

2 jaar geleden gepost