Bedrijfs logo van stella

Stella

1.73

10 reviews

Omschrijving bedrijf

Over Stella
Ben je op zoek naar een elektrische fiets? Een elektrische fiets biedt extra ondersteuning waardoor het fietsen een stuk makkelijker wordt. Dankzij de motor en de accu wordt deze ondersteuning opgewekt. Ben je geïnteresseerd in een elektrische fiets van Stella? Lees op deze pagina alles wat je moet weten over Stelle elektrische fietsen zoals het aanbod, betaalwijze, contactmogelijkheden, reviews en ervaringen.

Stella review

Een van de vele voordelen van een Stella e-bike zijn onder andere de lange garantie. Je ontvangt tot 5 jaar garantie op je e-bike. Op de accu ontvang je 3 jaar garanties. Zo kun je met een gerust gevoel gebruik maken van je e-bike.
Je e-bike is binnen 5 werkdagen bezorgd. Dankzij de snelle levering, hoef je niet lang te wachten op je e-bike. Dit geldt voor voorraad modellen. De levering van de e-bike is gratis! Beste prijs-kwaliteitsverhouding. Stella levert direct aan de consument waardoor ze de fietsen voor een scherpe prijs kunnen aanbieden. De fiets is gemaakt in Nederland. Als je een Stella e-bike besteld dan ontvang je echte Nederlandse kwaliteit. Maak een gratis proefrit bij jou thuis. Ben je niet helemaal zeker welke fiets bij jou past? Door het maken van een proefrit maak je een goede keuze. De proefritten kun je bij het E-Bike Testcenter doen en als dat niet lukt dan komt Stella bij jou thuis!

Aanbod Stella Fietsen: de grootste e-bike specialist van Nederland!

Stelle heeft de volgende soorten e-bikes in haar assortiment: Elektrische damesfietsen, Elektrische herenfietsen, Elektrische mamafietsen, Elektrische transportfietsen en Elektrische fietsen - Shimano Steps.
De populairste en meestverkochte e-bike van Stella is: Morena Premium MDB FI, deze e-bike is ook gekozen als E-bike van het jaar.

Je Stella e-bike betalen

Je kunt je e-bike betalen in verschillende termijnen. Aangezien de aankoop van een e-bike vrij prijzig is, is dit voor veel mensen een ideale oplossing. Behalve gespreid betalen kun je ook betalen per overboeking of met pin bij aflevering van de fiets. Vergeet niet om het pin limit van je pinpas te verhogen! Betalen met Creditcard is niet mogelijk.

Contact met Stella

Heb je een vraag over een elektrische fiets van Stella of heb je juist een technische vraag zoals hoe kun je sterkte van de motor snelheid regelen? Neem dan contact op met Stella klantenservice. Het telefoonnummer van de klantenservice is 0341 - 25 22 66 en het email adres is [email protected]. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur.

Stella reviews en ervaringen

Heb jij al een e-bike van Stella? Bijvoorbeeld Morena Premium MDBO SI, Livorno Premium MDB SI, Morena Premium MDBO SI, Morena Premium MDBD SI, Vicenza Superior FDST, Livorno Superior FDST of Livorno Superior MDS of een heel ander model? Laat jouw review, ervaring beoordeling of klacht achter! Door het delen van jouw review help je niet alleen ons maar ook toekomstige klanten. Zo komen wij er samen achter of Stella een goede en betrouwbare webshop voor elektrische fietsen is!
Vergelijkbare bedrijven

Bedrijfs reviews

Reviews en ervaringen

Anita -

Meest populaire review

Review

Wij hebben eind oktober 2021 twee livorno ebikes met middenmoter gekocht voor 3099 per fiets omdat we graag wat betere ondersteuning wilden voor in heuvelachtig gebied te kunnen fietsen wat met onze voormotor erg lastig was. Ik heb goed aangegeven dat ik niet veel kracht heb en daardoor niet op een gewone fiets kan rijden. Dus deze fietsen zouden de uitkomst zijn maar de ondersteuning is echt belabberd je moet heel hard trappen om een beetje ondersteuning te krijgen en met een klein beetje tegen wind al de maximale ondersteuning aan zetten en dan kom ik de kleine glooiing naar ons dorp nog niet op zonder heel veel pijn in de benen. Stella zegt dat er niets aan de hand is met de fietsen maar mijn zoon zegt dat onze fietsen op de maximale stand minder ondersteuning geven dan zijn fiets op de laagste stand en dat ervoer ik ook toen ik op zijn fiets fietste. Stella zegt ook dat als ze onze fietsen wat ze liever niet doen innemen voor inruil dat we er erg weinig voor terug krijgen. Ik heb nu net iets meer al 100 km er op gefietst mijn man circa 300 en heeft de zelfde problemen met de ondersteuning en heeft copd dus ook hij heeft de ondersteuning hard nodig

Chris spapens 06-57573990 -

Review

Mijn moeder (van 80) heeft een Stella fiets gekocht in Tilburg en duidelijk aangegeven dat deze niet op dinsdagmorgen of donderdagmiddag niet geleerd kon worden I.v.m haar vrijwilligerswerk. Dat was geen probleem en mijn moeder heeft dus de aanbetaling gedaan. Daarna bleek de kleur blauw niet geleverd kon worden en is mijn moeder akkoord gegaan met een andere. Toen wordt er gebeld we komen hem dinsdagmorgen brengen war dus niet kon! Toen zou de fiets pas een maand later geleverd kunnen worden! Toen ben ik gaan bellen met Stella met een aardige vrouw Lotte Lara die een korting gaf van 185 euro en zou zorgen dat de fiets eerder geleverd zou worden. De eerdere levering heeft ze geregeld maar de korting nooit! Toen ik daar later over belde kreeg ik haar niet meer aan de telefoon maar een man die mijn moeder een fietspomp of extra service beurt. Kijk het is mooi dat ze de eerdere levering heeft maar doe geen toezeggingen die je niet nakomt.

Enter -

Review

koop aub geen Stella fiets , want als je problemen hebt met je fiets zijn ze onbereikbaar; de klantenservice is van Stella zo slecht dat ik niet begrijp dat er nog mensen zijndie een Stella fiets kopen. ze hebben mijn fiets vernield tijdens een onderhoudsbeurt , en ik wacht nu al meer dan 2 maand op herstellen van mijn fiets. ik kan na de onderhoudsbeurt geen gebruik meer maken van mijn fiets; ik kreeg hem slechter terug dan dat ik hem er heen heb gebracht ! Klantenservice van Stella is onbereikbaar, ze zijn goed in je aan het lijntje houden via berichtjes.

Yassine -

Review

Niet hier bestellen. Zeer slechte service en klantenservice neemt je niet serieus. Oplichterij. Ik heb een fiets besteld en omdat ik aan het lijntje werd gehouden heb ik het geannuleerd. Nu 1 week later bel ik terug naar Stella en vraag ik waar mijn aankoopbedrag blijft, want die is nog niet teruggestort.. Zegt de mevrouw van de klantenservice dat ze mij niet in het systeem kan vinden terwijl ik alle gegevens heb doorgegeven. NOOIT BIJ STELLA BESTELLEN MENSEN.

A.Hofenk -

Review

Vanaf 18 juli 2022 toen ik mijn fiets thuis kreeg al ontevreden. Service staat niet in hun woordenboek, en wordt van kastje naar de muur gestuurd en constant in de wacht aan de telefoon. Spijt van de aankoop.

Joop de Man -

Review

als de fiets in orde is, dan ben ik zeer tevreden. rijden fijn, niks mis mee. als er een technisch probleem is, of bv je hebt een lekke band dan is het een lange lijdensweg. al 2 x een lekke band gehad. kan Stella ook niets aan doen. bel je het service nummer dan zijn er 23 resp. 18 wachtende voor U. blijf aan de lijn. ik heb na dik een half uur maar opgehangen. de fiets op de auto gezet en naar de Stella in Best gereden. U moet telefonisch een afspraak maken. de medewerkers van de werkplaats kunnen er ook niets aan doen, maar het is toch van de gekke dat je zoals vandaag te horen krijgt dat het wel een paar weken( voor een lekke band!!!! ) kan duren van wegen de drukte. Bij deze adviseer ik niemand meer een Stella aan te kopen.

arie -

Review

Wat een drama. Op 18 april gaat mijn fiets kapot. Op 27 april komt er een monteur die constateert dat de lagers in het achterwiel kapot zijn. Kan hij niet vervangen en adviseert een nieuw achterwiel. Dat wordt afgesproken en een nieuwe afspraak gemaakt. 11 mei komt de monteur met het achterwiel. Fout gemaakt en verkeerd wiel bij zich. Helaas. Nieuw achterwiel besteld. Kan 3 weken!!!!!!!! later pas een monteur komen. op 2 juni om 11 uur zal de monteur komen. om 5 voor 11 belt stella dat de monteur het wiel is vergeten......??????? Tuurljk!!!! afspraak gaat niet door. Duurt weer 25 dagen voor er een monteur kan komen. Service van Lik m'n vest je. En als je daar dan een digitale klacht over indient wordt er gewoon niet op gereageerd. Ik zou NOOOOOOIT een Stella fiets kopen als ik nu moest kiezen met deze wetenschap. Wat een waardeloze service.

André -

Review

Had interesse in een Stella superior FDST en via site brochure aangevraagd, deze ook netjes via de mail gekregen. Kon daar ook een inruil voorstel doen en die heb ik ingevuld. Werd later netjes gebeld door een medewerker, en die verteld dat er een actie was. De fiets voor €1299,- Nog gevraagd wat de kleine letters waren, neen die zijn er niet en ook uw gewone fiets ouder als 5jaar doet mee. Wel even een paar foto’s van de fiets meenemen. Een thuis afspraak kon niet want dan zal de actie verlopen zijn. Ik met me vrouw een paar uur eerder weg op het werk om even naar Stella in Houten te gaan voor de fiets. In de winkel netjes geholpen en een proefrit gemaakt. Alleen de prijs werd wel iets anders dan dat mij door de medewerker was toegezegd aan de telefoon. Ja nee dat kan niet en de prijzen werden toch iets hoger. Prima dan zijn we uitgepraat. Snap nu ook dat ze bellen en niet beantwoorden per mail. Voor ons geen Stella meer en geen positieve feedback meer voor het bedrijf. Geld verdienen gaat dus boven service en klantvriendelijkheid.

Marjan Otte -

Review

Ik heb 27 -04 -22 een fiets gekocht bij Stella, kam voor een aanbieding maar dit was alleen voor een oranje fiets. Ik heb na informatie andere “ aanbieding” gekocht op advies van de verkoper. Nog geen 3 dagen later 30-04-22 wordt dezelfde fiets als aanbieding gepresenteerd voor maar liefs € 350 minder!!! Ik heb de factuur al betaald en er is een afleverdatum afgesproken. Dus de fiets is nog niet in mijn bezit. In de kleine letters van de voorwaarden blijkt dat ik nu 10% van het aankoopbedrag niet terugkrijg als ik van de koop afzie. En als ik zoals ik verwacht geen antwoord krijg op mijn vraag hoe dit kan bij Stella zelfs 50 tot 100%. Ik voel me letterlijk genaaid door deze verkooptruukjes. Heb er al voordat ik de fiets in bezit heb al mijn buik van vol. Misschien komen ze van Stella nog wel met een redelijk antwoord hoe dit mogelijk is, maar gedoken in de klachten heb ik hier geen hoge verwachtingen van. Zal het laten weten als het netjes afgehandeld wordt.

Johanna -

Review

stella voelt zich superior, klachten van een klant worden niet serieus genomen en ook niet op een eerlijke en serieuze manier opgelost, ik heb het idee dat ze dat niet doen omdat alles om geld en winst gaat en niet om tevreden klanten.